Opinie o Kalyves Beach

Kategoria lokalna: A

5.0/6
(456 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.8
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
4.6
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.3
Wyżywienie
5.1
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Greckie wakacje

    Grzegorz 04.09.2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Od samego przylotu do Grecji nasza przygoda z Rainbow i kontakt z rezydentem zaczął się nie tak jak powinien . Brak koperty zawierającej najważniejsze informacje o hotelu i podróży ale Pani rezydent stwierdziła że ktoś ma się z nami podzielić . Sam hotel to bardzo ubogi standard nie więcej niż 2 gwiazdki. Biuro Rainbow wprowadza w błąd i radzę ostrożnie zapoznać się z ofertą bo zostaniecie oszukani tak jak my na ilości dni oraz metrażu pokojów. Pokoje są klaustrofobiczne małe a w łazience osoba jedna ma ciężko się zmieścić osoba tęższa nie skorzysta z prysznica. Prysznic cieknący a całe błoto z kabiny wynosi się do pokoju. W pokoju z walizkami i wózkiem nie było przejścia a dostawka dla 3 latka to łóżko polowe. Grzyb na ścianie obok klimatyzacji oraz widok z balkonu na śmierdzącą rzeczkę i biegające szczury. Bardzo słabe jedzenie nie smaczne wykonując ofertę all inclusive ze specjalną dietą dla dziecka z nietolerancją laktozy nie było mleka specjalnego nie mówiąc o innych produktach żywienia mleko skwaszone na stołówce w kartonie zgłaszaliśmy by oblega podała inne a wystawiali cały czas te same. Słaby all inclusive brakowało jedzenia jeśli nie przyszło się od razu na wyznaczoną godzinę do stołówki. Frytki przypalone mięso surowe. Napoje i drinki kiepskiej jakości a gdy chcieliśmy poprosić o napój z lodówki typu woda usłyszeliśmy że to w ofercie all inklusive plus. Wykupiliśmy ofertę na 7 nocy 9 dni a okazało się , że dzień wylotu liczył się jako doba hotelowa gdzie my przylecieliśmy dnia następnego i w sumie 7 nocy z czego ostatnią bez pokoju gdy o 11 w południe nas wyprosiła obsługa hotelowa że skończył się pobyt a o 4 w nocy mieliśmy wylot i musieliśmy przed 14 godzin koczować z dziećmi w lobby. Dlaczego biuro Rainbow oszukuje na dobach i hotel kalyves i kasują ludzi za dobę podwójnie od odlatujących bez pokoju i przylatujących czekających na pokój po 10 godzin. Uważajcie na te zdjęcia to nie realia to marketing: Pani rezydent bez skrupułów oszukująca prosto w oczy kłopotliwy kontakt odnośnie zmiany pokoju i oszukiwanie nas odnośnie wyjazdu z hotelu. Ogólnie bardzo złe doświadczenia z biurem i reklamacja z naszej strony. Jaki klienci Rainbow czuliśmy się źle traktowani i olani z każdej strony w dniu odjazdu nikt z rezydentów nas nie odwiózł na lotnisko i prawie przez kierowcę spóźniliśmy się na wylot. Bardzo słabo.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel naprawdę kiepski

    Arkadiusz 03.08.2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Zdecydowanie nie polecam. Łazienka mikro, i tej mikro łazience jeszcze mniejszy przysznik z kotarką. I to nie tak że kotarka przykleja Ci sie do pleców, nie nie, to wyższy poziom, kotarka przykleja sie cała w okoł Ciebie. My chodziliśmy sie myć na silownie, albo to co sie nazywało silownią bo stał jeden popsuty atlas. Podłogi brudne, drinki nie wiem jakie bo codziennie 30 min stania w kolejce do baru. Jedzenie codziennie to samo, wiem ze wszyscy tak piszą ale tu naprawdę bylo codziennie to samo. Ogólnie wszystko źle. Hotel wart z 2 tys na tydzień.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Tragedia !!!!

    OLGA , Siewierz 06.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Ten obiekt nie powinien być w ofercie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Biuro podróży powinno zwracać pieniądze za to co tam jest… przyjechaliśmy zniesmaczeni.., szkoda tylko pieniędzy.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Najgorszy hotel 4-ro gwiazdkowy w jakim byłem.

    Art 28.07.2022 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Jakość świadczonych usług przez hotel w takiej cenie oferowanej przez biuro Rainbow to skandal. W restauracji dało się zjeść tylko produkty podawane na śniadanie. Obiady i kolacje nie nadawały się do jedzenia. Jadalne były tylko frytki, których wiecznie brakowało bo szybko znikały a na następne porcje trzeba było czekać i czekać. Jak się pojawiło jadalne mięso lub pizza to błyskawicznie znikały i nie można było liczyć na szybkie uzupełnienie posiłku. Zresztą pizzę (była tylko 3 razy przez dwa tygodnie) donoszono po kilka kawałków, które błyskawicznie znikały a następne porcje czekało się jakieś 10 minut. Jeśli nie wstrzelisz się w moment podania pizzy lub innego jadalnego posiłku to nigdy się nie doczekasz. Powszechnym był widok frytek i bułek na talerzach gości hotelowych.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel to naciągane 3 gwiazdki

    Justyna 24.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Jesteśmy bardzo niemile zaskoczeni pobytem w tym hotelu. Hotel w rzeczywistości to naciągane 3 gwiazdki. Zapłaciliśmy zdecydowanie za dużo za pobyt w tym hotelu. Dostaliśmy bardzo ciasny pokój z bardzo ciasną łazienką, przez rozłożone łóżko dla córki nie mieliśmy dostępu do balkonu, brak komfortu, kurz gruby na lampkach nocnych, szafa śmierdząca grzybem, w łazience grzyb na kafelkach i firana prysznicowa która przyklejała się do ciała podczas mycia również była z pleśnią/ grzybem. Ja i córka jesteśmy alergiczne i z astmą nie możemy przebywać w pomieszczeniach gdzie jest grzyb. Recepcja przeciągała 3 dni i codziennie obiecywali że zmienią nam pokój, w czwartym dniu zaprezentowano nam tak samo ciasny pokój z ciasną łazienką i z nie umytą toaletą po czyiś ludzkich potrzebach fizjologicznych - szok. Klimatyzacja w pokoju raz działała minimalnie a raz nie działała wcale nie było pilota do sterowania klimatyzacją. Obsługa recepcji na najniższym poziomie brak uśmiechu i pozytywnej energii. Jedzenie monotonne codziennie to samo i fatalne, niesmaczne, mieliśmy masło w środku z pleśnią, jedzenie minimalnie miało coś wspólnego z greckim jedzeniem. Zarówno na kompleksie basenowym i plaży leżaków było zdecydowanie za mało. Leżaki brudne nie myte, musieliśmy sami dźwigać leżaki i doprowadzać je do stanu użytkowania. Nie odpoczęliśmy, codziennie nerwy, brud, grzyb. Nie polecamy.

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Cudowna wyspa, ale nie z Rainbow

    Tomasz, Gniezno 06.08.2019 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Przejdę do konkretów i faktów: Na początek pomimo terminu zarezewowanego i opłaconego!! już na koniec roku 2018, 3 miesiace przed wylotem odwołanie możliwości wylotu z Poznania. Rainbow absolutnie nie poczuwał się do winy, oferując uwaga! 50zł zniżki na dojazd z okolic Poznania do Warszawy. Drugi temat - zakwaterowanie w przepięknym hotelu uwaga! W pomieszczeniu bez okien i tarasu! Po rozmowie z obsługą okazało się, że rok temu było to... pomieszczenie gospodarcze. Po interwencji w recepcji zostaliśmy przeniesieni do normalnego pokoju. Na deser strzelanina w hotelu - brzmi jak z filmu. Udokumentowane na zdjeciach. Miejscowi urzadzili sobie strzelnice oddajac nad ranem kilka strzałów w okna restauracji. Cud, że nikt nie ucierpiał. Najlepsze w tym wszystkim tłumaczenie Pani Rezydent z Rainbow , która początkowo zaprzeczyła wszystkiemu. Po mojej stanowczej odpowiedzi stwierdziła, ze taka tutaj "tradycja". Podejście Firmy do Klienta przerażające, wycieczki fakultatywne z tym biurem to kpina. O tym i innych sytacjach plus załączone filmiki i zdjecia umieszcze na najważniejszych portalach oraz podam adres do korespondencji. Pierwszy raz od wielu lat zostałem potraktowany nie jako Klient, a konieczne zło...

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem