Opinie klientów o Cabana Blu Hotel & Suites

5.6 /6
121 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
5.8
Plaża
4.9
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Dominika, Katowice 23.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Wczasy czerwiec 2024 r.

Ogólne wrażenie ok. hotel nie zasługuje na 5 *, jedzenie smaczne, oprócz mięsa, które jest twarde i nie nadaje się do jedzenia, brak dodatkowych sztućców. Zdarzyło się również, że nie było masła i podano nam margarynę. Pokój mały, bez szafy tylko kilka wieszaków, cała odzież na wierzchu ( nie ma gdzie dać walizek), umywalka w pokoju, a nie w łazience. Plaży praktycznie nie ma, leżaki i parasole stłoczone w maleńki kawałek z kamienistym wejściem do morza, trzeba iść kawałek dalej (na dziką plażę) żeby pochodzić po brzegu morza. Okolica ciekawa, mnóstwo sklepików i knajpek, niedaleko port, jest gdzie pochodzić. W hotelu brak atrakcji dla dzieci.

4.0/6

Jan 17.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Średnio.

Wycieczka udana, ale polityka cenowa Rainbow już nie. Uważam, że jest to celowe wprowadzanie Klientów w błąd, tak żeby zapłacili jak najwięcej. Jeśli dajesz ofertę Last Minute to powinno być faktyczne Last Minute, czyli promocyjna cena ostateczna. Ja tak się nabrałem niestety, kupując miesiąc wcześniej. Później cena jeszcze ,,niby Last minute" dwukrotnie była obniżana, dlatego nigdy więcej nie zarazerwuje wcześniej wakacji. Odnośnie oferty: mieliśmy all inclusive, natomiast okazało się, że nie ma przy basenie przekąsek tak jak miało być w ofercie, a więc de facto zamiast all inclusive były śniadania,.obiady i kolacje.

3.5/6

Aleksandra, Stara Wieś 17.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

pobyt wrzesień

wszystko zgodne z oczekiwaniami, hotel wraz z obsługą zasługują na więcej niż 5 gwiazdek. menu bardzo urozmaicone, każdy znajdzie coś dla siebie. Kelnerzy bardzo profesjonalni i otwarci

3.0/6

Leszek, Warszawa 28.05.2024
Termin pobytu: maj 2024

To nie jest 5*

Do hotelu trafiliśmy w połowie maja - czyli jeszcze przed sezonem głównym. Pokoje mają nietypowy układ - umywalka jest w części pokoi w obszarze sypialnym a nie w łazience. W łazienkach jest problem z drożnością odpływów prysznicowych, co skutkuje tym, że woda wylewa się często przez przedpokój na korytarz! Efektem ubocznym jest wilgoć i zapach stęchlizny (czasami woda nie spływała nawet przez całą noc po wieczornym prysznicu). Poza tym pokoje schludne i czyste. Obsługa hotelowa dostarczyła mieszanych wrażeń. W części jadalnej obsługa była bardzo służbowa i formalna. Często czuliśmy się jak byśmy byli poganiani. W części przy barze/recepcji większość obsługi była sympatyczna, chociaż niektórym zdarzało się komentować w nieprofesjonalny sposób nasze wybory lub prośby (np. prośbę o niesłodzenie kawy przed podaniem!). Części wspólne czyste i zadbane. Okolice basenu czyste. Niestety mimo ostrzeżenia o usuwaniu "rezerwacyjnych" ręczników obsługa tego nie robi, przez co znalezienie miejsca około 8 graniczy z cudem - a miejsc jest niewiele. W ramach oferty all inclusive mamy dostęp do wszystkich posiłków i możliwość spożycia dwóch kolacji w restauracjach a'la carte. O ile posiłki ogólnodostępne, mimo, że bardzo monotonne (to samo śniadanie przez cały tydzień, skierowane głównie do brytyjskich gości) były w miarę smaczne, to posiłki w restauracjach a'la carte to dramat. Restauracja azjatycka to pomyłka - ktoś, kto wodę zagęszczoną mąką z dodatkiem chilli nazywa Tom Kha Gai powinien zostać od razu wywalony. Zupa krewetkowa była wodą z pieczarkami i garścią mini krewetek koktajlowych. Sałatki to głównie wariacje z kapusty pekińskiej bez charakterystycznych dla kuchni azjatyckiej przypraw i składników. Przekąski ciepłe to po prostu mrożone pierożki lub sajgonki odgrzane na głębokim oleju - bez komentarza. Dania główne bez smaku - krewetki z sosem ostro kwaśnym okazały się śmierdzące a kelner po zgłoszeniu ze stoickim spokojem stwierdził, że możliwe, bo to z mrożonek. Wołowina w curry okazała się gulaszem wołowym w sosie pomidorowym z odrobiną chilli. Makaron Mie był tak źle doprawiony, że ciężko było przebrnąć przez połowę dania. Cała kolacja trwała blisko 2 godziny! Od momentu zamówienia do podania dania głównego ponad godzinę. Część rzeczy była niedostępna. W restauracji śródziemnomorskiej smakowo jest lepiej, niestety czas oczekiwania jest równie długi. Hotel położony na obrzeżach Kardameny, niestety w pobliżu kilku pubów z karaoke, więc wieczorami bywa głośno. Widok z okien jest w większości co najwyżej średni - na zrujnowane budynki dookoła, ewentualnie na wewnętrzny dziedziniec z basenem. Oferta rozrywkowa dla dzieci nie istnieje. Sala fitness jest tak mała, że dwie osoby mogą się udusić, jeśli zaczną ćwiczyć razem. Blisko do morza - przy którym znajduje się restauracja serwująca część trunków dostępnych w ramach oferty AI w hotelu głównym. Warto ocenić też pracę rezydenta na miejscu, który na nasze pytania dotyczące rozbieżności między ofertą a stanem rzeczywistym beztrosko odpowiedział, że nie ma czasu się takimi sprawami zajmować i można sobie pisać reklamację. Dodatkowo rezydent sprzedaje wycieczki objazdowe ale nie informuje o tym, że niektóre atrakcje na trasie wycieczek są niedostępne lecz cena pozostaje bez zmian (np., Zamek Joannitów w Kos jest remontowany - brak możliwości wstępu). Ceny wycieczek oferowane przez rezydenta są dodatkowo bardzo wysokie - można wyjść z hotelu i w pierwszym lepszym biurze zakupić wycieczki za połowę tej kwoty.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem