Opinie o Apollon Windmill (ex. Boheme)

5.5/6 (399 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.5/6
399 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.1
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.6
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.5/6

    Fajny hotel z kiepska obsluga

    W kilku zdaniach napisze moje odczucia co do hotelu. Hotel nowo wyremontowany i naprawde super wyglada. Pokoje w wysokim standardzie, ALE. Woda w kranie slona, w basenie slona, jedzenia duzo ale bardzo maly wybor. Praktycznie codziennie to samo z niewielkimi zmianami. Animacji 0, a "drinki" robione przez obsluge sa koszmarne. Obsluga sama w sobie bardzo uprzejma i mila, lecz jeszcze duzo przed nimi nauki, a szefostwo musi zadbac o zaplecze i wyposazenie baru. Generalnie polecam, ale po naprawieniu slonej wody dla osob ktore cenia sobie maly hotel w bliskosci miasta.

    Kamil, Poznań - 10.09.2019

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Awantura o pokój bez mrówek

    Ola - 07.06.2022

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Przeciętny i minimalistyczny hotel

    Śniadania w hotelu całkiem ok, jednakże codziennie dokładnie takie same. Kiepska kawa, nierzadko przyjemne słodycze, jednakże dużo udziwnień typu bita "pianka" z wytrawnego jogurtu naturalnego. Obiady i kolacje w sąsiednim hotelu bardzo kiepskie. Jedzenie niskiej jakości, przetworzone, słaby lub zerowy wybór lokalnej kuchni. Ścisk i huk, brak stolików, typowa mordownio-stołówka all inclusive. Program all inclusive bardzo słaby, lokalne alkohole (to jeszcze ok i transparentnie zgodnie z oczekiwaniami), ale wybór przekąsek bardzo kiepski. Zleżałe niedobitki ze śniadania lub jeden typ mrożonych odpieków. Orzeszki/chipsy dostępne w "barze" za dopłatą. Lepiej i zdrowiej jadać na mieście. Kiepskie nastawienie obsługi do gości - no właśnie, nie jak goście lecz jak klienci. Całkowity minimalizm, zero gościnności. Ręczniki płatne, waga bagażowa płatna, sejf płatny, jedna butelka wody na cały pobyt. Zakwaterowanie od 14, mimo iż dotarliśmy około 7, oczywiście niemożliwe wcześniejsze. Izolacja pokoi nieistniejąca, od 7 rano słychać obsługę i room service, po 23 telewizor i rozmowy sąsiadów. Wyposażenie i wykończenie pokoju ok. Na recepcji powiedziano nam, że hotel nie zapewnia żelu pod prysznic i szamponu, a jednak otrzymaliśmy w dwa lub trzy dni. Z plusów lokalizacja do Kos, darmowy dzień rowerów, hotel wyremontowany i dobrze wyglądający. Niestety, wakacje nie były tanie (nawet w szalonych cenach pandemicznych), i uważamy, że zdecydowanie rozczarowujące w bilansie jakość/cena.. Panie rezydentki "nadawały" w podobnie minimalistycznym stylu, w zasadzie poza obecnością i chęcią sprzedaży wycieczek niewiele ich obecność wniosła.

    Turysta - 10.08.2021

    2/3 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Hotel - opinia

    Pobyt ogólnie udany, baza hotelowa pozostawia wiele do życzenia.

    Joanna, Tychy - 17.10.2016

    5/7 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem