Opinie klientów o Haris

5.2 /6
138 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Ola 27.08.2021

Super lokalizacja, słabe jedzenie

Hotel wspaniale usytuowany, w centrum miasteczka, z bezpośrednim zejściem na plażę. Wokół hotelu znajdują się liczne markety, restauracje i tawerny. Hotel jest kameralny, pokoje ekonomiczne są w dość niskim standardzie, ale czyste. Niestety, największym minusem hotelu jest jedzenie....śniadania są monotonne, właściwie nie ma dań na ciepło. Jedynym plusem jest chyba świeże pieczywo. Nie polecam także opcji HB, ponieważ do wyboru jest tylko jedno dane z dwóch (nie ma tzw. szwedzkiego stołu) . Porcje małe i często niesmaczne.

2.5/6

Lidia, Warszawa 30.05.2018
Termin pobytu: kwiecień 2018

Majówka

Na Kretę przylecieliśmy w weekend majowy. Hotel nas nie zachwycil, a pokój to jakaś porażka - mały, ciasny, meble dające wiele do życzenia. Przez 4 dni były kłopoty dotyczące ciepłej wody. Nie było jej ani rano ani wieczorem i kąpaliśmy się w zimnej. O mydło musieliśmy się upominać. Pod koniec pobytu było juz lepiej. Jeżeli chodzi o jedzenie to nie było wyboru: jedna zupa + jedno drugie danie. Głodni nie chodziliśmy, ale ogólnie - bez rewelacji. Najbardziej podobała nam się okolica, natomiast wszystko rekompensowała pogoda.

2.5/6

Dzidka, Pruszków 26.08.2019

pobyt sierpniowy

średnio

2.0/6

Dawid P 08.09.2019

Bardzo średnio

Wybraliśmy z małżonką ten hotel ze względu na bardzo dobre opinie w waszym biurze. Jeśli chodzi o hotel to jest to stary budynek z charakterem lecz bardzo widać upływ czasu. Z zewnątrz hotel prezentuje się dość dobrze, jest nawet mały parking gdzie można zaparkować wynajęte auto. Recepcja jest duża ale widać że wszystko jest stare, bar zagracony, pani w recepcji była miła i uprzejma, szybko nas zakwaterowała oraz pokazała pokój. Nasz pokój z racji tego że była to oferta ekonomiczna znajdował się na parterze, jednak byłem bardzo ale to bardzo zdziwiony warunkami w pokoju! Ja rozumiem iż jest to hotel budżetowy chociaż w tej cenie pewnie znalazłbym coś lepszego no ale standard pokoju jest bardzo niski, nie było dość czysto, poodrapywane ściany a w łazience po prostu dramat, wszystko stare i niezadbane, miało się wrażenie że pokój od 20 lat wygląda tak samo i nic w nim nie zmieniano. W pokoju jedynym plusem była nowa klimatyzacja. Jeśli chodzi o wyżywienie (mieliśmy śniadanie oraz obiadokolację) to również bardzo przeciętnie. Na śniadania w zasadzie tylko zimna płyta, nic ciepłego (czasami jajka na twardo), parę wędlin, ser żółty i warzywa (okropna kawa z ekspresu). Lepiej było na obiadokolacjach większy wybór i całkiem smacznie. Terenie hotelu nie najgorzej, fajny mały basen, sporo leżaków, stare parasole. Na plaży płatne leżaki (5 euro za komplet) plaża piaszczysto żwirowa, średnio ładna. W mojej ocenie hotel do remontu i dziwię się że w ofercie Rainbow jest dostępny pokój w takim standardzie. Hotel na pewno nie zasługuje na 3 gwiazdki które posiada.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem