Opinie klientów o Haris

5.2 /6
138 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.1
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
4.9
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.8
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
4.7
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Michał, Warszawa 01.09.2021

Ładny hotel tylko te pokoje....

Kreta jest piękną wyspą, hotel jest dobrze umiejscowiony, ale pokój słaby

1.0/6

Dorota i Wojtek 28.07.2021

Nie polecam

W lipcu 2021 spędzaliśmy urlop w Hotelu Haris. Pokój na parterze, w którym mieszkaliśmy - mały, ciasny i bez okna... No dobra, było przy łazience na tyłach zasłonięte bo wychodziło na parking i było na wysokości chodnika. Światło dzienne wpadało tylko przez otwarte drzwi. Na plus - było dość czysto. Łazienka odnowiona i przestronna, ale brak miejsca na postawienie kosmetyków. My na wakacjach nie potrzebujemy telewizora, ale 14 calowy kineskopowy zabytek wiszący pod sufitem skutecznie zniechęcał do tego, żeby go włączać. Spróbowałem raz, jak był finał mistrzostw Europy - nie dało się oglądać... Standardem w każdym hotelu jest to, że szklanki do zimnych napojów i zestaw do parzenia kawy jest na wyposażeniu pokoju. Nie w hotelu Haris. Śniadania w zasadzie takie same przez cały tydzień - najeść się można, ale nie o to chodzi. Obiadokolacja - totalne nieporozumienie. Porcjowane dania w dwóch zestawach do wyboru podawane w godzinach 18.00 - 19.30. Pod koniec wyznaczonej pory do wyboru był już tylko jeden zestaw - ten, który został... Tak dla przykładu pierwszy obiad w Grecji udko z kurczaka i parę pieczonych ziemniaków. Potem było już tylko gorzej - jedzenie było po prostu niesmaczne. Wyjeżdżając na wycieczki hotel nie daje śniadania na wynos, a jeżeli wracamy po 19.30 nie dostaniemy kolacji - nawet jeżeli poinformujemy o tym recepcję. Ładne położenie hotelu nie rekompensuje złego jedzenia i nieprzychylności obsługi. Dorota i Wojciech Radziun
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem