Opinie klientów o Silver Beach - Kos

4.3 /6
27 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.7
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.0
Pokój
3.8
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Wiktoria, Kraków 23.06.2023
Termin pobytu: czerwiec 2023

Przepaść między ofertą a rzeczywistością

Biuro zachęca do odwiedzenia z hotelu stosując narrację o korzystaniu równocześnie z infrastruktury "siostrzanego hotelu Cabana Beach Hotel & Suites". W rzeczywistości jednak goście hotelu Silver Beach mogą odczuć wrażenie brzydko mówiąc segregacji. Informacje dostępne w ofercie Rainbow są nieprawdziwe bądź nieaktualne, tak samo informacje na stronie obydwu hoteli. Czytając ofertę dostajemy informację o możliwości korzystania z basenu oraz leżaków i parasoli w Cabanie bez dodatkowych opłat, a na recepcji przy przyjeździe obsługa informuje, że jest bezwzględny zakaz korzystania z leżaków przy basenie. Można korzystać z samego basenu (od 10 do 18), ale goście z Silver Beach mogą korzystać tylko z krzeseł. Korzystanie z baru w Cabanie też jest możliwe, ale jedynie do godziny 18, natomiast zamawianie napojów w barze Silver Beach było możliwe jedynie podczas posiłków. Czas oczekiwania na drinka w Cabanie sięgał czasem nawet 20 paru minut, jakby miało to mieć działanie zniechęcające, a zamówienia pewnie traktowane były z najniższym priorytetem. Oczywiście same drinki standardowo były rozwadnianie wodą, raz mniej raz bardziej. Karta drinków w Cabanie różniła się od karty dostępnej w barze Elia przeznaczonego dla hotelu Silver Beach. Podczas pierwszego dnia poinformowano nas, że możemy zamawiać tylko rzeczy z okrojonej karty (w której nie było żadnych drinków, jedynie mieszanki typu wódka+sok, wino, piwo). Po paru dniach natomiast kelnerzy sami zaczęli wydawać i proponować drinki dostępne w Cabanie, bez żadnych wyjaśnień. Była opcja brania drinków na wynos, ale wydawało się to niepokojące do obsługi. Plaża bezpośrednio przy hotelu Silver Beach również jest dedykowana głównie gościom z Cabany (goście z Silver musieli jednorazowo płacić chyba 12 euro), więc obsługa wydająca drinki bała się, że będziemy chcieli iść z nimi na plażę. Raz w związku z tym prawie odmówiono nam drinków, dopóki nie wyjaśniłam, że idziemy na zupełnie inną plażę. Z innych rzeczy wymienionych w ofercie, tak samo nie było możliwości skorzystania z żadnej przechowalni bagaży - w dniu wyjazdu po zapytaniu o taką możliwość standardowo informacja, że jest to usługa dostępna tylko dla gości w Cabanie. Rezydentka zareagowała na to dając Nam możliwość przechowania bagażu w recepcji Cabany, co przed telefonem było niemożliwe. Przekąski wymienione w ofercie dostępne w barze Cabany (kanapki, pizza, tortille) również nigdy nie były dostępne. Sama restauracja Elia oferowała niewielki wybór (najczęściej powtarzające się 5/6 rzeczy, w tym głównie dodatki). Z owoców morza codziennie była ta sama, bardzo kwaśna i niesmaczna ryba, raz trafiły się jakieś krewetki. Jeśli ktoś liczył na opcje wegetariańskie, zostawało mu jedzenie kukurydzy z ziemniakami. Z mięs do wyboru były praktycznie codziennie pałki z kurczaka. Warzywa i owoce codziennie takie same (jabłka i pomarańcze). Warto zaznaczyć, że hotel ma teoretycznie 3 gwiazdki, a na żaden posiłek ani razu nie zaoferowano pokrojonych owoców. Śniadania także codziennie różniły się co najwyżej jednym dodatkiem. Dania na lunch czasem składały się z rzeczy, które dostępne były na śniadaniu. Jakość jedzenia była średnia, podczas wyjazdu trafiły się tylko dwie naprawdę smaczne rzeczy - tzatziki i krążki cebulowe. Jajecznica też była ok. Co ciekawe, goście z Silver Beach mogą siadać tylko na jednej połowie sali. Niestety nie wyjaśniono mi dlaczego tak jest, ale można się domyślać. W związku z późnym przyjazdem kontaktowałam się parę dni przed podróżą z infolinią Rainbow, czy będzie możliwość przedłużenia kolacji lub pozostawienia jakichś zimnych przekąsek dla przyjezdnych gości. Dostałam informację, że jak najbardziej w jakiejś formie ten posiłek zostanie dla Nas przygotowany. Oczywiście na miejscu w recepcji obsługa była zdziwiona, albowiem taka możliwość była jedynie dla gości z Cabany. :-) Po telefonie do rezydentki dostałam informację, że zostało to "zgłoszone", chociaż wiadomo że żadne zgłoszenie na pewno nie miało miejsca. Jedynym plusem wyjazdu była sympatyczna i pomocna obsługa, z paroma wyjątkami. Codzienne sprzątanie pokoi i wymiana ręczników na ogromny plus. Przytłaczał jednak brak ujednoliconych zasad. Raz podczas obiadu kelner kazał Nam zapłacić za zamówione drinki (które podczas posiłków miały być w ramach all inclusive). Po poinformowaniu go o tym zniknął i przez 15 minut nie dostaliśmy żadnych wyjaśnień. Dopiero po pójściu do obsługi udało mi się z nim skonfrontować, dostałam wówczas informację, że "oni to ciągle zmieniają, raz jest tak a raz tak". Dopiero po kolejnych paru minutach postanowił przeprosić za zamieszanie. Pokoje w niskim standardzie, z bardzo małą łazienką. Ktoś większych rozmiarów nie byłby w stanie skorzystać normalnie z prysznica. Dodatkowo trzeba płacić za klimatyzację (!!!) - około 60 euro za tydzień. Nigdy wcześniej się z tym nie spotkałam. Dodatkowo sama klimatyzacja nie ma odprowadzania wody, więc cały balkon jest zalany wodą, tak samo rzeczy na nim pozostawione. Łóżko "małżeńskie", to tak naprawdę dwa połączone ze sobą pojedyncze łóżka, przez co między nimi była wielka przepaść i kawał drewna. Widok na ogród to widok na hotel Cabana i ulicę, na której nocami czasem chyba odbywają się jakieś wyścigi, więc darcie silników i trzaski niejednokrotnie wybudzały mnie ze snu. Podsumowując - all inclusive z najbardziej bezsensownymi zasadami jakie dało się wymyślić. Pełno kruczków do przedstawionej oferty, zero konsekwencji ze strony hotelu i biura podróży. Za takie pieniądze da się znaleźć zdecydowanie lepszy hotel, w którym nie dochodzi do takich dziwnych sytuacji. Nie polecam.

2.0/6

Zbigniew, Oława 08.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Dosyć kiepsko

Hotel Silver Beach =kos dla mnie żony to tragedia byliśmy traktowani jak ludzie drugiej kategorii względem siostrzanego hotelu cabana niby mogliśmy korzystać z siostrzanego hotelu ale drinki do 18 godz I z innej listy drinków w hotelu Silver śmierdziało kanalizacją po mojej interwencji poprawiło się na 1 dzień posiłki dobre choć nie dokładane i ciągle to samo np były raz brokuły ale brakło dla nas (łazienka)ciasnota szmaciana kotarą odgradzająca natrysk żeby nie tylko mówić żle to:obsługa hotelu Silver super nie to co cabana bo mieliśmy inne opaski dobrze ze pogoda dopisała i położone hotelu super natomiast do dziś zastanawiam się gdzie ten ogród co mieliśmy z okna podziwiać go prosiliśmy o zmianie hotelu i nie doczekaliśmy się Wycieczki Ok Będziemy pisać skargę

1.0/6

TOMASZ, CHOSZCZNO 26.07.2021

Kiepski pobyt

Byliśmy w różnych hotelach ale tak kiepski nam się jeszcze nie trafił. Wyżywienie i obsługa poniżej krytyki. Jedzeni było przywożone do hotelu w zafoliowanych talerzach i podawane zimne. Mieliśmy wykupioną opcję all inclusive light której nie było (złożyliśmy reklamację)
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem