Opinie klientów o Kiani Beach

5.1 /6
420 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.5/6

Kaz 11.08.2020

Bardzo skromne jedzenie

Hotel byl o zanizonym standarcie napewno nie wygladal na 5 gwiazdek jedzenie bylo skromne a lezaki goscie zajmowali juz o 7 rano wiekszosc byla zajeta mimo ze hotel wystawial napisy ze nie mozna ale jak ludzie to robili to nic na to nie reagowali, bylo mniej lezakow niz gosci mimo COVID-19 gdzie bylismy zapewniani ze oblozenie hotelu jest mniejsze ze wzgledu na bezpieczenstwo hotel byl pelen, stolikow w restauracji czesto brakowalo wiec tez bylo mniej niz gosci. Ogolnie nie polecam hotelu jesli lubicie spokojne luksusowe wakacje gdzie nie musicie walcczyc o stol czy lezak a lubicie dobre jedzenie z duzym wyborem to nie ten hotel.

2.0/6

Jaroslaw, Krosno 14.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

rozczarowanie

Nie polecam. Zwracajcie uwagę na które lotnisko ląduje samolot. My nie zwróciliśmy uwagi i wylądowaliśmy w Heraklionie 2,5godz. dojazdu do hotelu, w materiałach reklamowych jest mowa o lotnisku w Chani 0,5 godz. od hotelu. Pokoje w bardzo kiepskim stanie. Toaleta zakamieniona tak ,że czegoś takiego jeszcze nigdy nie widziałem, grzyb w kątach, kilka razy smród z kanalizacji było czuć. Jedzenie monotonne, wybór niby duży ciągle to samo, codziennie było coś ekstra na osobnym stanowisku ale bez zachwytu. Największe wzięcie miała pizza i frytki. Jeżeli chodzi o allinclusive to największym zaskoczeniem zdecydowanie na 'nie' był podwójny standard tzn. allinclusive i ultraallinclusive który nie występował w naszej ofercie. Ultraallinclusive posiadali klienci z Anglii, Francji. Różnica polegała na dostępie do brandowych alkoholi, specjalnych kaw, wino butelkowe do kolacji itp. a najbardziej denerwowało podejście obsługi i barmanów. Ultraallinclusive w ekstra szklankach i prawie bez czekania, allinclusive czekasz, bo brak porysowanych szklanek plastikowych !!!, niechętna obsługa i drink z węża nalany - nie była to kwestia napiwków bo ogólnie nie widziałem żadnych płatności. Jeżeli chodzi o snack bar to były naleśniki i lodówka z lodami lub z kanapkami z serem białym lub jakieś owoce. Lody słabe, brakowało patyczków. Obiekt względnie ogarnięty na zewnątrz, leżaki fajne i wystarczająca ilość - nie trzeba gonić i zajmować rano chyba że się chce w pierwszej lub drugiej linii od morza. Obsługa w ciągu dnia rzadko sprząta, nie zbiera kubków czy śmieci, czasem na noc nie jest to posprzątane. Plaża piaszczysta, kilka kamieni, nie jest utrzymywane przez hotel. Śmieci walają się wszędzie, rury odwodnieniowe wystające z brzegu sprawiają wrażenie kanalizacji wpuszczonej do morza pośrodku plaży - masakra, nie miło było nawet przechodzić koło tego. Co z tego że tłumaczą się zabezpieczeniem linii brzegowej, niech zrobią to wizualnie jakość akceptowalnie, pozbierają śmieci, zlikwidują glony na wylotach. Animacje bardzo słabe, dzieci nie chciały iść. Z atrakcji to była przejażdżka osiołkiem i zdjęcia z myszką miki. Plac zabaw ok, autodrom i automaty dodatkowo płatne. Poza hotelem nic ciekawego. Wypożyczalnia samochodów na miejscu, sklepik w hotelu. Nie polecam, to nie ma nic wspólnego z 5 gwiazdkami, chyba że codzienne sprzątanie i ręczniki. Nie wiem czy porównałbym do 3 gwiazdek.

2.0/6

Anna Shirazi 19.08.2021

Hotel Katastrofa!!!

Ten hotel, to absolutnie nie jest 5* zarówno pod względem infrastruktury, hotelu i obsługi. Zdjęcia, na stronie biuro, to nie rzeczywistość hotelu. Firma all inclusive, to jakaś kpina. Jeśli nie zapłacisz na recepcji za firmę VIP, to nic Ci się nie należy. Wszystko jest dodatkowo platne, nawet woda w butelce. Oprócz piwa i jakiś obrzydliwych alkoholi nie ma nic!!! To oszustwo ze strony biura, ze płaci się za all i nic w tym nie ma. Człowiek czuje się jak gość gorszej kategorii!!! Nawet za naleśniki dla dziecka kazano mi płacić 5€ . Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Hotel nie zasługuje dla mnie nawet na 3* . Za tydzień pobytu z małym dzieckiem zapłaciliśmy 14 tys. dopłaciliśmy do pokoju z widokiem na morze, a otrzymaliśmy pokój z widokiem na mur wraz z huczącym agregatami !!! Nie polecam absolutnie tego hotelu! Hotel zaniedbany, wymagający renowacji. Plaza, to jakaś porażka !! Mnóstwo kamieni, bardzo brudna. Cena kosmos, a warunki fatalne !

2.0/6

Marcin, Rybnik 18.05.2024
Termin pobytu: kwiecień 2024

Wczasy we dwoje ale …

Witam. Przed wyjazdem czytałem opinie. Niestety te negatywne opinie się potwierdziły! Basen nie oczyszczany, przy leżakach latające śmieci itd
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem