Opinie o Kavros Beach

4.3/6 (642 opinie)

4.3/6
642 opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 2.0/6

    Koszmarny hotel w uroczej okolicy

    Gdyby nie piękna okolica,słońce, bliskość plaży i widoku morza z okna.Pobyt uważałabym za koszmar.Dramatyczne,kiepskiej jakości jedzenie,nieświeże.Wiele osób skarżyło się na dolegliwości żołądkowe.Kawa nie ma nic wspólnego z kawa.Może ktoś z biura wybierze się tam na wczasy anonimowo i sprawdzi przez 2 tygodnie jak mu się odpoczywa i odpowie uczciwie na pytanie czy wysłałby tam swoich bliskich?Tylko niech ,to będzie ktoś kto lubi schludność, czystość,dobre jedzenie. Pokoje o bardzo niskim standardzie,łazienki zniszczone.Jakość sprzątania dramatyczna,myslę,że myto wszystko tym samym płynem-chlor i jedną ścierką.Pościel nie zmieniana, ręczniki raz w tygodniu.Stoły na stołówce wycierane mokrą ścierką o zapachu chloru, nikt ich później nie wyciera na sucho.Alkohole najsłabszej jakości, napoje z proszku rozwadniane.Animacja na żałosnym poziomie-lepiej żeby jej nie było-miało nie być!!!Myślę,że renomowane biuro nie powinno mieć tej oferty u siebie.Tym bardziej,że wszyscy skarżą się na ,to samo a tam nikt niczego nie zmienia.Może należy zamknąć hotel odremontować pokoje,zagrzybioną klimatyzacje i zniszczone łazienki.Stołówka duszna, wokół kuchni nieprzyjemne zapachy.Brak opieki rezydenta może lepiej zainwestować w ratownika? Odechciewa się urlopu.Ratowało nas piękno przyrody, ciepła woda i pobliskie morze oraz ciekawe okolice i własne towarzystwo.

    Ewa, Wrocław - 04.09.2014

    15/16 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Bardzo odradzam

    Wszystkie negatywne komentarze na temat tego hotelu to nie przypadek. Najgorsze jedzenie z jakim się spotkaliśmy, albo ktoś bardzo nie umie gotować albo bardzo oszczędza na składnikach. Niesmaczne, sztuczne potrawy, które ciężko zjeść, nawet takie rzeczy jak lody czy sok były niezjadliwe. Miejsce w ktorym spaliśmy było położone po drugiej stronie bardzo ruchliwej ulicy, bez przejścia dla pieszych. Ulice trzeba było pokonywać kilka razy dziennie, bo restauracja znajduje się w budynku przy plaży. Pokój stary i niezbyt czysty z widocznymi pajęczynami, spłuczka w łazience co jakiś czas nie działała, a wzięcie prysznica bez zalania całej łazienki było niemożliwe.

    Łukasz, Piła - 27.07.2023  | Termin pobytu: lipiec 2023

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Kreta piękna a hotel bardzo słaby

    Hotel bardzo słaby, brudno, jedzeni nie jadalne, najszczeście są tawerny.

    Maciej - 09.07.2017  | Termin pobytu: październik 2017

    4/9 uznało opinię za pomocną

  • 2.0/6

    Kolejne zatrucie

    Pobyt we wrześniu 2018 Niestety ale zatrucie nas również dotknęło dlatego ostrzegamy wszystkich którzy się tam wybierają żeby uważali na podejrzane jedzenie, 3 dni ucięte przez gorączkę i ból brzucha. Ogólnie fakt w hotelu śmierdzi jakby od kanalizacji ale myślę że to problem nie hotelu a w ogóle wyspy bo nie tylko tam dało się wyczuć taki zapach. My akurat byliśmy w pokoju ekonomicznym z racji iż nie było wyboru, myślę że za te pieniądze nie warto brać all in clusive bo po prostu ten hotel nie oferuje zbyt dobrej oferty ani pod względem jedzenia, napoi czy alkoholu. Czy biuro rainbow się spisało.. Myślę że ich największym błędem jest to że proponują takie oferty wiedząc że niestety ale hotel na poważny problem z jedzeniem.. Twierdzą że to nie wina hotelu a ogólnie okolicy w której zdarzają się zatrucia ale polemizowalibyśmy. Pizza z tuńczykiem sprzed dwóch dni włączyła nas z wakacji :( Nie było tragedii ale jeśli macie wybór wybierzcie inny hotel i inną ofertę. Tani przewoźnik którym lecielismy opóźnił lot o 3h i nie dostaliśmy nawet butelki wody także może naprawdę warto trochę dopłacić i polecicieć na fajne wakacje.

    Jakub, Busko Zdrój - 12.10.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    6/6 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem