Opinie o Kavros Beach

4.3/6 (642 opinie)

4.3/6
642 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Średnia jakość - najsłabsze jedzenie

    Wakacje w Kavros Beach niestety trochę nas rozczarowały - stosunek jakości do ceny nie jest zadowalający. Przede wszystkim, nie jest to "all inclusive" w pełnym tego słowa znaczeniu. Lista darmowych opcji przy barze (także napoi niealkoholowych, np. kawa mrożona nie jest dostępna) jest bardzo ograniczona, za większość rzeczy (które nie są gazowanymi napojami z automatu) trzeba płacić dodatkowo. Dużym problemem jest wyżywienie - jedzenie było przygotowywane masowo z najtańszych i niskiej jakości produktów, przez co mimo świeżości, dania nie zadowalały i słabo smakowały. Jak na rozmiar hotelu ilość jedzenia nie była dopasowana (mały wybór oraz ilość). Nie można za to narzekać na podawane owoce, które były serwowane każdego dnia - nigdy nie były popsute lub niedojrzałe, zawsze można było się nimi częstować. Część hotelu Kavros Beach Garden mimo lekkiego oddalenia od głównego budynku, była przyjazna turyście - spokój, większa cisza oraz dodatkowy basen. Przy Garden ruszała również kolejka do jeziora. Przy samym hotelu znajdują się przystanki autobusowe w obie strony do Retymno oraz Chanii. Jeszcze jednym minusem, o którym warto wspomnieć jest brak codziennego "room service". Jeżeli chciałoby się dostarczenia papieru, posprzątania trochę pokoju czy wymiany ręczników, należy zgłosić to odpowiednio wcześnie w głównej recepcji hotelowej, a na następny dzień ktoś zjawi się by zająć się pokojem.

    Helena, Poznań - 08.09.2024  | Termin pobytu: sierpień 2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Karuzela śmiechu

    Pokoje same w sobie nie najgorsze, warunki odpowiadały 3 gwiazdkom. Na duży minus zagrzybiała klimatyzacja. Hotel oferuje sprzątanie pokoi jednak po zgłoszeniu dzień wcześniej tego na recepcji. Niestety my doczekaliśmy się tego dopiero po 3 dniach, po interwencji rezydentki. Jedzenie to jedna wielka porażka. Mój pies by tego nie ruszył a co dopiero ludzie. Większość gości stołowała się w pobliskich restauracjach tak samo jak i my. Jedzenie zimne, jałowe, mięso obrzydliwe. Wszystkie pozytywne opinie na temat jedzenia są fałszywe lub są napisane przez osoby żywiące się w swoich domach psią karmą. Mała różnorodność w wyborze. Drinki w porządku, piwo, ouzo, brandy i raki. Za to francuscy goście oprócz obsługi bez kolejki, posiadali również większy wybór co do napoi. Mało animacji, również prowadzone tylko w języku francuskim. Walka o leżaki od samego rana a nawet i rezerwacje stałe, ponieważ z niektórych leżaków ręczniki nie znikały nawet przez parę dni. Dotyczy to zarówno na plaży jak i na basenie. Ich ilość znacznie mniejsza niż ilość gości mimo końca sezonu. Warto wykupić wycieczkę na Balos, piękne widoki oraz lazurowa woda.

    Michał - 05.09.2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Świetna lokalizacja ale reszta bez szału

    Na duży plus zasługuje lokalizacja hotelu oraz jego usadowienie bezpośrednio przy plaży. Jeśli chodzi o wyżywienie było bardzo monotonnie zarówno jeśli chodzi o śniadania,obiady i kolację. Niestety animatorzy zachęcali do wspólnych zabawa tylko członków grupy jumboclub tak więc większość gości z inny kolorem opaski była pozostawiona sama sobie. Owoce i wawrzywa przechowywane były w pomieszczeniu pod basenem, na które przeciekała woda z sufitu a na ścianach był widoczny grzyb co skończyło się biegunką u całej naszej trójki. Nie ma co liczyć na atrakcje dla dzieci. Trzeba również uważać na to w jakim pokoju nas zakwaterowano ponieważ pomimo wykupienia pokoju z widokiem na morze otrzymaliśmy zupełnie inny pokój bez żadnego widoku, tutaj konieczna była interwencja rezydenta. Podsumowując wakacje mocno średnie, nie polecam hotelu dla osób z dziećmi poniżej 4 roku życia.

    Jakub, Nowa Sól - 12.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    ŚREDNI HOTEL

    Na wakacjach na Krecie byłam od 27.09-4.10.2020 r. Uważam je za mega udane, Kreta jest piękna, miejscowość Kavros jest dobrze usytuowana, jeśli nastawiasz się na plażowanie, trochę zwiedzania- Balos, Elafonissi (1,5-2 godz wynajętym samochodem (65 euro za dwa dni, były starsze samochody za 50 euro za dwa dni), Seitan Limania, Chania, Rethymno. Wypożyczalnia naprzeciw hotelu- wszystko super. Transfer trwa około 1 h. Byłam z rodziną w części Yassou Kriti. Wynajeliśmy pokój ten droższy i faktycznie dostaliśmy mieszkanko 2 pokojowe i łazienkę oraz taras. Teraz w skrócie o hotelu- pokoje w porządku, łazienka też. Materace grube, ale twarde. Pokój dość głośny w głównym budynku recepcji, bo blisko głównej ulicy - miejski hałas od 5 rano. więc lepiej wziąć 1-pokojowe dalej od ulicy. Basen zachwycał, wielki, choć gęboki (ja nie korzystałam, ale jak ktos lubi-to jest wielki ), mały basen dla moich dzieci (4 i 6 lat) był super, bo głęboki 65-85 cm, dla maluszków odpada. Jedynie niefajne było to, że woda w basenie bardzo zimna, wiele zimniejsza niż w morzu. Widoki z baru, basenów- piękne, zgodne z ofertą. Jedzenie0 bardzo przeciętne, na 21 posiłków tzatziki bylo 2 razy, feta tez 2 razy. Mięsa raczej niesmaczne, codziennie ćwiartki z kurczaka, mało różnorodne posiłki. Obiad codziennie spaghetti z niesmacznymi sosami bolońskim lub Napoli, ryż, nie było na obiad ziemniaków ani frytek, co sprawiało problem głownie dla dzieci. Generalnie przez cały tydz było ciagle to samo do jedzenia, nie oczekiwałam codziennie czegoś nowego, ale szczerze mówiąc był trochę problem co zjeść, gdyż tych potraw było bardzo mało- zwlaszcza na obiad- spaghetti lub ryż, ćwiartka z kurczaka lub tłusta karkówka i warzywa- tyle do wyboru. Jak na greckie jedzenie uważam, że słabo. Duży minus za to. Żadnych zatruć, problemów żołądkowych nie było. Kwa i herbata niestety tylko w wybranych godzinach (15.30-17.00). Nie mozna zamówić lunch boxów- można za to zamówić śniadanie na 5 czy 6 rano np, jesli się gdzies wyjeżdża- tak tez zrobilismy, jadąc na Balos. Dramat- Pan przyniósł nam suchy chleb tostowy z niejadalnym serem, bez masła, bez jogurtu, bez jakichkolwiek dodatków. Straszne patrzeć, jak dzieci nie mogą zjeść śniadania przez długą podróżą samochodem. Oczywiście kupilismy jedzenie w sklepie, ale szkoda, że jest takie podejście, bo skoro zapąlciłam 8 tys za wycieczke to przysługuje mi sniadanie i uważam, ze powinnam je dostac, zostawienie z poprzedniego dnia jogurtu, masła, jakichś jajek czy czegoś z kolacji, wody, owoców nie kosztuje wiele. Tez nie można było niczego wynieść ze stołówki, nawet jak została na talerzu bułka czy ciastko- Pani wydzierała sie, ze ma zostać- bez sensu, trzeba było wyrzucić, a tak dzieci by na plaży zjadły sobie-dziwne podejście... Jedzenie nakładano w rękawiczkach, maska raczej na brodzie, ile się chciało, Pani blondynka przy kości specyficzna, żeby nie powiedzieć niemiła. Panowie na stołówce i w barze mili. Ogólnie w hotelu ludzie tam pracujący bardzo obojętni wobec turystów, chłodni, jakby zmęczeni swoimi funkcjami. Trochę mnie to dziwiło, by byłam z rodziną kilkakrotnie w różnych częściach Grecji, ale nie przeszkadzało nam to. Hotel półpusty, baseny puste, mało turystów. Plaża niezgodna z opisem- jest kamienista bardziej niż piaszczysta, leżaki stoją pod górkę na wielkich kamieniach, przy wejściu do morza pas 1,5 metra kamlotów i od razu woda do pasa. Ja z rodziną chodziłam 200-300 m w lewo na plaży- tam gładko, piasek i płytko. Także generalnie hotelu nie polecam, a szkoda- bo ma potencjał- teren, zabudowa, roślinność, położenie, widoki, obszar- mały nakład pracy, ogarniecie plaży i zmiana kucharza i byłoby 10/10. Z przyjemnością wrócę do Kavros na plażowanie i by zwiedzać więcej, ale wybiorę inny hotel. Nie yło dramatu, ale chęci wracania tam też nie ma. Zdanie takie podzielani inni Polacy tam przebywający, młodsi i starsi.

    Agnieszka - 05.10.2020

    8/8 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem