Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu byliśmy w maju 2025, hotel polecany dla wymagających klientów okazał się nieporozumieniem. Bardzo niski standard zarówno pokoi jak i samego hotelu. Zaniedbane brudne toalety, infrastruktura hotelowa o bardzo niskim standardzie, scena na której odbywały się kiepskiej jakości animacje wymaga gruntownego remontu , zresztą cały hotel również. Z pewnością nie jest to hotel 5* w mojej ocenie najwyżej 3*. Jedzenie dobre i bardzo miła uczynna obsługa hotelowa to niewątpliwie mocna strona tego hotelu. Plaża zaniedbana podobnie jak leżaki i osłony od słońca. Bar na laży to jakieś kompletne nieporozumienie. Stary rozlatujący się Kacper gdzie serwowano wodę i napoje kiepskiej jakości. W pobliżu hotelu brak sklepów i tawern jak zapewniano w opisie. Polecam wysłać kogoś z biura by rzetelnie ocenił i opisal hotel na Państwa stronie. Przykro mi że tak nisko oceniam hotel Kipriotis Maris ale muszę być obiektywna .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
24.09. o godz.2 w nocy ze znajomymi zameldowaliśmy się w hotelu 5* Kipriotis Maris. Mieliśmy wykupione pokoje standard z widokiem na morze (anex). I nastapił szok: pokój skromny ( w pokoju się nie przebywa) ale umyć się trzeba, łazienka skandal - stara, zniszczona wanna, skorodowane, niedomyte pokrętła baterii prysznicowej, brudna szklana częściowa osłona wanny, brak zasłony, łazienka malutka ( zdjęcia na stonie hotelu tak sprytnie zrobione, że tego nie widać). Styki wanny ze ścianą brudne. tak było we wszystkich pokojach. Widoku na morze brak, sejfu brak (był w opisie), klimatyzacja stara, warcząca, zacieki na suficie. Zgłosiliśmy problem rezydentce p. Magdzie i prosiliśmy o zmianę pokoi, powiedziała że zgłosi w recepcji. Oczywiście tego nie zrobiła, musieliśmy interweniować sami. Po 2 dniach zamieniono nam pokoje. sam pokój ładniejszy, łazienka większa ( przystosowana dla osób niepełnosprawnych), i brodzik, który nie miał nawet 60X60 cm z cieńką zasłonką więc kąpiąc się woda lała się po całej łazience. Oczywiście widoku na morze brak, sejf już był. Plaża - leżaki stare, zardzewiałe oslony słoneczne i pusty bar. basen - krótkie drabinki ( gł. od 150 do 170 cm) więc jeżeli ktoś miał problemy zdrowotne to miał trudności z wejściem i wyjściem. Sprzątanie jako takie. Jedyny plus to jedzenie i kawa. Chcę zaznaczyć, że od lat podróżuję z Rainbow i spotkało mnie to po raz pierwszy. Ten hotel to nie 5* ale słabe 3*. Zastanawiam się czy przedstawiciele biura Rainbow kiedykolwiek widzieli ten hotel. Jeszcze parę słów o wycieczce na Nisyros. Byla to wycieczka na czas. Na spacer po dnie krateru pilotka p. Ewelina dała 25 min. Następnie pojechaliśmy nie do wioski Nikia tylko do Emporis ( malownicza) i tu znowu czas 20 min., na zwróconą uwagę powiedziała ,że to starczy, następnie była stolica wyspy ( malutka) i tu mieliśmy 2 i pół godziny czasu.Myślę, że można to było proporcjonalnie rozdzielić.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
To nie jest "ekskluzywny hotel dla wymagających klientów " Jakość hotelu bardzo przeciętna, raczej 3 gwiazdki!!! Nabieracie ludzi na 5 gwiazdek!!! Stare leżaki przy basenie i na plaży.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 5* bar na plaży to przyczepa kempingowa tylko soki i woda . Pokój 200 m od głównych budynków i basenu mocno pod górę ,bardzo męczące . Jedzenie ok ,przekąski słabe ale obsługa na szóstkę i p.Marysia od animacji fantastyczna osoba . Najlepsze wrażenie nie z całego wyjazdu . Nie polecam tego hotelu jako 5* .