Opinie klientów o Kavros Beach

4.3 /6
574 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Tomasz Gdańsk 03.04.2014

Źle zarządzany MOTEL ze STOŁÓWKĄ

Hotel, kóry w mojej ocenie nie powinien być w ofercie tak renomowanego biura podróży jak RAINBOW...

1.0/6

Damian, Pustków 28.08.2021

Raczej średnio.

Nie polecam w tej cenie. Za 4 osoby na 6/7 dni płaciliśmy 10 700. Te 7 dni to ściema, przyjazd w środę o 21, wyjazd w kolejną środę o 9.Pokój ekonomiczny po drugiej stronie ulicy ( bardzo ruchliwej). Pokoje nie sprzątane w trakcie pobytu, standard umiarkowany. Pani w barze mówi po rosyjsku, zamiadt po angielsku myśląc że Polska to Rosja. Bar czynny tylko do 22, a z alkoholi to tylko brandy, raki i uzzo (poza winem i piwem). Jedzenie nie doprawione i monotonne, średniej jakości.

1.0/6

Aleksandra 01.10.2022

Opinia o hotelu

Hotel słaby. Pokoje w których mega śmierdzi od klimatyzacji. Sprzątanie pokoi tylko po zgłoszeniu w recepcji. Psująca się klimatyzacja, światło. Jedzenie codziennie to samo, niesmacznie, przyprawione prawie wcale, brak wyboru w daniach. Najlepiej jesc na mieście żeby nie było rozstroju żołądka. Napoje rozwodnione, syntetyczne, niesmaczne. Lody na deser zawsze tylko jeden smak albo czekolada albo truskawka. Słodkie, niskiej jakości.

1.0/6

Dominika, Warszawa 01.06.2022

Wyjazd rozczarowujący

Przyjechałam do hotelu z partnerem, byliśmy na miejscu tydzień. Mimo dopłaty za podwyższony standard pokoju zostaliśmy zakwaterowani w pokoju z uszczerbionymi i nieszczelnymi drzwiami, co powodowało wizyty mrówek i komarów w zatrawazających ilościach. Po interwencji że strony biura udało nam się zmienić pokój. Na taki w którym kable na dachu przy większym podmuchu wiatru obijały się o antenę głośno hałasując. Naprawa zajęła obsłudze pół dnia, po zgłoszeniu musieliśmy się o nią przypominać. Jedzenie niesmaczne, monotonne. Recyglingowane w stopniu kłującym po oczach - makarony do zup w sałatkach, mięso w zapiekankach, ciasta z dwóch wcześniejszych dni pokruszone i przykryte kremem tiramisu itp. Ostatecznie żywiliśmy się na własną rękę. Lody - 1-2 smaki, na czas dostępności pudelko wyciągnięte z zamrażarki na wierzch, roztapiające się. "Soki" bardzo słabej jakości. Barman niemówiący po angielsku i nieumiejacy otworzyc butelki z winem. Na plus: Do każdego posiłku świeże warzywa (pomidor, ogórek, papryka, czasem cebula i oliwki) i całodobowy dostęp do wody (dystrybutor). Basen w porządku - czysty, dosyć duży. Plaża bardziej żwirowa niż piaszczysta.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem