Opinie klientów o Kipriotis Panorama Hotel and Suites

5.1 /6
85 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
3.7
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Dawid 21.05.2019

Maks 3 gwiazdki

Lobby czy jedzenie można ocenić na 5 gwiazdek .Pokój słabiutko , obsługa słaba , okolica średnia . Hotel zasługuje na 3 gwiazdki .

3.0/6

Sławek 22.08.2022

Pokój niezgodny z ofertą

Przeciętny hotel, wymagający remontu, z fatalną plażą. Dopłaciłem do pokoju odnowionego z frontowym widokiem na morze, otrzymałem pokój do remontu, z widokiem bocznym. Reklamacja złożona u rezydentki i po powrocie, wsparta zdjęciami pokoju, oczywiście nieuwzględniona . Do hotelu przybyliśmy w środku nocy, czekaliśmy jeszcze 2 godziny na korytarzu , bo był problem z kartami magnetycznymi do pokoju ( interwencja u rezydentki nic nie dała, rano na spotkaniu ani słowa przeprosin, ważniejsza sprzedaż wycieczek). Generalnie moja ostatnia wycieczka z Rainbow.

2.5/6

Katarzyna, Wrocław 27.09.2022

A miało być pięknie !!!

Wybór hotelu 5* dla wymagających wiąże się z oczekiwaniem pewnego komfortu, niestety pozostał zawód. Każdego roku wyjeżdżam w Polskę i za granicę parę razy, więc mam możliwość porównań. Jestem stałym klientem Rainbow od wielu lat. Wstępne informacje ważne, by wiedzieć, że uwagi nie pochodzą od frustrata-nowicjusza. Przydział pokoju niezgodnie z umową, poniżej opłaconego poziomu ( zamiast junior suite z frontowym widokiem na morze otrzymaliśmy pokój standard ), rozmowy z menadżerem, wskazanie zapisu umowy, strony internetowej Biura spotkały się z arogancją i krzykliwym dowodzeniem nieprawdy. Reklamacja u rezydentki Pani Eweliny w początkowym stadium była obroną menadżera a nie umowy Biura, po oględzinach pokoju było zaskoczenie marnością jego wyglądu i przyznaniem racji do reklamacji, co niczego nie zmieniło. Zapowiadany w umowie widok na morze był bezpośrednim widokiem na duży dach restauracji poniżej, brudny, zaśmiecony. Zapowiadany bar widokowy na 7 piętrze nieczynny, bar przy plaży okazał się budką z wodą. Na plaży leżaki i ruchome osłony wymagające wymiany. Obsługa w restauracji zawsze zgarniała resztki z talerzy tuż przy jedzących klientach, w porze obiadu zawsze ponaglała, by kończyć posiłek wraz upływem 14.30. Dania nie z poziomu 5*, śniadania jednostajne z pięciu dań, obiady i kolacje z jedną zupą bez wyboru, na ogół dania bez smaku, próba owoców morza zupełna porażka, bardzo dużo słodyczy.

1.0/6

Weronika, --- 21.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Zdecydowanie nie wart takiej ceny

Pierwsze negatywne odczucia pojawiły się tuż po przyjeździe do hotelu, bo musieliśmy czekać ponad pół godziny na zameldowanie (w nieklimatyzowanym holu!). To z resztą była jedna z pierwszych oznak, że w hotelu brakuje personelu. Później okazało się, że nie tylko w holu nie ma klimatyzacji, a we wszystkich wspólnych przestrzeniach. Co bardzo dało się bardzo odczuć, np. w trakcie długiego oczekiwania na windę. Widać, że hotel tnie koszty. Nasz pokój miał być odnowiony i może był, ale 20 lat temu. Nie chcę wiedzieć jak wyglądały pokoje nieodnowione... Meble w pokoju były w bardzo złym stanie - z każdego okleina odchodziła płatami. Łazienka również bardzo słaba, z zagrzybiałą futryną drzwi. Suszarka zamontowana w łazience była rodem z polskich basenów w PRLu (i nie działała). Sejf również nie działał. Na plus była jakość codziennego sprzątania. W kwestii jedzenia - było dobre, ale bardzo powtarzalne, mimo innej tematyki każdego wieczoru. Opcje takie późne śniadanie czy "late night snack" to tak naprawdę dojadanie resztek. Jest możliwość rezerwacji wczesnego śniadania np. w dniu wyjazdu, ale szkoda zachodu - nawet nie dało się zrobić kanapki. Bar na plaży to zardzewiała furgonetka, w której można dostać tylko napoje z koncentratu, a przekąski to kanapki spakowane w reklamówkę. Całą plażę obsluguje jeden pracownik - bardzo się starał, ale sam nie był w stanie wszystkiego ogarnąć. Dodatkowo, obowiązują limity napojów, nawet na ultra all inclusive. Stan całej infrastruktury basenowo-plażowo-leżakowej pozostawia wiele do życzenia, wszystko jest brudne albo podniszczone. Hotel umożliwia też skorzystanie z aquaparku obok, ale to raptem 5 małych zjeżdżalni na dwóch poziomach - których pilnuje jeden ratownik, bo drugi był zajęty pilnowaniem pontonów do zjazdu (były 2 na cały aquapark). Jedyne na co nie da się narzekać to atrakcje dodatkowo płatne - spa i bar na ostatnim piętrze. Podsumowując - cena jak za taki hotel jest o wiele za wysoka. Nie poleciłabym go nikomu.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem