5.1/6 (407 opinii)
Kategoria lokalna 4
1.0/6
Od samego przylotu do Grecji nasza przygoda z Rainbow i kontakt z rezydentem zaczął się nie tak jak powinien . Brak koperty zawierającej najważniejsze informacje o hotelu i podróży ale Pani rezydent stwierdziła że ktoś ma się z nami podzielić . Sam hotel to bardzo ubogi standard nie więcej niż 2 gwiazdki. Biuro Rainbow wprowadza w błąd i radzę ostrożnie zapoznać się z ofertą bo zostaniecie oszukani tak jak my na ilości dni oraz metrażu pokojów. Pokoje są klaustrofobiczne małe a w łazience osoba jedna ma ciężko się zmieścić osoba tęższa nie skorzysta z prysznica. Prysznic cieknący a całe błoto z kabiny wynosi się do pokoju. W pokoju z walizkami i wózkiem nie było przejścia a dostawka dla 3 latka to łóżko polowe. Grzyb na ścianie obok klimatyzacji oraz widok z balkonu na śmierdzącą rzeczkę i biegające szczury. Bardzo słabe jedzenie nie smaczne wykonując ofertę all inclusive ze specjalną dietą dla dziecka z nietolerancją laktozy nie było mleka specjalnego nie mówiąc o innych produktach żywienia mleko skwaszone na stołówce w kartonie zgłaszaliśmy by oblega podała inne a wystawiali cały czas te same. Słaby all inclusive brakowało jedzenia jeśli nie przyszło się od razu na wyznaczoną godzinę do stołówki. Frytki przypalone mięso surowe. Napoje i drinki kiepskiej jakości a gdy chcieliśmy poprosić o napój z lodówki typu woda usłyszeliśmy że to w ofercie all inklusive plus. Wykupiliśmy ofertę na 7 nocy 9 dni a okazało się , że dzień wylotu liczył się jako doba hotelowa gdzie my przylecieliśmy dnia następnego i w sumie 7 nocy z czego ostatnią bez pokoju gdy o 11 w południe nas wyprosiła obsługa hotelowa że skończył się pobyt a o 4 w nocy mieliśmy wylot i musieliśmy przed 14 godzin koczować z dziećmi w lobby. Dlaczego biuro Rainbow oszukuje na dobach i hotel kalyves i kasują ludzi za dobę podwójnie od odlatujących bez pokoju i przylatujących czekających na pokój po 10 godzin. Uważajcie na te zdjęcia to nie realia to marketing: Pani rezydent bez skrupułów oszukująca prosto w oczy kłopotliwy kontakt odnośnie zmiany pokoju i oszukiwanie nas odnośnie wyjazdu z hotelu. Ogólnie bardzo złe doświadczenia z biurem i reklamacja z naszej strony. Jaki klienci Rainbow czuliśmy się źle traktowani i olani z każdej strony w dniu odjazdu nikt z rezydentów nas nie odwiózł na lotnisko i prawie przez kierowcę spóźniliśmy się na wylot. Bardzo słabo.
0.5/6
Jakość świadczonych usług przez hotel w takiej cenie oferowanej przez biuro Rainbow to skandal. W restauracji dało się zjeść tylko produkty podawane na śniadanie. Obiady i kolacje nie nadawały się do jedzenia. Jadalne były tylko frytki, których wiecznie brakowało bo szybko znikały a na następne porcje trzeba było czekać i czekać. Jak się pojawiło jadalne mięso lub pizza to błyskawicznie znikały i nie można było liczyć na szybkie uzupełnienie posiłku. Zresztą pizzę (była tylko 3 razy przez dwa tygodnie) donoszono po kilka kawałków, które błyskawicznie znikały a następne porcje czekało się jakieś 10 minut. Jeśli nie wstrzelisz się w moment podania pizzy lub innego jadalnego posiłku to nigdy się nie doczekasz. Powszechnym był widok frytek i bułek na talerzach gości hotelowych.
0.5/6
Przejdę do konkretów i faktów: Na początek pomimo terminu zarezewowanego i opłaconego!! już na koniec roku 2018, 3 miesiace przed wylotem odwołanie możliwości wylotu z Poznania. Rainbow absolutnie nie poczuwał się do winy, oferując uwaga! 50zł zniżki na dojazd z okolic Poznania do Warszawy. Drugi temat - zakwaterowanie w przepięknym hotelu uwaga! W pomieszczeniu bez okien i tarasu! Po rozmowie z obsługą okazało się, że rok temu było to... pomieszczenie gospodarcze. Po interwencji w recepcji zostaliśmy przeniesieni do normalnego pokoju. Na deser strzelanina w hotelu - brzmi jak z filmu. Udokumentowane na zdjeciach. Miejscowi urzadzili sobie strzelnice oddajac nad ranem kilka strzałów w okna restauracji. Cud, że nikt nie ucierpiał. Najlepsze w tym wszystkim tłumaczenie Pani Rezydent z Rainbow , która początkowo zaprzeczyła wszystkiemu. Po mojej stanowczej odpowiedzi stwierdziła, ze taka tutaj "tradycja". Podejście Firmy do Klienta przerażające, wycieczki fakultatywne z tym biurem to kpina. O tym i innych sytacjach plus załączone filmiki i zdjecia umieszcze na najważniejszych portalach oraz podam adres do korespondencji. Pierwszy raz od wielu lat zostałem potraktowany nie jako Klient, a konieczne zło...