Opinie klientów o Creta Palm Hotel & Apartments

5.3 /6
144 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.2
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.2
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Tomasz, Jerzmanowa 18.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Wakacje w Creta Palm Hotel

Po pobycie. Do hotelu dotarliśmy ok go 2 w nocy. i na wejściu dowiedzieliśmy sie, że nie ma dla nas dwóch zarezerwowanych pokoi. Zaproponowano nam suitę 4 osobową dwupoziomową. Na nasze stwierdzenie że mieliśmy dwa oddzielne pokoje (podróżowaliśmy z dorosłymi córkami) recepcjonista oświadczył nam że albo bierzemy co jest albo możemy spać w holu. A dwa pokoje może będą może nie. Wzięliśmy. Nie było najgorzej ale to nie to za co zapłaciliśmy. Dobrze że choć klimatyzacja działała. I najdziwniejsze all inclusive na którym byliśmy. Bo all inclusive było tylko w na śniadaniu, lunchu i kolacji a pomiędzy (w ściśle określonych godzinach) w barze głównym. Poza tym wszystko płatne, Łącznie z miejscowymi drinkami i przekąskami. Drinki po 22 wszystkie płatne. Jedzenie bardzo monotonne i mało zróżnicowane (choć nie - na śniadanie były jajka w 5 odsłonach ). Lunch dwa trzy dania do wyboru, Kolacja odrobinę bardziej bogata (4-5 dań). Ale mam wrażenie że w głównej mierze codziennie to samo. Najlepszy był ryż. Rozgotowany na mało strawną mamałygę. Obsługa - mało przyjazna (poza barmanem Jimmym i kilkoma młodymi kelnerami). Reszta obsługi - jak bym się przeniósł w przeszłość PRL. Ogólnie hotelu absolutnie nie polecam. Stosunek jakości do ceny bardzo niski, tzn. drogo nie wiadomo za co. A Grecja - jak Grecja. Może piękne. Miasta zwłaszcza w starej części urokliwe. Posiłki w lokalnych (poza hotelem) restauracjach duże i smaczne. To tyle chyba. Mam nadzieję ze wybierzecie dobrze.

2.0/6

Anna, Warszawa 19.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Anna z rodziną

Niestety hotel zasługuje na max 3 * Plaża wąska i kamienista, leżaki ściśnięte, woda brudna. Przejście na plażę przez ruchliwą ulicę mało komfortowo. Brak sprzątania apartamentów w weekendy. All incl. praktycznie nie było, brak przekąsek a napoje (oprócz wody) nie do wypicia. Drinki płatne. Woda w basenie koło recepcji wydzielała nieprzyjemny zapach kanalizacji. Brak animacji a słaba lokalizacja uniemożliwiała jakąkolwiek rozrywkę wieczorem. Hotel nieadekwatny do ceny.

1.0/6

Magdalena, Łódź 03.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

Udane wakacje w tym hotelu

Hotel dobrze położony w miejscowości Stalos. Wokół sklepy i tawerny. W pobliżu hotelu przystanek autobusowy, który za 1,60€ zawiezie nas do przepięknej Chani. Obsługa w hotelu bardzo miła i pomocna. Pokoje sprzątane codziennie, ręczniki i pościel również wymieniane codziennie. Leżaki przy basenie dostępne nawet po godz 9-10. Jeśli chodzi o jedzenie to dobre ale śniadania bardzo monotonne. Obiady i kolacje już w bogatszej wersji. Napoje obsługa przynosiła niemal natychmiast. Polecam wycieczki na Lagunę Balos( konieczne buty do wody) , Elafonisi oraz Knnossos. Rezydentka Marta to kopalnia wiedzy. Super opowiada o życiu codziennym na Krecie. Jedyny minus, że all inclusive działa do godz 22, później trzeba już za wszystko płacić. Mało animacji ale nam akurat to pasowało. Raczej jest to hotel dla par niż dla rodzin z dziećmi.

0.5/6

Jarosław, Wręczyca Wielka 14.08.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Nie polecamy

Hotel usytuowany w ciekawym miejscu. Blisko plaża, sklepy, bary. Przestrzeń hotelowa bardzo zadbana, dużo zieleni, baseny bardzo czyste, pokoje ogromne z dużymi tarasami. natomiast restauracje pozostawiają wiele do życzenia. Na obdrapanych stolikach leżały tylko plastikowe maty, a spożywanie lunchu (z bardzo słabym wyborem dań) na stolikach przy basenie było totalną porażką. Hotel jest wyraźnie nastawiony na zysk. Gości, którzy wykupili opcję all inclusive traktuje się tutaj jak zło konieczne. Nadmieniam, że kilka razy byliśmy w greckich hotelach z opcją all inclusive. Po pierwsze musisz zapłacić za śniadanie, jeśli jesteś w hotelu wcześnie rano( 8 euro od osoby). Podobnie było w dniu wyjazdu. Hotel opuszczaliśmy o 23.50. O godz. 11.00 odcięto i zabrano nam opaski - wszystkim członkom rodziny, ( zawsze z opaską siłowaliśmy się w samolocie, żeby ją zdjąć) i mogliśmy korzystać z opcji all inclusive za opłatą ( lunch 16 euro , kolacja 20 euro , napoje dodatkowo płatne średnio 9 euro za drinka, piwo lub wino, podczas gdy w restauracjach obok zjedliśmy pyszne dania z kuchni greckiej za 15 euro). Szkoda, że biuro podróży nie poinformowało nas o tym, kiedy kupowaliśmy wycieczkę. Jeżeli bierzesz packet lunch ( kanapkę , pomarańczę, kawałek ciasta i butelkę wody), nie masz prawa pojawić się na stołówce. Wróciliśmy wcześniej z wycieczki, poszliśmy na lunch, z którego w połowie posiłku zostaliśmy w niegrzeczny sposób wyproszeni ( do dziś nie wiem jak kelner odkrył, że braliśmy o 7 rano packet lunch – no cóż w hotelu była totalna inwigilacja). Napoje w barze dostępne były od godz 11.00 do godz. 22. , podczas gdy kolacja trwała do godziny 21.45. , dodatkowo z opcji all można było korzystać tylko w jednym z dwóch pool barów. Przy lunchu i kolacji napoje trzeba było zamawiać u kelnerów, których było zdecydowanie za mało. Niejednokrotnie napoje dostaliśmy po skończonym posiłku. Ogromnym brakiem profesjonalizmu wykazała się jedna z barmanek, która na naszych oczach uczyła młodą pracownicę jak oszukać klienta przy nalewaniu drinków. Nie było też możliwości wypożyczenia ręczników za kaucją, mało sympatyczne panie w recepcji kazały nam zapłacić za ręcznik 17 euro za 10 dni. Z przykrością stwierdzam, że jesteśmy bardzo rozczarowani niegościnnością i dziwnymi zasadami panującymi w tym hotelu. Nie czuliśmy się w tym hotelu jak goście ( w końcu zapłaciliśmy niemałe pieniądze za pobyt). Hotel zdecydowanie powinien zrezygnować z opcji all, a wynajmować tylko pokoje gościom, którzy za wszystko będą słono płacić.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem