5.1/6 (473 opinie)
Kategoria lokalna A
4.0/6
Hotel przyjazny rodzinom z dziećmi od 3 roku życia, bardzo uprzejma obsługa, całkiem dobrze działający internet (jak na inne hotele). Pobyt był udany, aczkolwiek daleko do innych miast, trzeba wypożyczyć auto.
4.0/6
W hotelu byliśmy w sierpniu, hotel zdecydowanie nie 5* jest to raczej 4*. Hotel to tak naprawdę 2 hotele przedzielone lokalną drogą, każda część ma swój basen, swoją restaurację i bar - można korzystać z obu części. Większy ruch panuje w części znajdującej się przy morzu. Baseny dość małe ale z racji wielkości hotelu nie zatłoczone, w sierpniu brak większych problemów ze znalezieniem leżaka nawet w 1 linii. Plaża częściowo kamienista, przyjemna. Jedzenie niestety monotonne i często dość średnie w smaku, dużo owoców w tym pyszne arbuzy. Drinki niestety słabe, hotel oferuje za opłatą 20 euro dziennie plan premium, gdzie dostępne są rabaty na wycieczki, lepsze napoje i drinki z lepszych alkoholi. Drinki zarówno standardowe jak i płatne bardzo słabe nie polecam. W hotelu 2 sklepiki w tym 1 market. W odległości 100 m od hotelu sklep ze wszystkim. W sklepie w hotelu jak i w okolicy dużo podróbek odzieży. Bliska okolica dość nudna, ok 30 minut spaceru miasteczko ze sporą ilością tawern. Do pobliskiego miasteczka można dojechać autobusem lub taksówką koszt 7 euro. Do Chani kursuje autobus lub można pojechać taksówką koszt 27 euro. W hotelu dużo rodzin z dziećmi. Ogólnie polecam hotel z racji bliskiej odległości od lotniska, bliskości Chanii, standardu pokoi, basenów i plaży, jeśli ktoś nastawia się na imprezowanie nie jest to obiekt dla niego. Na minus monotonne jedzenie i drinki.
4.0/6
Hotel jest niewielki i moim zdaniem nie zasługuje na miano 5 *. Myślę że osoby lubiące spokój, bądź mające małe dzieci odnalazłyby się w nim doskonale. Niestety dla osób, które kochają podróże i nie potrafią usiedzieć w miejscu położenie okazuje się być problematyczne bowiem w pobliżu niewiele się dzieje, a do Chani nie ma dobrych połączeń z hotelu (bus jedzie dwa razy dziennie w godzinach porannych, a wracać należy taksówka - 25 euro). Nie mogę narzekać na czystość oraz jakość obsługi. Wszyscy pracownicy są bardzo uprzejmi, pomocni i zawsze uśmiechnięci, a w szczególności Pani Angelica, która jest menadżerem baru przy basenie 😍. Nie ma co liczyć na animacje bowiem oprócz wieczornych atrakcji na terenie hotelu nic się nie dzieje 🙄 Jedzenie ok, choć bez rewelacji.
4.0/6
Hotel słaby, jak na 5* to nie ma rewelacji. Jedzenia mało, cały czas takie samo, bemary często puste, trzeba prosić o dołożenie. Obsługa lipa, stoły nie sprzątane na bieżąco, naczynia brudne. W barze przy basenie pomimo all inclusive woda butelkowana płatna za 1 €, wybrane drinki również płatne. Animacje porażka - coś tam się dzieje, ale do godz.23,potem zamykają bar.Nie polecam!