Kategoria lokalna: A
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt w lipcu 2021 r. Pokój dla 4 osobowej rodziny bardzo mały, smród z kanalizacji nie do zniesienia. Klimatyzacja, która nie działała. Pomimo zgłoszenia do obsługi hotelu oraz rezydenta nie udało się zmienić pokoju, chodź nie było dużego obłożenia gośćmi. Łazienka mikroskopijnych wymiarów z obrzydliwą kotarą, zaniedbana. Zachowanie menagera hotelu P. PENELOPE poniżej wszelkich standardów, osoba, która kompletnie nie nadaje się do obsługi gości hotelowych. Nie polecam.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel w mojej ocenie powinien być oceniony na 3*. Pomieszczenia od strony ulicy niedostępne, służą za magazyn. Wejście do recepcji bocznymi drzwiami, recepcja przy jadalni. Pokój dwuosobowy niewielki, ale wszystko jest. Również czajnik i ekspres do kawy na kapsułki, ale butelka z wodą pitną była tylko pierwszego dnia. Łazienka mikroskopijna - brodzik szerokości ok. 60 cm, WC wciśnięte koło brodzika, korzystając, nogi trzyma się w brodziku. Wyżywienie w formie bufetu, można było zawsze coś wybrać, jednak niewiele ryb i owoców morza. Brakowało stanowiska, na którym byłyby przygotowywane filety na ruszcie. Również bardzo mało typowo greckich potraw - faszerowanych papryk, pomidorów, miniaturowych gołąbków dolmades. Nabierając potrawy należało być w maseczce i założyć foliowe rękawiczki, jednak te środki ostrożności często nie były przestrzegane, szczególnie przez dzieci, które rodzice wysyłali same po potrawy. Opcja all inclusive bardzo uboga, szczególnie w barze, gdzie za kawę z ekspresu ciśnieniowego czy butelkę wody trzeba było ekstra płacić, podobnie jak za wszystkie drinki z alkoholem butelkowanym. Drinki dostępne w ramach opcji przygotowywane z dystrybutora, rzekomo lokalny alkohol w smaku przypominał syrop na kaszel, a nie metaksę. Od drugiego dnia zamawialiśmy już tylko tonik, bo z dodatkiem ichniego dżinu nie dał się wypić. Jednym słowem - jak na hotel oceniany na 4,5* - totalna porażka. Urlop ratowała jedynie słoneczna pogoda. Ten pobyt chyba na długo zniechęcił nas do kolejnych odwiedzin Grecji.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie jest hotelem 4*, jest to hotel 3*. Obiekt jest zaniedbany, części są niedosprzątane. Ręczników w pokoju nikt nie wymienił nam przez cały tydzień, ręczniki plażowe były reglamentowane przez housekeeping - raz na trzy dni. Wybraliśmy opcje all inclusive i stołowaliśmy się w pobliskiej restauracji gdyż jakość jedzenia była nie do zaakceptowania, nawet napoje. Jedyna smaczną opcją było piwo. Lokalizacja hotelu była okay - plaża ładna ale widzieliśmy dużo ciekawsze miejsca wypoczynku na Krecie. Personel był miły i uprzejmy. Największym zawodem było jedzenie. Zastanawiam się jakim cudem ten hotel ma oceny >8 na booking.com???
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
nie dostać pokoju takiego za jaki zaplacić , i plaża jest okropna . Złożyć reklamacja i dostać inny hotel.
1.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nie wiem jakim cudem ten hotel otrzymał cztery gwiazdki. Pokoje są małe a ich wyposażenie stare. Klimatyzacja w pokoju działa ale również jest wiekowa. Wielkość łazienek jest poniżej krytyki. Jedzenie w hotelu monotonne i wiecznie zimne. Plaża hotelowa brudna (sporo glonów leży na plaży). Miejscowość w której położony jest hotel niewielka.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pojechałam na wycieczkę z koleżanką i kupując ją prosiłyśmy o osobne łóżka ponieważ nie jesteśmy rodziną. Po przyjeździe dostałyśmy bardzo mały pokój (nr 106) z podwójnym łóżkiem bez możliwości rozsunięcia. Pokój nie spełniał warunków podanych w ofercie. Miał ok.14 m2, a odliczając łazienkę nie więcej niż 12 m2. Przejście od drzwi do wyjścia na taras było bardzo wąskie – nie więcej niż 60 cm między ścianą a krawędzią łóżka. Przy czym w ścianie były dodatkowe, zamknięte drzwi, które prowadziły do innego pomieszczenia. Z tarasu bezpośredni widok wychodził na ściany rozpadających się, obskurnych budynków. Bezpośrednio połączony z dolną granicą tarasu był dach skutecznie zasłaniający rzeczkę płynącą wzdłuż budynku hotelu. Za brudną szklaną barierką leżały męskie slipy i spodenki kąpielowe, które prawdopodobnie jakiś czas temu wiatr zwiał z wyższych kondygnacji. Nie można ich było samodzielnie usunąć ponieważ barierka była zbyt wysoka. Morze było widoczne dopiero po wychyleniu się poza barierkę. Zgłosiłyśmy recepcji hotelu oraz rezydentce, że pokój nie spełnia naszych oczekiwań i warunków zawartych w ofercie i prosimy o zamianę na inny. Dostałyśmy odpowiedź, że niestety w tej chwili nic nie można zrobić ponieważ wszystkie pokoje są zajęte. Nasza kategoryczna prośba przyniosła obietnicę, że następnego dnia manager hotelu spróbuje coś zrobić. Pierwszy dzień naszego pobytu na Krecie zamiast odpoczynku przyniósł nam tylko stres i zdenerwowanie sytuacją. W poniedziałek 29.07.2024 r. reklamację zgłosiłyśmy również w biurze Rainbow Tours. Po niedługim czasie rezydentka przekazała nam informację, że w środę (!) 31lipca będziemy miały do wyboru inny pokój (jeden z trzech) ponieważ tego dnia są wyjazdy i zwalniane są pokoje. Zostałyśmy umówione na godz. 11 z recepcją. Wieczorem po powrocie z wycieczki zastałyśmy w pokoju list z informacją, że pokoje będą do wyboru godzinę później tj. o 12 w środę. Jakież było nasze zdziwienie gdy okazało się, że nasz wybór ma polegać na tym, że przeniesiemy się do wskazanego przez hotel pokoju albo nie i zostaniemy w dotychczas zajmowanym. Nowa lokalizacja – pokój nr 214 - miał zdecydowanie ładniejszy widok z tarasu i przy tak postawionym wyborze przystałyśmy na zamianę. Pokój niestety był jeszcze mniejszy od przydzielonego na początku. O rozsunięciu łóżek nie było mowy! Dokładnie zmierzyłam pomieszczenie . Całość ma 14,15 m2 a bez łazienki 11,49 m2. Przejście między łóżkiem a ścianą, na której na wysokości skroni wisiał odstający telewizor miało 55-60 cm. Żeby skorzystać z toalety z braku miejsca stopy należało umieścić w brodziku prysznica. Środa praktycznie też została nam zabrana z powodu zamieszania związanego z przeprowadzką. Jedzenie było urozmaicone, ale niestety w jednym daniu był długi czarny włos, a w deserze jakiś insekt z chitynowym pancerzem. Oczywiście zgłosiłam incydent obsłudze. Tak więc niestety nie tego oczekiwałam po hotelu oznaczonym ma stronie biura podróży jako 4*. W hotelu było brudno. Brudne szyby, lodówki w których przechowywane były lody miały czarne obwódki pleśni, w łazienkach podobnie – czarne naloty w kątach brodzika, poręcze przy schodach lepiły się od brudu, wezgłowia łóżka, lampy nie były odkurzane. Rezydentka niestety nie pomogła. Sprawiała wrażenie, że bardziej dba o interes właścicieli hotelu niż turystów z Polski, którymi miała się opiekować.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
pokój z oknem na zamknięte pomieszczenie,temp. w pokoju 38 stopni,więcej szkoda pisać,klima nie działa,bar do likwidacji
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Po prostu tragedia Pokuj max 11 metrów razem z maleńkim balkonem.Jedzenie monotonne i zimne jedynie owoce i desery o.k.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od samego przylotu do Grecji nasza przygoda z Rainbow i kontakt z rezydentem zaczął się nie tak jak powinien . Brak koperty zawierającej najważniejsze informacje o hotelu i podróży ale Pani rezydent stwierdziła że ktoś ma się z nami podzielić . Sam hotel to bardzo ubogi standard nie więcej niż 2 gwiazdki. Biuro Rainbow wprowadza w błąd i radzę ostrożnie zapoznać się z ofertą bo zostaniecie oszukani tak jak my na ilości dni oraz metrażu pokojów. Pokoje są klaustrofobiczne małe a w łazience osoba jedna ma ciężko się zmieścić osoba tęższa nie skorzysta z prysznica. Prysznic cieknący a całe błoto z kabiny wynosi się do pokoju. W pokoju z walizkami i wózkiem nie było przejścia a dostawka dla 3 latka to łóżko polowe. Grzyb na ścianie obok klimatyzacji oraz widok z balkonu na śmierdzącą rzeczkę i biegające szczury. Bardzo słabe jedzenie nie smaczne wykonując ofertę all inclusive ze specjalną dietą dla dziecka z nietolerancją laktozy nie było mleka specjalnego nie mówiąc o innych produktach żywienia mleko skwaszone na stołówce w kartonie zgłaszaliśmy by oblega podała inne a wystawiali cały czas te same. Słaby all inclusive brakowało jedzenia jeśli nie przyszło się od razu na wyznaczoną godzinę do stołówki. Frytki przypalone mięso surowe. Napoje i drinki kiepskiej jakości a gdy chcieliśmy poprosić o napój z lodówki typu woda usłyszeliśmy że to w ofercie all inklusive plus. Wykupiliśmy ofertę na 7 nocy 9 dni a okazało się , że dzień wylotu liczył się jako doba hotelowa gdzie my przylecieliśmy dnia następnego i w sumie 7 nocy z czego ostatnią bez pokoju gdy o 11 w południe nas wyprosiła obsługa hotelowa że skończył się pobyt a o 4 w nocy mieliśmy wylot i musieliśmy przed 14 godzin koczować z dziećmi w lobby. Dlaczego biuro Rainbow oszukuje na dobach i hotel kalyves i kasują ludzi za dobę podwójnie od odlatujących bez pokoju i przylatujących czekających na pokój po 10 godzin. Uważajcie na te zdjęcia to nie realia to marketing: Pani rezydent bez skrupułów oszukująca prosto w oczy kłopotliwy kontakt odnośnie zmiany pokoju i oszukiwanie nas odnośnie wyjazdu z hotelu. Ogólnie bardzo złe doświadczenia z biurem i reklamacja z naszej strony. Jaki klienci Rainbow czuliśmy się źle traktowani i olani z każdej strony w dniu odjazdu nikt z rezydentów nas nie odwiózł na lotnisko i prawie przez kierowcę spóźniliśmy się na wylot. Bardzo słabo.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zdecydowanie nie polecam. Łazienka mikro, i tej mikro łazience jeszcze mniejszy przysznik z kotarką. I to nie tak że kotarka przykleja Ci sie do pleców, nie nie, to wyższy poziom, kotarka przykleja sie cała w okoł Ciebie. My chodziliśmy sie myć na silownie, albo to co sie nazywało silownią bo stał jeden popsuty atlas. Podłogi brudne, drinki nie wiem jakie bo codziennie 30 min stania w kolejce do baru. Jedzenie codziennie to samo, wiem ze wszyscy tak piszą ale tu naprawdę bylo codziennie to samo. Ogólnie wszystko źle. Hotel wart z 2 tys na tydzień.