Kategoria lokalna: A
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Rewelacyjny hotel położony przy samej plaży. Hotel ładny, zadbany i przestronny. Pokoje codziennie sprzątane, świeże ręczniki. Warto dopłacić, aby mieć pokój z widokiem na morze. Hotel posiada dwa baseny - jeden brodzik dla dzieci, drugi normalny do 160cm głębokości wody. Leżaki i parasole zarówno przy basenie jak przy plaży bezpłatne. Jest ich dużo, nie trzeba się bić o nie ;-) Hotel posiada fantastyczny plac zabaw - dla najmniejszych maluchów domki ogrodowe, huśtawka, zjeżdżalnie. Dla większych duuuuży statek piracki, świetny do zabawy. Codziennie przychodzi dla dzieci osiołek Herkules, można zrobić sobie przejażdżkę - oczywiście bezpłatnie. Personel bardzo miły uprzejmy :-) Jedzienie bardzo smaczne i różnorodne. Specjalne menu dla dzieci. W trakcie kolacji codziennie jest gotowane jedno danie na żywo. POLECAM :-))
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wraz z mężem jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu w hotelu Kiani beach. To duży kompleks, który ciągle się rozbudowuje. Dobrze wyposażone i bardzo komfortowe pokoje: dobrze urządzone, świeżo po remoncie lub zupełnie nowe, w większości duży taras lub patio. Dla mnie ogromnym zdziwieniem były dwa telewizory- jeden w pokoju i jeden na tarasie. Plaża piaszczysta, bardzo łagodne zejście do wody. Jedzenie smaczne, różnorodne: głównie kuchnia regionalna, grecka, włoska ale zdarzają się również takie dania jak sushi czy kebab. Gdy w danym dniu wyjeżdża się na jakąś wycieczkę to można zamówić śniadanie czy lunch na wynos. W hotelu liczne atrakcje dla dzieci ale również dla dorosłych. Codziennie wieczorem coś innego np. pokaz tańców regionalnych/greckich, występ pianisty czy skrzypka, taniec brzucha, występ zespołu rockowego. Na duży plus również sklepy oraz lokalne biuro podróży w którym można zakupić wycieczki w przystępnej cenie. Obsługa bardzo miła i pomocna, choć zdarzyło mi się zamówić taksówkę na daną godzinę i nikt nie przyjechał - nie wiem czy to z winy taksówkarza czy obsługi ale finalnie wszystko dobrze się skończyło. Jedynym minusem hotelu ale bardzo bardzo dużym (nie tylko w moim odczuciu) jest segregacja gości na all inclusive i all inclusive VIP. Czytałam to we wcześniejszych komentarzach myśląc: ci ludzie to chyba przesadzają że to aż taka różnica, aż taka segregacja. Jednak niestety mieli rację !!! Dostęp do drinków z alkoholi firmowych np. panna gotta, mojito czy spritz czy do butelki lepszego wina podczas obiadu mają tylko goście VIP ze złota opaska, dla zwykłych gości all inclusive alkohole i napoje wlewane są z automatu i są najzwyczajniej w świecie kiepskiej jakości. Oczywiście można płacić za firmowe drinki lub zakupić opcję VIP za 15€/dzień od osoby (jedyny plus to że można wykupić opcję VIP w trakcie pobytu i np. opłacić tylko od połowy pobytu do końca). Na stołówce brak możliwości zrobienia porządnej kawy z ekspresu, co uważam w 5 gwiazdkowym hotelu powinno być standardem. Chyba że goście VIP mają taką możliwość indywidualnego zamówienia kawy. W niektórych pokojach są też ekspresy do kawy na kapsułki - ale wymieniane tylko dla gości VIP. Podobnie jest z wodą w butelkach, jeśli chce się wziąć wodę w butelce do pokoju to trzeba zapłacić - chyba że jest się gościem VIP. Ogólnie jednak pobyt w hotelu uważamy za bardzo udany, może głównie ze względu na to że większość czasu spędzaliśmy poza hotelem zwiedzając Kretę.
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W zasadzie ciężko mi ocenić ten hotel. Z jeden strony jesteśmy zadowoleni - było czysto, bezpiecznie. Natomiast na przykład w nowej restauracji notorycznie brakuje krzesełek do karmienia dla dzieci bo wszyscy tam chodzą. W głównej restauracji serwowane są dania kuchni greckiej gdzie do wyboru jest jeden rodzaj oliwek i pomidor :D oczywiście ilość jedzenia jest taka, że brzuch pełny, ale jakoś jestem rozczarowana brakiem lokalnych produktów. Dziwna rzeczą jest dopłata do full all inclusive na miejscu. W zasadzie za kawę na plaży musiałam płacić. Nie zostaliśmy o tym poinformowani przez biuro. Duża ilość atrakcji dla dzieci, codziennie prowadzone są animacje. Dojazd do hotelu to jakieś 40 minut. Dopłaciliśmy za większy pokój, dzielony, rodzinny. Efekt - dziura w drzwiach pomiędzy jedną częścią a drugą co powodowało, że córka i tak słyszała jak myłam zęby w łazience i się budziła. Obudziła nas pierwszego dnia pani sprzątająca bo nie wiedział, że jesteśmy w środku. To samo miało miejsce co drugi dzień 😂 zgłaszaliśmy to na recepcji, nie otrzymaliśmy nawet przepraszam
5.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Moja opinia będzie dotyczyła dwóch rzeczy - hotelu i biura podróży Rainbow. Hotel był naprawdę przyzwoity. Oczywiście ocena w dużej mierze zależy od nastawienia z jakim się tam jedzie; 5* greckie to nie 5* polskie. Nie można oczekiwać wodotrysków i królewskich warunków. Jest dobrze; w miarę czysto (w szczególności łazienki są czyste i sprzątane tylko "z wierzchu", ale fugi i silikony mają swoją historię i romans z grzybami - bolączka wielu hoteli). Jedzenie ok (śmieszy mnie narzekanie ludzi, którzy jedzą na co dzień kanapkę z szynką w biegu, a tu nie pasuje im, że jajka są robione przez cały czas ne te same pięć sposobów), poza tym to jest Grecja - mają wyśmienite warzywa i owoce (sok z pomarańczy jeden z lepszych, które piłem). All inclusive standardowe ( przekąski - kanapki, ciasto, owoc, deser - krem i świeże naleśniki, po które czeka się czasem 15 min. w kolejce). Po 21 nie ma już jedzenia! (zdrowo). Alkohole lokalne, wszystkie takie same (jak ktoś dopłaci do opcji VIP, to jest co pić), piwo i napoje bezalkoholowe - samoobsługa. Animacje standardowe (ani za dużo, ani za mało - raczej pochowane, jak ktoś chce , to korzysta, nie ma "nagabywania"). 2 "kompleksy basenowe" w różnych miejscach (kompleks: basen duży + brodzik). Na jednym średniogłośno gra muzyka (aquaaerobik itp) a na drugim jest cisza. Plaża piaszczysto kamienista (jest sporo miejsc z samym piaskiem - ludzi mało - wolą baseny). Basen wewnętrzny pusty ; nikt z niego w lecie nie korzysta (woda zimna). Ogólnie ocena dobra/bardzo dobra. Jak się wybiera tam bez intencji użycia za wszelką cenę tabeli frankfurckiej, to jest to całkiem fajny pobyt. Druga sprawa - biuro podróży. Tu kiepsko. Przyjechaliśmy o 6 rano po nocnym locie - na pokój się czeka do 15 - doba hotelowa. Rainbow reklamuje te wczasy, jako idealne dla dzieci (może to moje przewrażliwienie, ale czekanie 8 godzin na walizkach ze zmęczonym całonocnym lotem 4latkiem, nie jest idealne - dla 4 latka). Ale biuro przecież o tym w OW napisało (małym drukiem, pomiędzy możliwością odwołania imprezy ze względu na inwazje ufoludków a informacją, że osoby z febrą nie powinny pić alkoholu z domieszką szafranu). Realną informację o tym dostaliśmy podczas transferu z lotniska do hotelu, czyli już po ptokach. Ja bym dopłacił za dodatkową dobę - nie byłoby problemu - ale gdybym wiedział. A tak hotel nie ma miejsc i można się przespać na plaży... Ponadto biuro źle zrobiło rezerwację samolotu na drogę powrotną (nie tylko u nas - połowa turystów miała ten problem) i tylko dzięki staraniom obsługi lotniska siedzieliśmy razem z dzieckiem (bo Rainbow nam zarezerwował osobne miejsca). Poza tym kontaktu z biurem nie miałem. Może te okoliczności nie byłyby tak bulwersujące, gdyby nie to, że odbiło się to nie na mnie, ale na moim dziecku. Czyli reasumując, hotel polecam, biura nie.