Opinie klientów o Cabana Blu Hotel & Suites

5.7 /6
131 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
4.9
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.8
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Jacek Sosnowiec 31.10.2022

5 * bez toalety.

Hotel nie posiada ani jednej ogólnodostępnej toalety. Nie ma toalety w restauracji, nie ma w lobby, przy basenie ani na plaży. Bar na plaży zamknęli. Na drinki trzeba czekać i czekać. W pokojach nie ma szaf, za to są bardzo ładne. Poza tym to niezły hotel i dobre jedzenie. Gwiazdek nie ma żadnych.

4.0/6

Mirosław, Ostrowiec Świętokrzyski 28.09.2022

Kos-Kardamena

Ogólnie pobyt oceniamy na 4+, super pokój, dobre wyżywienie. Minusy to trwające prace wykończeniowe w hotelu, mały basen ( w opisie dwa ale dostęp ogólny tylko do jednego) brak ogólnie dostępnego wc na poziomie basenowym, wycieczki do pokoju.

4.0/6

Dominika, Katowice 23.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wczasy czerwiec 2024 r.

Ogólne wrażenie ok. hotel nie zasługuje na 5 *, jedzenie smaczne, oprócz mięsa, które jest twarde i nie nadaje się do jedzenia, brak dodatkowych sztućców. Zdarzyło się również, że nie było masła i podano nam margarynę. Pokój mały, bez szafy tylko kilka wieszaków, cała odzież na wierzchu ( nie ma gdzie dać walizek), umywalka w pokoju, a nie w łazience. Plaży praktycznie nie ma, leżaki i parasole stłoczone w maleńki kawałek z kamienistym wejściem do morza, trzeba iść kawałek dalej (na dziką plażę) żeby pochodzić po brzegu morza. Okolica ciekawa, mnóstwo sklepików i knajpek, niedaleko port, jest gdzie pochodzić. W hotelu brak atrakcji dla dzieci.

4.0/6

Jan 17.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Średnio.

Wycieczka udana, ale polityka cenowa Rainbow już nie. Uważam, że jest to celowe wprowadzanie Klientów w błąd, tak żeby zapłacili jak najwięcej. Jeśli dajesz ofertę Last Minute to powinno być faktyczne Last Minute, czyli promocyjna cena ostateczna. Ja tak się nabrałem niestety, kupując miesiąc wcześniej. Później cena jeszcze ,,niby Last minute" dwukrotnie była obniżana, dlatego nigdy więcej nie zarazerwuje wcześniej wakacji. Odnośnie oferty: mieliśmy all inclusive, natomiast okazało się, że nie ma przy basenie przekąsek tak jak miało być w ofercie, a więc de facto zamiast all inclusive były śniadania,.obiady i kolacje.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem