Opinie o Kavros Beach

Kategoria lokalna: B

4.3/6
(696 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Tragiczne jedzenie

    Aleksandra, Borowa 05.09.2021

    Hotel w dobrym standardzie jak na 3 gwiazdki. Basen czysty, części wspólne również. Sprzątanie w pokojach tylko po wcześniejszym ustaleniu. Hotel przy samej plaży, która jest trochę zaniedbana. Plaża piaszczysto-kamienista, wokół leżaków sporo patyków, ostrych kamieni. Ciężko przejść bez butów. Najsłabszym punktem było jedzenie- mały wybór, niesmaczne, tluste, codziennie to samo. Na obiad zawsze mięso wieprzowe w tłustym sosie, niesmaczne. Nigdy nie trafiliśmy na kurczaka. Mały wybór warzyw, zawsze tylko pomidor, Ogórek, cebula.. Z owocami podobnie. Jak jednego dnia pojawiły się frytki, to już był rarytas. Napoje również bardzo słabej jakości, sztuczne. Obsługa hotelu miła, kontakt z rezydentem również bez zarzutu. Gdyby nie to okropne jedzenie, to ocena hotelu byłaby na prawdę dobra.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Rozczarowanie

    ANNA, KEDZIERZYN- KOŹLE 19.08.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Kupując hotel kierowałam się jego położeniem- przy plaży. Kupiłam Kavros Beach, a zostałam zakwaterowana do Kavros Garden. Oczywiście żadne próby rozwiązania problemu nie przyniosły rezultatu. W hotelu klasyczne tłumaczenie o pełnym komplecie gości. Rainbow na infolinii to jakieś nieporozumienie. Wytłumaczenie biura było takie, że jest to kompleks 3 hoteli, a pokoje ekonomiczne są w Kavros Garden. Wszystko rozumiem, ale dlaczego płaciłam około 500 zł za osobę więcej za Kavros Garden skoro kupiłam Kavros Beach??? Notabene na zdjęciu powyżej Kavros Beach. Zatem ta sytuacja zaważyła na tym, iż pobyt miałam nie taki jak planowałam.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Hotel dobry, ale...

    Grzegorz 03.08.2016

    Jedzenie tragiczne! Nie obyło się bez biegunek, wymiotów i wysokiej gorączki. Stały, monotonny zestaw niezbyt smacznych potraw (twarde ziemnieki i brukselka, śmierdząca baranina (jagnięcina?) sos tzaziki nie przypomina smakiem prawdziego sosu. Poza tym jedzenie zimne. Dopuki nie zmienią kucharza nie mogę polecić, chyba że z opcją bez wyżywienia.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Większość wakacji spędziliśmy walcząc z zatruciem pokarmowym

    Kaśka 12.09.2019

    Dzisiaj wróciliśmy z wakacji w Kavros Beach. Wrześniowy turnus zarezerwowaliśmy w Rainbow w czerwcu, pani z biura zapewniała nas, że dawniej hotel miał problemy ze stołówką, ale osobiście jako biuro pomogli dofinansować remont i zadbać o kuchnię i teraz klienci wracają zadowoleni. Niestety, to hotelowa kuchnia przyczynia się do mojej niskiej oceny tych wakacji, ponieważ mocno ją "odchorowaliśmy". Po dwóch dniach pobytu pochorował się nasz półtorej roczny syn, biegunka, wymioty i temperatura pod 39 stopni przez dwa dni. Pod koniec turnusu pochorowała się córka ( wymioty kilkanaście razy w ciągu dnia), do tego stopnia, że lekarz nie chciał wydać zgody na lot do kraju. Uzyskaliśmy zaświadczenie lekarskie "fit to fly" na dwie godziny przed zbiórką do autobusu na lotnisko, a i tak córka wymiotowala w samolocie... Mimo pięknej plaży, fajnego basenu, pokoju w dobrym standardzie, że względu na kuchnie odradzam to miejsce, szczególnie ludziom z małymi dziećmi. Pomijając zatrucie jedzeniem, sam smak i zapach potraw pozostawia wiele do życzenia, najgorsze są śniadania, codziennie najtańsze parówki w każdej postaci, słabej jakości wędlina i ser. Nasze "all inclusive" z każdym kolejnym posiłkiem zamieniało się w "all excluded"...pod koniec jedliśmy głównie chleb, dżem i ryż, a zapachy że stołówki powodowały mdłości...

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Uwaga na zatrucia pokarmowe! Straciłam 3 dni z pobytu chorując.

    Anna 19.09.2022

    Przed przyjazdem do hotelu pani z biura podróży przekonywała mnie, że opinie na temat zatruć pokarmowych w hotelu są już nieaktualne, co okazało się finalnie nieprawdą. Nigdy w życiu się tak nie zatrułam, a jedzenie hotelowe to porażka i nie zasługuje na miano "all inclusive". Standardy epidemiczne ani ogólnie higieniczne nie są przestrzegane: między innymi każdy schyla się do zamrażarki z lodami i dosłownie w niej nurkuje (nakłada sobie lody) , masło, dżemy i tym podobne- w otwartych misach (Nie spotkałam się z tym nawet w Afryce) . Nie polecam także wegetarianom i weganom- skończycie jedząc nieświeże warzywa, którymi końcowo i tak się zatrujecie. Zachorowała praktycznie cała moja rodzina, a do mnie wzywano lekarza. Kolejna wada to rozwadniane napoje (na oczach zainteresowanych) , piwo, wino.- Nic w tym obiekcie nie wygląda tak dobrze, jak w opisie.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Serdecznie odradzam!!!!

    Niezadowolony klient 30.10.2018 | Termin pobytu: październik 2019

    Byliśmy na wakacjach na 12 dni koniec sierpnia początek września. Jedzenie to jest koszmar, pół wyjadu wyjęta z życia (wymioty, biegunka, silne bóle brzucha) mimo, iż piliśmy tylko swoje napoje bo powiedziano nam, że ludzie chorują tam ze względu na bakterię w wodzie w całej Krecie (co oczywiście było absolutną bzdurą). Podczas całego turnusu wszyscy skarżyl się na to samo - jedzenie. To skandal, że Rainbow wysyla tam swoich klientów. Powinni karać ludzi, którzy po pierwsze tam podają takie jedzenia a po drugie tych, którzy wogule zachęcają do wycieczek w tamto miejsce!!!

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Jak szybko schudnąć na wczasach

    Kate 04.09.2016 | Termin pobytu: październik 2016

    W pełni zgadzam się z opinią Sebastiana.Byłam w Kavros Beach z dzieckiem 11 dni.Był to nasz czwarty pobyt w Grecji,niestety najgorszy.Biegunka przez 8 dni,potem zaczęliśmy jadać w pobliskich tavernach i jak ręką odjął. Pokój ładny,wyremontowany z widokiem na morze,sprzątany codziennie.Cudowna ,czysta i ciepła woda,plaża brudna,nie sprzątania, pełno petów i śmieci.Leżaki i parasole stare "rezerwowane"od 7 rano.Basen czysty z fajną muzyką.Największą tragedia to restauracja.Brak klimatyzacji!!!Przeokropny zaduch i smród.Jedzenie wielokrotnie przetwarzane,to co nie zostało zjedzone na obiad,trafiło na kolację np.w formie sałatki.Okropna,juz gotowa bardzo mocna herbata.Po napoje do kolacji trzeba było biegać do baru przy basenie!!!co było nielada wyczynem przy większej ilości dzieci,chyba,że dzieci by piły wino,które jako jedyne było dostępne w restauracji.Na śniadanie jajecznica z proszku,raz na 10 dni jaka sadzone. Przez pierwszy tydzień pobytu na śniadanie świeże pieczywo, w drugim tygodniu podawane zeschnięte.Przez 11 dni to samo ciasto na śniadanie i podwieczorek.Animacje dla dzieci po rosyjsku,polskie dzieci i inne stały i się patrzyły.W recepcji Polka mało pomocna i chyba znudzona swoją pracą.W recepcji również brak klimatyzacji.Podróżują od ponad 20 lat z różnymi biurami,pierwszy raz z Rainbow i chyba ostatni.Pani rezydentka chętnie sprzedawał wycieczki ale zapytana czy na Elafonisi są leżaki i parasole powiedziała,że nie wie i tyle.Na wycieczce Pani pilot namawiała usilnie do zakupu produktów w zwiedzanych miejscach a hitem był tekst,że po zakupie bransoletki w klasztorze wszystkie jej problemy się skończyły.Reasumując hotel fajnie położony, moźna robić sobie wycieczki lokalnymi autobusami,które są punktualnie i czyste.Plaża do przyjęcia i fantastyczna woda i niestety to tyle.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Stanowczo odradzam!

    Paweł 26.08.2016 | Termin pobytu: wrzesień 2016

    Pokoje, położenie O.K. Stołówka koszmar! Najlepiej nic nie jeśc to człowiek się nie rozchoruje. Odradzam wszystkim, lepiej wybrac inny hotel.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Zatrucie pokarmowe

    Mateusz, Warszawa 20.08.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Wyjechaliśmy w 4 osoby, każdy przeszedł 2 dniowe zatrucie pokarmowe(większość osób z hotelu miała to samo) , jedzenie było niesmaczne. Ostatecznie po wybraniu opcji all inclusive nie korzystaliśmy z tego, jedliśmy na mieście oraz robiliśmy zakupy w pobliskim markecie. Miejsce piękne, plaża z bezpłatnymi leżakami. Obsługa mówi po polsku.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    jakość adekwatna do ceny

    Kasia, warszawa 17.07.2014

    Hotel typowy na trzy gwiazdki. trzy typy pokoi. w budynku głównym ok., w bungalowach surowy standard, odbiegający od zdjęcia w katalogu. Pokoje sprzątane codziennie, z wyjątkiem niedziel. kilka euro i ... codzienna wymiana ręczników oraz pościeli. wyżywienie monotonne, mały wybór. non stop pomarańcze. sałatka grecka praktycznie bez fety:-( basen mały - hotel może pomieścić ca 700 osób. w nowej części basen nieczynny. mala ilość leżaków. zasada, wprowadzona przez Polaków, rezerwacja "ręcznikowa" o godz. 5 rano. Dużo Rosjan i Czechów, aczkolwiek spokojni. Plaża tragiczna: brudna i wąska. Rezydentka pojawia się na lotnisku, nie odwozi nawet do hotelu, a potem na spotkaniu informacyjnym zachęcając do wycieczek. Godzina spotkania informacyjnego (9:30)! Na tygodniowy urlop, traktując jako bazę noclegową wyłącznie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem