Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
2.0/6
Anna, Warszawa 19.07.2024 Termin pobytu: lipiec 2024
Anna z rodziną
Niestety hotel zasługuje na max 3 * Plaża wąska i kamienista, leżaki ściśnięte, woda brudna. Przejście na plażę przez ruchliwą ulicę mało komfortowo. Brak sprzątania apartamentów w weekendy. All incl. praktycznie nie było, brak przekąsek a napoje (oprócz wody) nie do wypicia. Drinki płatne. Woda w basenie koło recepcji wydzielała nieprzyjemny zapach kanalizacji. Brak animacji a słaba lokalizacja uniemożliwiała jakąkolwiek rozrywkę wieczorem. Hotel nieadekwatny do ceny.
1.0/6
Magdalena, Łódź 03.09.2023 Termin pobytu: sierpień 2023
Udane wakacje w tym hotelu
Hotel dobrze położony w miejscowości Stalos. Wokół sklepy i tawerny. W pobliżu hotelu przystanek autobusowy, który za 1,60€ zawiezie nas do przepięknej Chani. Obsługa w hotelu bardzo miła i pomocna. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki i pościel również wymieniane codziennie. Leżaki przy basenie dostępne nawet po godz 9-10. Jeśli chodzi o jedzenie to dobre ale śniadania bardzo monotonne. Obiady i kolacje już w bogatszej wersji. Napoje obsługa przynosiła niemal natychmiast. Polecam wycieczki na Lagunę Balos( konieczne buty do wody) , Elafonisi oraz Knnossos. Rezydentka Marta to kopalnia wiedzy. Super opowiada o życiu codziennym na Krecie. Jedyny minus, że all inclusive działa do godz 22, później trzeba już za wszystko płacić. Mało animacji ale nam akurat to pasowało. Raczej jest to hotel dla par niż dla rodzin z dziećmi.