Kategoria lokalna 5
5.0/6
Witam, przeżyliśmy w tym hotelu tydzień wspaniałych wakacji. Zacznę jednak od jedynego moim zadniem mankamentu. Ten hotel nie jest w żadnym wypadku hotelem 5 gwiazdkowym, a co najwyżej 3,5 do 4. Myślę, że została wyrządzona krzywda temu hotelowi poprzez przyznanie mu tych gwiazdek. Dotyczy to zwłaszcza pokoju. Tak jak napisałem w pierwszym zdaniu, nam to w niczym nie przeszkadzało i spędziliśmy tam wspaniały tydzień. Obsługa b. dobra i pomocna, jedzenie smaczne i jak na warunki hotelowe b. różnorodne. Plaża żwirowa, a zejście do morza b. drobnych kamyszków - taki gruby żwirek. Woda krystalicznie czysta, jednak na plażach po drugiej stronie wyspy woda nie była może tak czysta jednak była zdecydowanie cieplejsza.Na terenie hotelu jest sporo basenów 9 lub 10 i wszystkie są ze słoną wodą tylko jedem wewnątrz budynku jest ze słodką. Z całą pewnością jest to hotel, który mogę każdemu z pełną odpowiedzialnością polecić !!
ANDRZEJ - 21.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018
3/5 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Pięknie polożony zespół hotelowy. Wszystko super poza pokojami dla Polaków.
Wojtek, Kraków - 05.11.2018 | Termin pobytu: październik 2018
0/0 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Polecamy wszystkim. Sami także tu wrócimy
Bogusław, Tarnów - 23.07.2014
3/3 uznało opinię za pomocną
5.0/6
Napiszę opinię po powrocie 27.06.2016- normalnie jestem zadowolony,napiszę nie żebym narzekał ale może ktoś przeczyta i to zmieni. - lobby bar bez klimy ,to tragedia! - mało miejsc na wieczorne wypicie drinka i spotkania(dlaczego nie otworzą części stołówki tarasowej? - dla dorosłych żadnych animacji(nie liczę yogi czy gimnastyki na plaży) co stoi na przeszkodzie 2 x na turnus zrobić potańcówkę gdzie miejsce na nią jest! - szafki na głównej stołówce to chyba czas PRL-u a nie na 5 * , krzesła pozarywane.Zresztą czyszczenie talerzy z resztek do kuwet na tych szafkach na oczach turystów też robi nie najlepsze wrażenie,a wystarczy odwrócić szafki(po wymienieniu :) ) i jest OK. Ale ogólnie jesteśmy zadowoleni.Co do rezydentek- mam inne zdanie jak kolega Jakub z Łeby. W czasie gdy zostaliśmy poinformowani o problemach ,powiedziała że pierwszy raz się z takim czymś spotyka i nie wie co dalej czynić!Prośba o załatwienie pobytu dalszego w tym samym hotelu- tak załatwiła w 1,5 godziny-ale że musimy zapłacić 60 euro,mamy zabrać fakturę na podstawie której Raibow dokona zwrotu po przyjeździe."Dzisiaj" otrzymałem odpowiedź z biura że to był mój wybór że zapłaciłem a rezydentka proponowała nam inny hotel. Tak proponowała ale na drugi dzień !
Leszek - 16.09.2016 | Termin pobytu: październik 2016
6/7 uznało opinię za pomocną