Opinie o Kipriotis Maris

4.8/6 (119 opinii)

Kategoria lokalna 5

4.8/6
119 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.3
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
4.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
4.4
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    ŚREDNIE ZADOWOLE.NIE

    To nie jest "ekskluzywny hotel dla wymagających klientów " Jakość hotelu bardzo przeciętna, raczej 3 gwiazdki!!! Nabieracie ludzi na 5 gwiazdek!!! Stare leżaki przy basenie i na plaży.

    Jolanta, Warszawa - 13.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Kiprootis matis

    Hotel nie zasługuje na 5* bar na plaży to przyczepa kempingowa tylko soki i woda . Pokój 200 m od głównych budynków i basenu mocno pod górę ,bardzo męczące . Jedzenie ok ,przekąski słabe ale obsługa na szóstkę i p.Marysia od animacji fantastyczna osoba . Najlepsze wrażenie nie z całego wyjazdu . Nie polecam tego hotelu jako 5* .

    Wisniewski - 30.08.2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Hotel max 4 gwiazdkowy

    Nie jest to ekskluzywny hotel , na pewno nie 5 gwiazdkowy! Mimo zakupionych pokoi z widokiem na morze otrzymaliśmy standardowe. W systemie hotelowym nic o tym nie wiedziano. Złożyliśmy reklamację u rezydenta. Leżaki i parasole nad morzem płatne 3 euro. Zona Club zamknięty. Bardzo stare budynki. Brak nocnych przekąsek. Kolacje w Kipriotis Panorama z bardzo dużymi kolejkami. Hotel i usługi niezgodne z ofertą.

    Mariusz, Łomża - 11.07.2022

    9/13 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Wakacje z mrówkami!

    Przez cały pobyt mieliśmy mrówki w pokoju, obsługa nic sobie z tego nie robiła mimo kilku zgłoszeń, nawet rezydentką Ewelina , która okazała się niemiła i niekompetentna nie pomogła. Walczyliśmy z nimi sami swoimi środkami bo mieliśmy je nawet w łóżku!!! 5 dnia pokojówka przyniosła spray na owady do psikania miejsc ich wędrówki. Nie pomogło . Dodatkowo pokój brudny , niedomyty o słabym standardzie delikatnie ujmując. W głównym gmachu nie działała klimatyzacja, pokojówki sprzątały bardzo z grubsza ( jak dla mnie tylko ścieliły i wymieniały ręczniki). Jedzenie bardzo słabe , ogólne wrażenie kiepskie. Hotel zasługuje na max 3gwiazki na pewno nie 5! Chętnie bym dodała zdjęcie stanu łazienki ale nie ma takiej opcji.

    AnnaM - 18.08.2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem