Opinie o Kavros Beach

Kategoria lokalna: B

4.3/6
(696 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Zatrucia, zatrucia, zatrucia

    Paweł 11.08.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Ta wycieczka nie powinna w ogóle się odbywać. Myślę, że już nigdzie z Rainbow nie pojadę. Świadomie wysyłają swoich klientów do hotelu, w którym praktycznie WSZYSCY się zatruwają. My mieliśmy mocne wymioty po kilku dniach po jedzeniu oraz piciu serwowanym w tym hotelu. Brak szacunku do klienta oraz do jego zdrowia. ŚWIADOME narażanie zdrowia ludzi. Szczególnie mi szkoda dzieci... Omijajcie z daleka. Co dalej do obsługi biura Rainbow, to wylot mieliśmy w poniedziałek o 5 rano a wykwaterowanie w niedziele o 12... Nie muszę chyba mówić, że po zasłużonym urlopie, na który pracowałem cały rok wróciłem tragicznie wykończony, po około 30h bez snu. Biuro nie potrafi zadbać o klienta i zapłacić tych kilku euro za przedłużenie pobytu, wstyd. Co do hotelu to stoi on na przyzwoitym poziomie (oprócz jedzenia, które jest monotonne, fatalne oraz zatrute). Pokój trafiliśmy bardzo duży, z dwoma tarasami (a byliśmy tylko w 2 osoby), ale może mieliśmy farta. Pokoje mieliśmy "ekonomiczne". Biuro nie informuje, że w rzeczywistości nie jedziecie państwo do Kavros Beach, ale do jednego z 3 hoteli: Kavros Beach, Kavros Garden, Yassou Kriti. Gdzie wylądujecie dowiadujecie się dopiero na miejscu. My mieliśmy pokoje ekonomiczne, więc trafiliśmy do oddalonego Kavros Garden, ale akurat na ten wybór nie narzekamy. Trochę może gorszy wystrój, ale pokój mieliśmy super, w okolicy cisza i spokój, fajny basen. Kavros Garden jest najdalej od kuchni oraz od plaży, ale to kilka minut piechotą. Najgorsze, że trzeba przejść przez ruchliwą ulicę na której nie ma nawet pasów (jest za to mały tunel, ale znajduje się z 200m od hotelu i nie zawsze się chce nadrabiać taki kawałek drogi, żeby wrócić z kolacji na przykład). Pożywienie spożywa się w Yassou Kriti, w jego okolicy też bardzo często czuć nieprzyjemne zapachy z kanalizacji. Goście mają do dyspozycji 3 hotele. Jedzenie monotonne, słabe, większość niesmaczna, napoje rozcieńczone. Sok pomarańczowy smakował jak żółta woda (naprawdę, nie było czuć jego smaku...). Ketchup wodnisty. Wszystko jak najtaniej. Kreta słynie z dobrych serów - to tu Was nie zaskoczę, serwowany był produkt seropodobny... Obok mleka to on chyba nie stał. Alkoholi nie piliśmy, więc nie wiem, ale słyszałem opinie ludzi, że również bardzo rozcieńczone. Raz spróbowałem piwa to najtańszy sikacz, ale przeciętnemu Januszowi pewnie w upał posmakuje skoro nic lepszego nie dają... Jesteśmy wielbicielami snorkelingu, ale na tej plaży nic ciekawego się nie zobaczy. Sam piasek, długo płytko. Typ plaży i wody przypomina mi Bałtyk, tyle tylko, że cieplejsza. Plaża ładna, piaszczysta, przy wejściu do wody często zbierają się kamyczki szerokości 1 do 2 metrów. Na snorkeling warto pojechać gdzieś np. autobusem kilka kilometrów na wschód czy zachód. Hotel dobry do plażowania ale do nurkowania się nie nadaje.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Dramat i koszmar w jednym.

