Opinie o Silver Beach - Kos

4.3/6 (63 opinie)

Kategoria lokalna 3

4.3/6
63 opinie
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.8
Pokój
3.5
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
4.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.5/6

    opinia

    Silver, to słowo ładnie brzmi tylko w nazwie. - jedzenie dramat - odgrzewane te same skrzydełka przez całą dobę przez 7 dni w różnych postaciach, to co zostało niezjedzone to zrobione z tego nugetsy lub mielone. Drinki w zależności kto robi były albo dobre albo z niegazowanej wody zrobione na odwal się. - z dwóch pokoi jedna klimatyzacja nie działała. Obsługa bardzo miła. - pokoj sam w sobie ok ale z łazienki musiałem wystawić drzwi żeby móc się w niej obrócić, żeby wejść do środka trzeba wejść pod prysznic ogólnie wc bardzo słabe. - z leżaków na plaży aby skorzystać trzeba zapłacić 10 euro za dzień i uwaga - klimatyzacja 56 euro za tydzień.

    Karol - 03.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    5/5 uznało opinię za pomocną

  • 2.5/6

    Silver Beach hotel

    W tym wypadku nie polecam tego hotelu, szczególnie osobom, które szukają uczciwości i szczerości, gdy rezerwują wyjazd na wakacje. Wraz z koleżanką, za dodatkowa opłata przy dokonywanej rezerwacji, poprosiłyśmy o pokój z widokiem na morze. Dostałyśmy z widokiem na sąsiedni budynek. Po rozmowie z recepcja, następnego dnia miałyśmy się dowiedzieć czy będzie wolny taki pokój, o który poprosiłyśmy i za który również zapłaciłyśmy. Okazało się, że nie jest takowy dostępny, a w zamian usłyszałyśmy, ze ten, w którym nas zakwaterowano widnieje w systemie jako pokój z widokiem na morze, ponieważ kiedyś nie istniał budynek na przeciwko hotelu. Ręce nam w tym momencie opadły i poczułyśmy się potraktowane jak idiotki. Po tym incydencie już się nie upominałyśmy o pokój. Wystrój pokoju to lata 70te, lekkie problemy ze spłuczką też nas zastały, parę insektów też się zdarzyło zauważyć w pokoju. Plusem natomiast jest bardzo bliski dostęp do morza oraz sympatyczna obsługa podczas posiłków. Miałyśmy tylko wykupione śniadania, które spełniły podstawowe oczekiwania i każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Jeśli ktoś szuka miejsca tylko na nocleg to hotel jest jak najbardziej ok, choć uważam iż w cenie, która zapłaciłyśmy za tygodniowy pobyt można by było znaleźć obiekt o wiele lepszy.

    Anna - 25.07.2021

    38/42 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Poczytajcie opinię hotelarza z życia wzięta

    Hotel zasługuje na1* wystrój z PRL łazienka jest ale żeby załatwić sprawy musisz zostawić otwarte drzwi.żeby oferta wyglądała atrakcyjnie podpierają się fotkami z drugiego hotelu.platne leżaki to porażka.do hotelu Cabana blu - nie zaglądaj.bedziesz się tam źle czuł.klima płatna dodatkowo w takim klimacie - tragedia.w dodatku urządzenia nie działają jak należy.bo pamiętają czasy Demisa Rusosa.recepcja funkcjonuje tylko w Habana blu.jest tam Polka-ale nie skomentuję.obsługa restauracji ella- bo taka jest dla silverbeach jest bardzo miła i uprzejma.robią co mogą na ile pozwala im manager.pozdrawiamy przy okazji: Mimoza- kelnerka, Mimoza-szefowa kuchni,Elia- kelnerka,Panajotis -serwis baru.widok przy posiłkach rewelacyjny.i to jedyny plus.wymiana ręczników 1x na pobyt.menu świeże ale ubogie i powtarzalne.pomidory z Lidla.frytki z Carrefoura.feta z grecji.wydajesz 7k na 2 osoby na 7 dni? I do tego żeby było ciekawie chociaż podczas pobytu to wycieczki dodatkowo płatne no bo ile można leżeć na plaży.żal obsługi tylko bo się naprawdę stara.widziałem na Kos w mieście Kos hotel 3* i wiecie co- ten Cabana blu 5* nawet się nie umywa do tego 3* z Kos.wiec bierzcie wszystko tylko nie silverbeach.nawet w Cabana blu nie ma żadnych animacji.wiec ogólnie jest nudno i smutno.Kardamena śpi nawet w dzień.jest leniwie i bez szału w środku Zorba z tego miasta uciekł na 100 lat przed Zeusem.pracuję w hotelarstwie ładnych parę lat.w sieci znanej na całym świecie.i znam się na tym.

    Roberto - 21.08.2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Nieprawdziwa oferta

    Oferta Biura w listopadzie 2022 przy wyborze i zapłacie zaliczki „First Minute” zachęcała do odwiedzenia hotelu. Cena nie była mała 3.658. Niestety informacje na stronie dostępne w ofercie Rainbow okazały się nieprawdziwe bądź nieaktualne. Czytając ofertę dostaliśmy informację o możliwości korzystania z basenu oraz leżaków i parasoli w hotelu „matce” Cabana Beach, bez dodatkowych opłat, oferta określała również inne warunki. O zaistniałych zmianach, które nastąpiły na początku sezonu i były znane rezydentom poinformowano nas na dzień przed wylotem. Nie mieliśmy zatem możliwości zmiany hotelu, czy rezygnacji. Zatem: sejf nie istniał, pokoje odbiegały znacząco od określonego w umowie metrażu, widokiem nie był ogród / ponieważ nie istnieje/ widokiem była droga, mur, ulica, hałaśliwy basen i animacje w hotelu Cabana. łazienka była mikroskopijna i wymagała ekwilibrystycznych zachowań, nie można było korzystać z w/w leżaków przy hotelu Cabana, nie było tez przechowalni bagażu. Można było korzystać z samego basenu (od 10 do 18), ale goście z Silver Beach mogli korzystać tylko z krzeseł. Karta drinków w Cabanie różniła się od karty dostępnej w barze Elia przeznaczonego dla hotelu Silver Beach Plaża bezpośrednio przy hotelu Silver Beach również jest dedykowana głównie gościom z Cabany, leżaki hotelowe zajmowały prawie cała przestrzeń plaży. Przekąski wymienione w ofercie dostępne w barze Cabany (kanapki, pizza, tortille) również nigdy nie były dostępne. Sama restauracja Elia oferowała niewielki wybór (najczęściej powtarzające się 5/6 rzeczy, w tym głównie dodatki). Z owoców morza codziennie była ta sama, bardzo kwaśna i niesmaczna ryba, z mięs do wyboru były praktycznie codziennie pałki z kurczaka. Warzywa i owoce na talerzu przypominały wystawę, były niedojrzałe i twarde. Warto zaznaczyć, że hotel ma teoretycznie 3 gwiazdki, a na żaden posiłek ani razu nie zaoferowano pokrojonych owoców. Śniadania także codziennie różniły się co najwyżej jednym dodatkiem, w małe misce był biały twarożek dość kwaśny i mały talerz z jednym rodzajem żółtego sera. Dania na lunch czasem składały się z rzeczy, które dostępne były na śniadaniu. Jakość jedzenia była średnia. Co ciekawe, goście z Silver Beach mogą siadać tylko przy stolikach na jednej połowie, bardzo nasłonecznionej, druga połowa, zacieniona, to prawie zawsze puste stoliki, przeznaczone dla gości z zewnątrz. Zatem staliśmy z talerzem czekając na zwolnienie miejsca w sektorze dla naszego hotelu. Dyskryminacja!!! Plusem wyjazdu była sympatyczna i pomocna obsługa, Codzienne sprzątanie pokoi i wymiana ręczników na ogromny plus. W umowie opłata za klimatyzacje przewidywała 40 euro, w rzeczywistości było 56 euro, takie było zaskoczenie na dzień dobry. Dodatkowo sama klimatyzacja nie ma odprowadzania wody, więc cały balkon zalany jest wodą. Podsumowując - all inclusive z najbardziej bezsensownymi zasadami jakie dało się wymyślić. Oferta kupiona jako First Minute w okresie w którym przypadło realizować nam nasz wyjazd, byla reklamowana jako rzekomo „korzystna usługa jakości do ceny” nic bardziej mylnego, była w czerwcu, lipcu o około 900 zł tańsza i nie było to Last Minute. Spotkani turyści dziwili się naszej cenie. Po podsumowaniu dodatkowych kosztów mogliśmy za nieduża dopłatą byc w hotelu o wyższym standardzie, choćby w sąsiednim Cabana Beach. Za nasze pieniądze nikt by nie wybrał takich warunków, mogliśmy zatem znaleźć zdecydowanie lepszy hotel, w którym nie dochodzi do takich dziwnych sytuacji. Niestety Biuro nie dało nam takiej szansy nie informując odpowiednio wcześniej o zmianie warunków. Zastana stresująca rzeczywistość również nie sprzyjała wypoczywaniu na „Archipelagu Beztroski” . Hotelu nie polecamy, miejscowość tak.

    MARIA, POZNAŃ - 31.07.2023  | Termin pobytu: czerwiec 2023

    25/26 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem