Opinie klientów o Kavros Beach

4.3 /6
576 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Izabela 21.06.2018
Termin pobytu: czerwiec 2018

Przyzwoity hotel za nieduże pieniądze

Zakupiłam wyjazd do hotelu Kavros Beach a ulokowano nas w Kavros Garden (dalej od plaży) Po pierwszym oburzeniu okazało się to dla nas bardzo korzystne. Pokój pomimo czterech łóżek ogromny, pełna kuchnia a przede wszystkim cisza, zero animacji - dla nas zaleta i wolne leżaki przy basenie. Główny hotel bardzo tłoczny i głośny. W hotelu głównie Polacy i Rosjanie w zgodnej koegzystencji, na tle niemieckojęzycznej Krety. Plaża ładna, woda ciepła a kamyczki nie tak liczne, buty nie są potrzebne. Jedynym mankamentem jest niesmaczne jedzenie, zatruć nie było ale trudno było coś wybrać i wspomagaliśmy się lokalnymi tawernami. Można się najeść warzywami bo mięso w różnych sosach nie wzbudzało zaufania. Ale nie można wiele wymagać za taką cenę. Duży plus dla biura Rainbow za organizację wyjazdu, mimo przyjazdu nad ranem pokoje były gotowe, w dniu wyjazdu do północy korzystaliśmy z all incl. a także bezpłatne leżaki na plaży co jest rzadkością.

3.5/6

Paweł 01.08.2018
Termin pobytu: wrzesień 2018

nieźle

Zacznę od najgorszego czyli jedzenia. Moim zdaniem nieświeże, dziwny smak, mały wybór. Za granicą z biurem podróży jestem 8 raz i pierwszy raz zdarzyło mi się, że chodziłem głodny. Zdarzało mi się, że smakując jakiejś potrawy traciłem apetyt. Co do wiursa, który podobno panuje w okolicy to również trafiło na mnie, moją partnerkę oraz znajomych. Łącznie cztery osoby. Moja partenrka odczuła to najgorzej - jeden dzień w łóżku, wymioty, biegunka, osłabienie, gorączka. Po wizycie lekarza wróciła do żywych. Mnie dotknęło to najlżej, dwie wizyty w toalecie i było okej. Pani rezydentka pomocna - nie mogłem narzekać. Jezioro w okolicy bardzo ładne, oddalone jedynie 4 km od hotelu. Dużo wyporzyczalni samochodów więc było w czym wybierać. Dla młodych osoób z trochę mniejszym kieszonkowym polecam wypożyczenie auta i zwiedzanie wyspy na własną rękę - również można bardzo dużo zwiedzić. Wracjąc jeszcze do hotelu to seriws sprzątający dokładnie wyczyścił cały pokój, wymienił ręczniki itp. dopiero po zostawieniu napiwku. Podsumowując to wyjazd na plus jednak biorąc pod uwagę to, że wykupiłem opcję all inclusive a z niej prawie nie korzystałem muszę odradzić ten hotel.

3.5/6

Patrycja 02.08.2017
Termin pobytu: sierpień 2017

Warto walczyć o dobry pokój.

Ten hotel posiada dwa rodzaje pokoi jeżeli chodzi o standard ( i nie mówię tu o pokojach ekonomicznych bo to oczywistę, że standard jest niższy). W pierwszej chwili trafiliśmy do fatalnego pokoju. Standard jak w motelu. Nie pokrywało się to w najmniejszym stopniu ze zdjęciami. Brudna łazienka w tragicznym stanie co było najgorsze. Od razu zaczęliśmy walczyć o swoje. Telefon do rezydenta- brak reakcji. Na recepcji odpowiedź, że proszę jutro to załatwiać, dziś już nic się nie znajdzie. Następny dzień stracony. Odsyłanie od osoby do osoby. Zaproponowano nam inny pokój ale ten sam standard. Stwierdzono, że innych nie ma. Zrobiliśmy zdjęcia naszego pokoju i zaczepiliśmy małżeństwo, które wychodziło z innej części budynku. Zgodzili się pokazać nam swój pokój. Był cudowny. Nie można się do niczego było doczepić. Nowoczesny, odnowiony, piękna łazieka, czyściutko. Porobiliśmy zdjęcia. Zdecydowanie te dwa pokoje to dwa zupełnie inne standady i nie rozumiem dlaczego płacąc taką samą cene można mieć tak odbiegające ( jak dla mnie różnica co najmniej 2/3 gwiazdek jeżeli chodzi o standard pokojowy) warunki pobytu. Po długich i zaciętych walkach i awanturach z obsługą kiedy udało mi się zrobić zdjęcie listy pokoi, które danego dnia się zwalniają by udowodnić Pani, że jednak są jakieś inne wolne pokoje- udało się. Reszta pobytu była cudowna. Pokój niby nie jest najważniejszy ale jednak płacąc pewne pieniądze oczekuje się czegoś na wskazanym w ofercie poziomie. Oczywiście jedzenie tak ja wcześniej pisano nie nadaje się do spożycia. Jadaliśmy tylko w lokalach/tawernach znajdujących się obok hotelu- opcja all inclusive totalnie zmarnowana. Rezydenta raczej nie obchodzą problemy gości. Plaża okej ale nie ma co liczyć na leżaki. Ogólnie Kreta jest przepiękna ale nie warto wykupywać tych ofert wycieczkowych Rainbow, lepiej wynająć samochód i zwiedzać na własną rękę, wyjdzie o wiele taniej.

3.5/6

Paweł, Komorów 01.09.2022

Kavros beach , kavros garden

Jeśli chodzi o sam pobyt, jak najbardziej wporzadku, hotel Ok- choć za 4 tys oczekiwałbym czegoś więcej niz śmierdząca klimatyzacja :) napisze tak, gdyby nie piękne krajobrazy malowniczej Krety to nie były by to fajne wakacje. Trzeciego dnia doznałem zatrucia pokarmowego, stwierdzone przez lekarza. Gorączka wymioty całkowita niemożność chodzenia osłabienie i biegunka. Dwa dni wyjęte z życia a hotel nawet nie zainteresował się moim stanem zdrowia. Jedzenie monotonne , codziennie to samo , ochydne smaki. Ogółem rzecz biorąc nie polecam tego hotelu ale Grecję i Krete jaknajbardziej
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem