Opinie o Kiani Beach

Kategoria lokalna A

5.1/6
(475 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Kiani beach prawdziwa porażka na Krecie

    Kuba Libre 22.05.2019

    Kiani beach hotel ma pięć gwiazdek wg opisu. Obecnie przebywamy grupa 12osob w tym hotelu na wypoczynku. Odradzam wszystkim to miejsce. Zacznijmy od braku w wody w pokoju do picia. Rzenujace że placąc 6000 pary ludzie biegają z pustymi butelkami do barów i nalewaja so ie wodę i niosą do pokoju. Albo wycieczka do kalives by kupić sobie wodę. Polska oferuje wodę w hotelach 3gwiazdkowych. Zapewne widzieliście expres do kawy w pokoju na zdjęciach... Uwaga kapsułki są płatne.. Albo zakupicie w hotelu bo znowu z markecie. Zostając przy barze 95% alkoholu jest płatne pomimo opłacone go all inclusive. Ceny 7eur za 1drinka.. Lub jak traficiee na happy hours to 5 EUR. Pepisi w puszce płatna. Tylko z nalewaka w cenie.. ale smakiem przypomina rozwodnioną hoop cole... Bary zamykane są o 23 i obsługa wychodzi do domu. Zycie tu wtedy zamiera. Jedzenie monotonne i nie miejscowe.. Kuchni greckiej tu nie spobujecie. Poprosiłem o oliwę z oliwek do śniadania... Nawet nie miala koloru jak i smaku. Pozostaje wyjazd do Chani lub Kalives. Omijajcie hotel z daleka, animacje na zerowym poziome.. 1pan gra na gitarze.. Ot i cały wieczór. Oprócz ładnych zdjęć hotelu i nowoczesnego designu nie zaznacie tu ani atrakcji, ani greckiej kuchni a za wszystko trzeba dopłacić pomimo all inclusive. PLAŻA : wąska i zanieczyszczona, w wodzie kamienie kamienie..bez butów nie ma możliwości wejścia. Miła tylko obsługa Rainbow jak zawsze(to nasze kolejne wakacje z tym biurem) , ale powinni usunąć to miejsce że swojej oferty. Max 2 gwiazdki, bo jeśli ktoś był na 4 gwiazdkach i chce sobie polepszyć na 5 to nie jest to miejsce.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    Hotel który naciąga klientów na dodatkowe opłaty

    WCZASOWICZ, BYDGOSZCZ 15.08.2022

    Przy zameldowaniu pokoje które miały mieć widok na morze oraz być zaciszne (takie zostały wybrane przy podpisywaniu umowy oraz potwierdzone przez biuro) okazały się pokojem niemal w piwnicy przy miejscu zabaw oraz pokojem po drugiej stronie ulicy daleko od morza oczywiście. Interwencja z udziałem rezydentów Rainbow bez skutku. Dopiero DOPŁACENIE do tego co wcześniej już mieliśmy zarezerwowane poskutkowało. Zrobiliśmy to żeby nie mieć zmarnowanych wakacji. Generalnie czujemy się oszukani. Hotel na zero

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Nie zasługuje na 5 gwiazdek

    Łukasz, Sandnes 05.08.2019

    My osobiście niestety jesteśmy zawiedzeni standardem hotelu jak i standardem obsługi. Przy zameldowania się Pani recepcjonistka po upewnieniu się skąd jesteśmy zamieniła nam nr pokoju zmieniając przy nas cyfry z 6 na 8 . Kiedy dojechaliśmy pod pokój po drodze mijając nasz wcześniejszy pokój z widokiem na basen w wyremontowanej części okazało się że mamy pokój z widokiem na krzaki .gdzie jak zamawialismy wycieczkę to Pani z biura potwierdziła że hotel zarezerwowal dla nas taki pokój z widokiem na basen. Po naszej reklamacji usłyszeliśmy że jest sezon i że tamten pokój był dla kogo innego. Po tym wszystkim dostaliśmy propozycję pokoju w starej części nie wyremontowanej .Kiedy nam go pokazano to pokój nie miał standardu 2 gwiazdek syf kiła i mogiła. W między czasie przy recepcji wiele osób reklamował swoje pokoje . Dziwi mnie tylko jedno że prócz Polaków nikt więcej tego nie robił. Czy my płacimy innymi pieniędzmi niż wszyscy? Po sprawdzeniu "nowego" pokoju niestety ale mieliśmy ochotę wyjść. Podłoga niezbyt czysta a wannę musiała umyć żona bo Pani weszła polała wodą i wyszła. Nie było sensu znowu "prosić " o umycie wanny. Szokiem były naczynia w pokoju... zakurzone, brudne. Szklanka cała w zaciekach z pasty i wody. Naprawdę tak powinien wyglądać pokoj dla nowych gości? Następnego dnia o 6 rano ktoś otwiera drzwi i pakuje się do pokoju, przypuszczam że to nowi goście gdyż za kilka minut puka gość z recepcji upewnić się że pokój jest zajęty, jakiś obłęd. Nie mają kontroli nad tym co komu dają. Zamieszanie. Po rozmowach z innymi rodakami okazuje się że nie tylko my mieliśmy takie "dziwne" przygody. Kolejną rzecz... znajomy zgłosił że przy basenie leży kupa. Zgłosił to w recepcji . Po dłuższym czasie obejrzało ja kilka osób z obsługi i nic. Kupa dalej tam leżała. Kiedy zgłosił to do baru barman Powiedział mu że ma nadzieję że to nie jest ta co wczoraj ,jakaś paranoja. Jedzenie bardzo słabe. Moim zdaniem ktoś z RAINBOW powinien się tym zainteresować zanim sprzeda tam kolejne wakacje. Byłem czwarty raz w Grecji i nigdy tak nie było. Omijanie ten hotel szerokim łukiem to jest porażka nie wiem kto przyznaje te gwiazdki.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem