Opinie klientów o Kavros Beach

4.3 /6
576 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Izabela, Warszawa 30.09.2022

Hotel Kavros Beach

Hotel miał dobrą lokalizację blisko plaży. Panie na recepcji były bardzo miłe, hotel jest w miarę czysty, ale niestety to jedyne plusy tego miejsca. Cały tydzień naszego pobytu pokój nie był posprzątany, ani wyniesione śmieci, trzeba było samemu to sobie organizować. Jedzenie było bez smaku i codziennie były podawane praktycznie te same dania. Drinki i napoje na barze rozwodnione. Siłownia, która w teorii jest w hotelu powinna zostać zamknięta. Sprzęty są stare i popsute, nie wspominając już o brudzie, który tam panuje. W trakcie naszego pobytu wiele osób się rozchorowało oraz wymiotowało - podobno przez panującą w wodzie w tej okolicy bakterię. Zdecydowanie odradzam wakacje w tym hotelu.

2.0/6

Joanna i Bartosz, Poznań 23.08.2014

Wielka pomyłka

Tegoroczne wakacje spędzone w Kavros Beach zapiszą się w naszej pamięci jako najgorsze na jakich byliśmy poza granicami naszego kraju.Od momentu kiedy zostaliśmy przywiezieni do hotelu zaczął się koszmar.Zmęczeni po podróży marzyliśmy o tym,aby znaleźć się już w naszym pokoju.Otrzymaliśmy klucz i przechodzący obok recepcji młody chłopak miał pokazać nam gdzie jest nasz pokój.Stosunek jego był bardzo lekceważący - wyprowadził nas bez słowa z hotelu wzdłuż ulicy i pokazując palcem na budynek(który okazał się resztą hotelu Kavros Beach)kazał iść na drugiej piętro.Gdy wtargaliśmy bagaż po schodach (windy nie było),otworzyliśmy drzwi i oczom naszym ukazał się ......pokój.....beznadziejny pokój.Klimatyzacja nie działała sprawnie i wydobywał się z niej smród grzyba.Meble wyglądały jak z lat 50-tych.Widok z balkonu - gęsi i pobliska impreza.Łazienka - nigdy byśmy się w niej nie wykąpali - odpadające kurki,prowizoryczna firanka i ogólne wrażenie nieschludności.Późna kolacja na jaką poszliśmy po przyjeździe składała się z .....pomarańczy.Następnego dnia zmienialiśmy pokój - udało się.Szału nie było,ale chociaż widok na morze i prysznic,w którym z braku laku można się wykąpać.Jedzenie monotonne,mało smaczne i wyglądowo nieatrakcyjne.All inclusive - rozcieńczone soki,cola,sprite.Segregacja gości - jesteś z Rosji pijesz w szklance, jesteś z Polski pijesz w plastikowym kubeczku.Rezydentom zależało tylko na zachęcaniu nas do wycieczek lokalnych (bo trzeba płacić) a poza tym opieki z ich strony nie było żadnej ani w hotelu ani na lotnisku.Motto biura "Państwa bezpieczeństwo jest dla nas priorytetem" - śmiechu warte - tylko puste słowa bez pokrycia.Nie czuliśmy się ani bezpiecznie ani tym bardziej komfortowo.Ogólnie skandal i beznadzieja.Od przyszłego roku zmieniamy biuro podróży.Żegnaj Rainbow Tours.

2.0/6

Zuzanna 27.07.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Fajna lokalizacja i to chyba na tyle

Lokalizacja do zwiedzania bardzo dobra, zwłaszcza jak się wypożyczy auto. Basen z widokiem na morze szkoda, że tak krótko otwarty. Jeśli chodzi o pokoje z widokiem na morze to całkiem spore, aczkolwiek raczej bym to nazwała widokiem na krzaki, które zasłaniają morze. Proszę się nie nastawiać na jakiekolwiek ochłodzenie klimatyzacja w pokoju, bo jej moc chłodzenia to bardziej jak mały wiatraczek, który przy prawie 40 stopniowym upale absolutnie nic nie daje. Jeśli przylatuje się nad ranem przed 6, nie ma co liczyć na pokój do 15, ale jako że wysoki sezon to nic się na to nie poradzi. I na koniec wisienka ma torcie, czyli jedzenie w tym hotelu. Przed wyjazdem czytaliśmy opinie i widzieliśmy przeróżne. Niestety było naprawdę okropne, nawet jak na 3 gwiazdkowy hotel. Bardzo mały wybór, codziennie praktycznie to samo i tak samo obrzydliwe. Dodatkowo zapewniające problemy żołądkowe. Z początku myśleliśmy, że przykładowo cynamon w spaghetti bolognese to tylko jakiś przypadek, że komuś się coś pomieszało, ale tego typu cuda to tam chyba norma.

2.0/6

Waldemar 23.09.2022

Wrzesień 2022

2 gwiazdki za miejsce (plaża, basen) Użycie w ofercie słowa restauracja to nadużycie - stołówka z PRLu i to z wczesnych lat (jedzenie fatalne, kawa z termosa...) warto jeść poza hotelem. Pokoje tylko w części głównej "przypominają" te z oferty zdjęciowej ( 2 miejsca lekko oddalone od budynku głównego) my trafiliśmy fatalnie ( klima rozlatująca się, szyby brudne...) ale klima padła i po reklamacji trafiliśmy do budynków głównych. Wifi szybkość i zasięg jak z lat 90siatych. Z Reinbow w samej Grecji jesteśmy 4-raz i nigdy nie wystawiliśmy złej opinii i nie jesteśmy klientami 5ciu gwiazdek.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem