Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przeżył swoje złote czasy w latach 80. Obecnie widać, że właściciel sieci Kipriotis dba tylko o hall'e główne i miejsca "medialne". Widoki piękne, natura Kos nie zawodzi, choć wyspa nie jest dla ekskluzywnych gości lub tych szukających zieleni. Panorama hotel nie ma pracowników, Ci którzy są pracują za dużo i są zabiegani, zmęczeni i bezczelni. Możliwe, że źle opłaceni. Nie dziwi więc fakt, że właściciel jest milionerem. Goście hotelu płacą krocie za warunki realnie będące max. 1 gwiazdką, bez żartów. Na plaży stoi auto, nie jest to bar. Hotelowy bar z trudnością chce serwować kawę, drinki idą w PLASTIKU, wódka podana w papierowym kubku - ciepła. Brak rakiji. Ratownik o 18:00 na koniec dyżuru mówi do gości "BASEN ZAMKNIĘTY, WYNOCHA Z WODY" tłumacząc z angielskiego. W naszym pokoju było wszystko w porządku, jak na 1 gwiazdkę, ale na balkonie było czuć grzyb. Stęchły zapach wynoszony z dachu, cały przemoczony okryty wykładziną. Dramat. Z plusów: jedzenie na poziomie (od chwili, gdy w hotelu było więcej gości), desery mają giga dobry wybór i są smaczne. Ludzie starają się być mili, obsługa nielicznie.