    Eunika, Warszawa 25.07.2021

    Niestety nie przeczytaliśmy opinii o hotelu i jedzeniu przed zakupem. Zdecydowanie nie są to jednak warunki 3*, ani 2*. Ponoć część pokoi została odnowiona, jednak widziałam 6 z nich i każdy wołał o pomstę do nieba - niedziałające spłuczki w sedesie, kamień na bateriach uniemożliwiający ich użytkowanie, zagrzybiałe i zapleśniałe fugi w łazienkach, pęknięte ramy łóżek, brak światła w łazienkach, wyrzucanie korków, niedziałająca/zagrzybiała klimatyzacja, brak możliwości zamknięcia pokoi z powodu uszkodzonych zamków (w kilku niezależnych pokojach awarie usuwane były przez 3-4 dni, czyli połowę pobytu), pokoje niesprzątnięte przed zakwaterowaniem, niedziałające telewizory, pozrywane zasłony okienne czy też brak zasłony prycznicowej lub innego zamknięcia wokół brodzika w jednym z oglądanych przez nas pokoi. W Kavros Garden nie znajdują się bary all inclusive (mimo takiej informacji w ofercie) - jedynie dystrybutor z dwoma sokami i wodą. Aby dostać się na plażę lub do hotelu Kavros Beach, gdzie są "restauracje", konieczne jest przejście przez ruchliwą ulicę pozbawioną przejścia dla pieszych. Tunel podziemny, który jest stosunkowo niedaleko, jest trasą samochodową i niestety nie jest bezpieczny dla pieszych. Jedzenie w Kavros Beach tragiczne - monotonne, bez przypraw, brak greckich specjałów - to, co było pod dostatkiem to cebula. Stołowanie się w ramach all inclusive zakończyło się zatruciem pokarmowym u kilku osób. W dobie pandemii, oczekuje się od turystów stosowania się do reżimu sanitarnego, jednak obsługa hotelu pracuje bez masek, a jedzenie na paterach dotyka i przekłada gołymi rękoma (oczywiście w ramach wspomnianego reżimu turysta do "restauracji" musi wchodzić w masce i rękawiczkach jednorazowych). Obsługa obiektu skandaliczna - brak sprzątania nawet na życzenie, papier toaletowy trzeba kupować samemu, nawet niebezpieczne usterki (takie jak zwarcia i iskry ze skrzynki elektrycznej umieszczonej w pokoju) usuwane są dopiero po kilku dniach - konieczność mycia się po ciemku z latarką w telefonie, brak możliwości naładowania telefonu itd. Managerka hotelu (starsza blondynka) niegrzeczna, opryskliwa, wulgarna i złośliwa. Rainbow Tours nie informuje klientów o faktycznych warunkach zakwaterowania. Przeinacza fakty i zataja informacje. Obiekt nie nadaje się do użytku, zwłaszcza w dobie pandemii, a koszt wyjazdu z zakwaterowaniem w tym miejscu nie powinien mieścić się w kwotach 2800-5500 zł, ponieważ jest to złodziejstwo w biały dzień. Łącznie w połowie lipca 2021 na jednym z tygodniowych "turnusów" oszukanych klientów było nas 24 osoby.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Ogolnie całokształt Miernie

    Bartłomiej, Kraków 14.09.2022

    Postaram się opisać wiarygodna opinie taką jaka sam chciałbym przeczytać. Proszę uważać na pozytywne opinie bo raczej sa pisane przez kogoś z obsługi bo na pewno hotel nie zasługuje na 6/6 Jest to hotel 3 gwiazdkowy wiec wiadomo nie można za duzo wymagać ale sa pewne granice. Pamiętajcie ze jeśli przyjedziecie rano to do 15:00 będziecie czekać na pokój. Jeśli chodzi o pokoje to jest to trochę loteria na który się trafi, no chyba ze kupujecie droższa opcje z widokiem na morze. Kompleks składa się z trzech Hoteli. My początkowo trafiliśmy do pokoju w 2 hotelu oddalonego o kilkadziesiąt metrów od głównego hotelu ale jest także 3 hotel oddalony o 400 m za ruchliwa ulica. Pierwszy pokój to dramat, wczesny PRL, łóżko podlamane, do tego materace strasznie twarde i niewygodne, brak kotary w oknie, jedynie cienka zasłonka przez która wszystko było widać. Musieliśmy sami założyć na karnisz narzute z łóżka aby nie było tak jasno. Klimatyzacja także pamięta Gierka, zagrzybiona i ledwo działająca. Kolejna atrakcja był hałas z zewnątrz a dokładnie szczekające o 2 w nocy psy i co ciekawe gęgające gesi do samego rana bo obok hotelu były prywatne domy z własna ferajną. Bez zatyczek do uszu nie dało się spać. Na nasze szczęście po dwóch dniach padła klimatyzacja i nie dalo się jej reanimowac wiec dostaliśmy inny pokój w części głównej . Do tego pokoju nie mielismy żadnych zastrzeżeń. Wygodne łóżka i nowa klimatyzacja. Kolejny mankament to wspomniane w wielu komentarzach jedzenie. Śniadania to jakaś porażka. Praktycznie nic nie dało się dobrego znaleźć. Jajecznica z proszku, ser i szynka, parówki najgorszej jakości niejadalne. Jedynie co można było zjeść to jajka na twardo, chleb z oliwa bo margaryna paskudna oraz biała i czerwona kapusta lub na słodko chleb z dżemem oraz musli z mlekiem to tyle. Lunche i kolacje na szczęście lepsze codziennie byl jeden posiłek nawet smaczny np wolowina lub baranina ale zamiast świeżych warzyw w większości wszystko z mrożonek, marchewka, fasolka, dobrze ze była kapusta ze śniadania. Napoje to tez słabo, rano kawa i herbata i chemiczne soki pomarańczowy i jabłkowy, do kolacji i obiadów można pójść do baru przy basenie po wino i piwo dosc rozwodnione. Wspólnie stwierdziliśmy ze jeśli chodzi o jedzenie to było najgorsze ze wszystkich hoteli w których byliśmy. Dodatkowo brak jakichkolwiek animacji w ciągu dnia oraz wieczorem do tego o 22 zamykają bar. Jesli chodzi o plusy to plaża całkiem Ok z leżakami, do tego super ciepłe morze i chyba tyle Polecamy wycieczkę na Samarię czyli 16 km spacer wśród malowniczych kanionów oraz podjechanie ciuchcia lub przejście pieszo na jeziorko kouras ( 4 km od hotelu ) Reasumując my do tego hotelu nigdy byśmy nie wrócili, główne minusy to loteria jeśli chodzi o pokoje, jedzenie tragedia, brak animacji oraz często unoszący fetor z kanalizacji. Ogólnie nie mieliśmy problemów żołądkowych ale słyszeliśmy o zatruciach wiec uważajcie. Humorystycznie jest to chyba hotel dla pocovidowcow, którzy nie maja smaku i węchu, to jakoś tu bez narzekań przetrwają😀

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dobrze że te wakacje już dobiegły końca.

    Karolina 07.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025

    Jedyne plusy tego hotelu to ładny basen i lokalizacja bezpośrednio przy plaży (jeśli trafisz do budynku Kavros Beach). Na tym się kończy. Przy zameldowaniu okazuje się że pokój ekonomiczny jest 300 metrów dalej w budynku Kavros Garden - po przejściu przez drogę krajową BEZ PASÓW!! A w pokoju wydaje się jakby nie było sprzątane po ostatnim gościu. Zero serwisu sprzątającego, po zgłoszeniu po 2 dniach na 3 minuty przyszły jakieś panie posprzątać. Łazienka mimo że w miarę nowoczesna brudna. Cała umywalka brudna, zacieki na lustrze, prysznicu, widać że nie było sprzątane. Na dodatek w lodówce - czyjaś kanapka. Pycha. Wifi oczywiscie nie widać, nie słychać. Stwierdziliśmy że zapytamy czy jest opcja dopłaty do pokoju w budynku głównym jako że tam znajduje się cała infrastruktura hotelu za którą zapłaciliśmy, a codziennie wycieczki kilka razy dziennie tam i z powrotem przez ruchliwą drogę nam średnio pasowały. Po przyjściu do recepcji zapytaliśmy się o możliwość zmiany pokoju. No to się zaczęło. Starsza managerka wredna, chamska, na nasze grzeczne pytanie zaczęła krzyczeć i pytać jaki jest nasz problem, co nam się nie podoba. Tłumaczę że chcę tylko wiedzieć czy jest taka opcja. Na to ona że nie. Koniec dyskusji. Zostaliśmy w tym pokoju. Wszystko byłoby okej, gdyby nie ten brud. Zdecydowanie nie zasługuje nawet na 2 gwiazdki. Żeby skorzystać z posiłków trzeba wracać się do budynku Kavros Beach. Jedzenie monotonne, 6/10. Zdarzaly się dobre rzeczy, mięsa nie odważyłam się spróbować. Co zapamiętam z tego wyjazdu - jak szybko przejść przez ruchliwą ulicę żeby nie zginąć. Okropna menagerka. Wspólczuję tamtejszym pracownikom. Jest też baaardzo dużo dzieciaków - to akurat nie jest wina ani hotelu ani biura, ale jeżeli komuś to przeszkadza to warto przemyśleć. uwaga aktualizacja po kilku godzinach, myślałam że gorzej już być nie może a tu - oczekiwanie na bagaże 2h. Od 3:10 do 4:55. Panie na lotnisku z obsługi twierdzą że to wina przewoźnika smartwings. Rezydentki brak. Dobrze że te wakacje już dobiegły końca.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    KATASTROFA

    MAŁGORZATA, STARGARD 10.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Ogolnie najpierw zostalismy osadzeni w innym hotelu niz to bylo w umowie i zeby bylo ciekawiej to pewne rzeczy nie dzialaly. Zglosilismy pani rezydent to tylko czesc naprawili a takie cos jak sploczka dalej bylo popsute. Jedzenie w zasadzie caly czas takie same . Bedac w grecji liczylem na to ze pojem sobie oliwek , serow czy jakichs owocow morza,nic bardziej mylnego totalne zero tych dan . Basen otwarty od 10 do 18 !!! . a bufet do 22 oczywiscie dla polakow, bo zabojady drinki braly jeszcze o 22.30 a jak poprosilem o cole to powiedzial mi barman ze juz zamkniete. Wycieczki fakultatywne jak wykupowalismy u rezydenta to nawet nie wspomnial ze kosz np do Knossos bedzie wyzszy o 15 euro za glowe tylko dowiedzielismy sie dopiero w autokarze . Same widoki jak najbardziej super, ale cala reszta to katastrofa. Ogolnie odnioslem wrazenie ze polacy sa tam zlem koniecznym, skoro zaplacili to ok juz niech siedza . Napoje gazowane np cola , fanta itp dostepne dopiero od obiadu , zeby sie kawy napic do kolacji ....zapomnij tylko do sniadania .Tak jak podkreslam sama grecja bardzo fajna natomiast hotel to jakas katastofa . Ogolnie ODRADZAM wszystkim ten akurat hotel .

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Dramat

    Maciej, Toruń 17.08.2021

    Lokalizacja pokoji ekonomicznych dramat. Jedzenie i obsługa hotelowa dramat. Brak ciepłej kawy,herbaty, wody, lody dla dzieci tylko od 7,30 do 10,00. Synowi została zwrócona uwaga że chce loda o 13. Obsługa barów nie kulturalna i obrażona. Brak jakich kolwiek animacji ,wieczorów tematycznych . W trakcie pobytu turystów trwa remont. Dojście do plaży i sama plaża jeden wielki śmietnik. Parasole i leżaki tak brudne ze szkoda siadać żeby gaci nie upierdoczyc. Pokoju nie sprzątno przez 7 dni. Brak czystych ręczników papieru toaletowego- własny zakup w sklepie. Klimatyzacja w Pokoju raz działa raz nie, po zwróceniu uwagi pani obrażonej w barze i tak nikt z tym Jucha nie zrobił . Wywalone mają na gości hotelowych.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    opinię dodaje po raz drugi i proszę jej nie usuwać

    Gosia 09.07.2016 | Termin pobytu: lipiec 2016

    napiszę raz jeszcze: dziwię się tylu poyztywnym opiniom gdyz pierwszy raz podkreślam pierwszy raz nie jesteśmy zadowoleni z hotelu. Właściwie to należy napisać iż złe wrażenie zawdzięcza hotel dzięki przede wszystkim stołówce! 1 stołówka na 3 budynki to jakiś żart !!to co się działo na tej stołówce to naprawdę koszmar. Dodatkowo Rosjanie którzy chyba mają problem z jedzeniem - bo nakładali sobie na talerze ogromne ilości jedzenia. W sezonie letnim raz podano arbuza i żeby się dopchać do niego trzeba było zrobić kilka podejść i tak nie wiadomo było czy się człowiek załapie na kawałek arbuza:( aż dziwię się że nie było tam epidemii przy takiej ilości ludzi na stołówce. Poza tym pierszy raz się spotkałam aby na stołówce nie było masła a osobnych kartonikach - masło/margaryna było w wielkim bloku z wbitym nożem i teraz setki ludzi babrające się w tym nożu ...brak kawy do np obiadu czy kolacji tez zaliczam do minusa - raz odkryłam, że jednak w jednym z naczyń jest kawa - chociaż kelnerka twierdziła że nie ma nie wiem czemu - oczywiście następnego dnia już jej tam nie było.Drugim ogromnym zastrzeżeniem jest brak leżaków - hotel się chwali że ma za darmo leżaki - na 3 budynki leżaków było może ze 40 na plaży - zajęcie ich graniczyło z cudem. W ostatni dzień mieliśmy wczesne śniadanie o 5.30 rano - już szedł jakiś gość zająć leżaki przy basenie - żenada! Nie wiem czemu hotel nie dysponuje większą ilością leżaków skoro jest ostatnim hotelem w tej (małej ) miejscowości i miejsce na plaży jest dużo. Porażak z tymi leżakami - ale to tez wina ludzi, którzy tak jak pisza tu ludzie, że zajmowali sobie leżaki i w ogóle nie przychodzili na plażę przez 4 godziny. Dodatkowo musze wspomnieć i ostrzec przed budynkiem po drugiej stronie ulicy czyli Garden - dali nam tam pokój na wstępie w którym tak smierdziało szambem że nie dało się wytrzymac - jakaś nora - na szczęście od razu poszliśmy z prośba o zmianę i bez problemów dali nam pokój w głównym budynku. Ten pokój był ok czysty i sprzątany, ręczniki nam wymieniali chyba 1-2 razy. Jedzenie ogólnie może nie najgorsze ale ta stołówka psuje wszystko, poza tym sniadania bardzo ubogie - nawet raz nie było jakiś bułek ciągle tylko chleb. Ogólnie jak na wersje 'all" kiepsko:(

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    MASAKRA

    Wincent, Warszawa 26.07.2018 | Termin pobytu: lipiec 2018

    Tani Hotel, więc jedzenie i woda w łazience MASAKRA. Wszyscy łapią Faraona. Jak w Egipcie. Hotel częściowo wyremontowany. Pokoje przed remontem masakryczne. Jak ktoś nie chce za dużo wydać na wyjazd, skorzystać z pięknej plaży i wody w morzy, ale chce minimum 2 dnichorować po zatruciu, to jego sprawa. Ale nie warto tam jechać. All inklusive, to SYF. Nawet Bar ma kilka drinków płatnych, które nie wiedzą jak przyrządzać. Zresztą lód w drinkach zatruty. MASAKRA. Na tej wyspie proszę wybierać tylko hotele 4*. NIe wolno mniej. Przeniosłem się z powodu nędzy w hotelu do hotelu 4* obok i już było pięknie. Przy wycieczce warto dopłacić różnicę. I uwaga na loty powrotne. Wypisują o 12, a wylot jest następnego dnia !!!!!

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    16

    Kavros Beach - opinia

    Katarzyna, Bytom 31.07.2022

    Piękna okolica, wspaniała plaża, jednak wyżywienie w Kavros Beach i lokalizacja za bardzo ruchliwą drogą, bez przejścia dla pieszych, powoduje, że odradzam pobyt w tym hotelu.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    17

    Ładny hotel, dobre położenie ale tragiczne, nieświeże jedzenie !!!

    Sebastian 21.08.2016 | Termin pobytu: sierpień 2016

    Hotel Kavros to kompleks trzech hoteli (1. Cześć główna z recepcją, 2. tzw. budynek z kopułką, który jest na osobnej działce z osobnym basenem oddzielony od części głównej jakimiś nieczynnym hotelem oraz 3.Kavros Garden, który znajduje się gdzieś za ulicą) My byliśmy w głównej części położonej tuż przy plaży, mieliśmy duży pokój na drugim piętrze z widokiem na morze, pokój był ładny i czysty. Hotel jest pięknie położony, ma fajny duży basen, plaża jest piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Na samej plaży jest trochę większych kamieni. W innych hotelach plaże są torcie bardziej zadbane, a kamienie są usuwane. Przy wejściu do morza okresowo fale nanoszą na brzeg małe kamyczki, które jednak nie przeszkadzają w kąpieli i są tylko przy samym wejściu. Z prawej strony patrząc na morze w dalszej odległości w wodzie jest kilka większych głazów, na które trzeba uważa gdy są fale, dlatego zawsze lepiej się kąpać z lewej strony. Na tym pozytywy się kończą, w hotelu podawane jest nieświeże jedzenie, wielu ludzi ulega zatruciom, nasze małe dziecko spędziło prawie trzy dni w szpitalu w wyniku spożycia jedzenia z tego hotelu. Także my i nasi znajomi mieliśmy problemy żołądkowe o różnym natężeniu. Biegunki, bóle brzucha, wymioty to codzienność w tym hotelu. Generalnie po trzech dniach przestaliśmy jeść w hotelowej stołówce i zaczęliśmy kupować jedzenie w sklepach i restauracjach w pobliżu. Restauracja hotelowa sprawiała bardzo złe wrażenie. Pomieszczenie, w którym wykładana była żywność, nie było klimatyzowane, a żywność stała tam przez cały okres podawana posiłku, temperatura w tym pomieszczeniu była znacząco wyższa niż na zewnątrz, co nie sprzyjało utrzymaniu świeżości. Jedzenie było częściowo nieświeże, było także bardzo niesmaczne, a sam zapach unoszący się w stołówce był zniechęcający, także proces przechowywania produktów służących do spożycia był naganny, jedzenie po dostawie stało na słońcu przed tylnym wejściem do kuchni. W kuchni wszyscy bez rękawiczek a naczynia w brudnych skrzyniach. Powszechną praktyką było przekładanie nie zjedzonych części potraw do kolejnych posiłków i robienie kolejny nowych potraw z elementów pochodzących z tych nie zjedzonych. Jedzenie oczywiście było bardzo monotonne ale to przy trzech gwiazdkach jest normalne. W hotelowych toaletach i na chodnikach natrafić można było na wymiociny, a wielu gość skarżyło się na jedzenie i problemy żołądkowe. Dodam tylko że od 15 lat co roku jeździmy na wakacje w różne miejsca i jeszcze nigdy nie byłem zmuszony wystawić opinii negatywnej, sam uważam że wiele negatywnych opinii jest naciąganych, a na miejscu okazuje się, że w zasadzie jest OK. W hotelu Karvro Beach nie jest OK., przestrzegam przed kupowaniem tego hotelu zwłaszcza ludzi z małymi dziećmi, bo dorośli jakoś sobie poradzą, a dzieci są bardziej wrażliwe i szybciej się mogą odwodnić po zatruciu. Jest to hotel, który jest warty uwagi ze względu na genialne położenie ale tylko w opcji bez wyżywienia. Jeśli chodzi o rezydentkę Rainbow, to kompletnie niepomocna, jej rola ogranicza się do oferowania wycieczek fakultatywnych po zawyżonych cenach, a gdy jest jakiś problem, to nie odbiera telefonów i umywa ręce.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem