Opinie klientów o Silver Beach - Kos

4.3 /6
27 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.0
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Anna, Kielce 31.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Ostrzeżenie przed nieuczciwą praktyką

Chcemy Was ostrzec przed nieuczciwą praktyką prowadzoną przez Rainbow na współkę z hotelem. Hotel oznaczony jest jako 3 gwiazdkowy i taki w rzeczywistości jest. My skusiliśmy się na jego wybór ze względu na możliwość korzystania z infrastruktury hotelu 5 gwiazdkowego i na tym najbardziej się zawiedliśmy. Jeszcze przed wyjazdem dostaliśmy trzy aktualizacja oferty drogą e-mailową, w której informowano nas że nie będziemy mogli korzystać z niektórych udogodnień które były w ofercie, każda kolejna wykluczała kolejne atrakcje, a na miejscu dowiedzieliśmy się jeszcze o kolejnych ograniczeniach - o których zapomniał powiedzieć nam nawet rezydent, tylko dowiedzieliśmy się o nich od pani na recepcji hotelowej, która szyderczo uśmiechała się oznajmiając nam żebyśmy raczej na zbyt dużo z tego co nam obiecano nie liczyli. Jeszcze przed wyjazdem chcieliśmy oczywiście zmienić hotel ale nam to uniemożliwiono. Powiedziano nam że możemy jedynie reklamować niezgodność z ofertą po powrocie co uczyniliśmy. Jak pewnie przypuszczacie, nasza reklamacja została odrzucona - powołując się na zapisy w umowie że takie zmiany mogą być dokonane przez Rainbow jednostronnie. Reasumując: nie dajcie się nabrać że będziecie mogli korzystać z infrastruktury hotelu 5 gwiazdkowego tak jak to jest opisane w ofercie. Hotel Silver Beach w sam w sobie jak na 3 gwiazdki nie jest najgorszy - chociaż okres świetności ma dawno za sobą, ale jeśli jedziecie na Kretę aby pozwiedzać a nie siedzieć przy hotelu i traktujecie go jako miejsce do przekimania to jest ok. Nawet restauracja przyhotelowa jest przyzwoita - jedzenie skromne ale świeże i smaczne. Napoje podawane przez obsługę kelnerską do stolika. Klimatyzacja dodatkowo płatna. Sprzątanie pokoju codziennie. Obsługa stara się być miła. Wyspa warta zwiedzenia - samochód wypożyczaliśmy w SmartRental - nie jest wymagany depozyt, ceny przystępne (ok.50-55Euro/dzień). My zwiedziliśmy stolicę wyspy Kos, termy i Zia. Będąc w Zia polecamy podjechać pod restaurację Metoxi jeśli nie boicie się stromych podjazdów, bądź można podejść pieszo skrótem. Z tego miejsca jest najlepszy widok na wyspę i na sąsiednie wybrzeża. Kolejnego dnia popłynęliśmy na wyspę Nisiros - zwiedziliśmy lokalny klasztor, miasteczko Mandraki oraz krater wulkanu Stefanos. Bilety na rejs najlepiej kupić jest w porcie bezpośrednio na statku (można to zrobić dzień wcześniej idąc na spacer do portu nawet wieczorem - albo tuż przed wyprawą). Jeśli nie zamierzacie wynajmować na wyspie samochodu to koniecznie kupcie opcję z autokarem na miejscu - którym dotrzecie na wulkan. Dostaniecie wówczas dodatkowe karty na autokar. Sama Kardamena jest bardzo fajnym miejscem - szczególnie wieczorami. Jest wiele klubów z muzyką. Można miło spędzić czas. Można poprostu też spacerować licznymi uliczkami tętniącymi życiem.

3.0/6

Marzena , Toruń 26.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Pobyt hotel Silver Beach

Ogólnie pobyt udany,ale tylko dlatego ,że nie lubię się denerwować i narzekać ,tylko staram się cieszyć wyjazdem. Zostałam oszukana przez biuro,bo sprzedano mi ofertę all inclusive,a na miejscu okazało się ,że tak nie jest. Hotel w między czasie zmienił zasady,a biuro mnie o tym niestety nie poinformowało. Jak przyjechali następni goście to okazało siè,że otrzymali informację ,ale dopiero dzień przed wylotem.

2.5/6

Anna 25.07.2021

Silver Beach hotel

W tym wypadku nie polecam tego hotelu, szczególnie osobom, które szukają uczciwości i szczerości, gdy rezerwują wyjazd na wakacje. Wraz z koleżanką, za dodatkowa opłata przy dokonywanej rezerwacji, poprosiłyśmy o pokój z widokiem na morze. Dostałyśmy z widokiem na sąsiedni budynek. Po rozmowie z recepcja, następnego dnia miałyśmy się dowiedzieć czy będzie wolny taki pokój, o który poprosiłyśmy i za który również zapłaciłyśmy. Okazało się, że nie jest takowy dostępny, a w zamian usłyszałyśmy, ze ten, w którym nas zakwaterowano widnieje w systemie jako pokój z widokiem na morze, ponieważ kiedyś nie istniał budynek na przeciwko hotelu. Ręce nam w tym momencie opadły i poczułyśmy się potraktowane jak idiotki. Po tym incydencie już się nie upominałyśmy o pokój. Wystrój pokoju to lata 70te, lekkie problemy ze spłuczką też nas zastały, parę insektów też się zdarzyło zauważyć w pokoju. Plusem natomiast jest bardzo bliski dostęp do morza oraz sympatyczna obsługa podczas posiłków. Miałyśmy tylko wykupione śniadania, które spełniły podstawowe oczekiwania i każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Jeśli ktoś szuka miejsca tylko na nocleg to hotel jest jak najbardziej ok, choć uważam iż w cenie, która zapłaciłyśmy za tygodniowy pobyt można by było znaleźć obiekt o wiele lepszy.

2.0/6

MARIA, POZNAŃ 31.07.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Nieprawdziwa oferta

Oferta Biura w listopadzie 2022 przy wyborze i zapłacie zaliczki „First Minute” zachęcała do odwiedzenia hotelu. Cena nie była mała 3.658. Niestety informacje na stronie dostępne w ofercie Rainbow okazały się nieprawdziwe bądź nieaktualne. Czytając ofertę dostaliśmy informację o możliwości korzystania z basenu oraz leżaków i parasoli w hotelu „matce” Cabana Beach, bez dodatkowych opłat, oferta określała również inne warunki. O zaistniałych zmianach, które nastąpiły na początku sezonu i były znane rezydentom poinformowano nas na dzień przed wylotem. Nie mieliśmy zatem możliwości zmiany hotelu, czy rezygnacji. Zatem: sejf nie istniał, pokoje odbiegały znacząco od określonego w umowie metrażu, widokiem nie był ogród / ponieważ nie istnieje/ widokiem była droga, mur, ulica, hałaśliwy basen i animacje w hotelu Cabana. łazienka była mikroskopijna i wymagała ekwilibrystycznych zachowań, nie można było korzystać z w/w leżaków przy hotelu Cabana, nie było tez przechowalni bagażu. Można było korzystać z samego basenu (od 10 do 18), ale goście z Silver Beach mogli korzystać tylko z krzeseł. Karta drinków w Cabanie różniła się od karty dostępnej w barze Elia przeznaczonego dla hotelu Silver Beach Plaża bezpośrednio przy hotelu Silver Beach również jest dedykowana głównie gościom z Cabany, leżaki hotelowe zajmowały prawie cała przestrzeń plaży. Przekąski wymienione w ofercie dostępne w barze Cabany (kanapki, pizza, tortille) również nigdy nie były dostępne. Sama restauracja Elia oferowała niewielki wybór (najczęściej powtarzające się 5/6 rzeczy, w tym głównie dodatki). Z owoców morza codziennie była ta sama, bardzo kwaśna i niesmaczna ryba, z mięs do wyboru były praktycznie codziennie pałki z kurczaka. Warzywa i owoce na talerzu przypominały wystawę, były niedojrzałe i twarde. Warto zaznaczyć, że hotel ma teoretycznie 3 gwiazdki, a na żaden posiłek ani razu nie zaoferowano pokrojonych owoców. Śniadania także codziennie różniły się co najwyżej jednym dodatkiem, w małe misce był biały twarożek dość kwaśny i mały talerz z jednym rodzajem żółtego sera. Dania na lunch czasem składały się z rzeczy, które dostępne były na śniadaniu. Jakość jedzenia była średnia. Co ciekawe, goście z Silver Beach mogą siadać tylko przy stolikach na jednej połowie, bardzo nasłonecznionej, druga połowa, zacieniona, to prawie zawsze puste stoliki, przeznaczone dla gości z zewnątrz. Zatem staliśmy z talerzem czekając na zwolnienie miejsca w sektorze dla naszego hotelu. Dyskryminacja!!! Plusem wyjazdu była sympatyczna i pomocna obsługa, Codzienne sprzątanie pokoi i wymiana ręczników na ogromny plus. W umowie opłata za klimatyzacje przewidywała 40 euro, w rzeczywistości było 56 euro, takie było zaskoczenie na dzień dobry. Dodatkowo sama klimatyzacja nie ma odprowadzania wody, więc cały balkon zalany jest wodą. Podsumowując - all inclusive z najbardziej bezsensownymi zasadami jakie dało się wymyślić. Oferta kupiona jako First Minute w okresie w którym przypadło realizować nam nasz wyjazd, byla reklamowana jako rzekomo „korzystna usługa jakości do ceny” nic bardziej mylnego, była w czerwcu, lipcu o około 900 zł tańsza i nie było to Last Minute. Spotkani turyści dziwili się naszej cenie. Po podsumowaniu dodatkowych kosztów mogliśmy za nieduża dopłatą byc w hotelu o wyższym standardzie, choćby w sąsiednim Cabana Beach. Za nasze pieniądze nikt by nie wybrał takich warunków, mogliśmy zatem znaleźć zdecydowanie lepszy hotel, w którym nie dochodzi do takich dziwnych sytuacji. Niestety Biuro nie dało nam takiej szansy nie informując odpowiednio wcześniej o zmianie warunków. Zastana stresująca rzeczywistość również nie sprzyjała wypoczywaniu na „Archipelagu Beztroski” . Hotelu nie polecamy, miejscowość tak.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem