Opinie klientów o Kavros Beach

4.3 /6
563 
opinie
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.3
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.5/6

Gosia 09.07.2016
Termin pobytu: lipiec 2016

opinię dodaje po raz drugi i proszę jej nie usuwać

napiszę raz jeszcze: dziwię się tylu poyztywnym opiniom gdyz pierwszy raz podkreślam pierwszy raz nie jesteśmy zadowoleni z hotelu. Właściwie to należy napisać iż złe wrażenie zawdzięcza hotel dzięki przede wszystkim stołówce! 1 stołówka na 3 budynki to jakiś żart !!to co się działo na tej stołówce to naprawdę koszmar. Dodatkowo Rosjanie którzy chyba mają problem z jedzeniem - bo nakładali sobie na talerze ogromne ilości jedzenia. W sezonie letnim raz podano arbuza i żeby się dopchać do niego trzeba było zrobić kilka podejść i tak nie wiadomo było czy się człowiek załapie na kawałek arbuza:( aż dziwię się że nie było tam epidemii przy takiej ilości ludzi na stołówce. Poza tym pierszy raz się spotkałam aby na stołówce nie było masła a osobnych kartonikach - masło/margaryna było w wielkim bloku z wbitym nożem i teraz setki ludzi babrające się w tym nożu ...brak kawy do np obiadu czy kolacji tez zaliczam do minusa - raz odkryłam, że jednak w jednym z naczyń jest kawa - chociaż kelnerka twierdziła że nie ma nie wiem czemu - oczywiście następnego dnia już jej tam nie było.Drugim ogromnym zastrzeżeniem jest brak leżaków - hotel się chwali że ma za darmo leżaki - na 3 budynki leżaków było może ze 40 na plaży - zajęcie ich graniczyło z cudem. W ostatni dzień mieliśmy wczesne śniadanie o 5.30 rano - już szedł jakiś gość zająć leżaki przy basenie - żenada! Nie wiem czemu hotel nie dysponuje większą ilością leżaków skoro jest ostatnim hotelem w tej (małej ) miejscowości i miejsce na plaży jest dużo. Porażak z tymi leżakami - ale to tez wina ludzi, którzy tak jak pisza tu ludzie, że zajmowali sobie leżaki i w ogóle nie przychodzili na plażę przez 4 godziny. Dodatkowo musze wspomnieć i ostrzec przed budynkiem po drugiej stronie ulicy czyli Garden - dali nam tam pokój na wstępie w którym tak smierdziało szambem że nie dało się wytrzymac - jakaś nora - na szczęście od razu poszliśmy z prośba o zmianę i bez problemów dali nam pokój w głównym budynku. Ten pokój był ok czysty i sprzątany, ręczniki nam wymieniali chyba 1-2 razy. Jedzenie ogólnie może nie najgorsze ale ta stołówka psuje wszystko, poza tym sniadania bardzo ubogie - nawet raz nie było jakiś bułek ciągle tylko chleb. Ogólnie jak na wersje 'all" kiepsko:(

1.5/6

Wincent, Warszawa 26.07.2018
Termin pobytu: lipiec 2018

MASAKRA

Tani Hotel, więc jedzenie i woda w łazience MASAKRA. Wszyscy łapią Faraona. Jak w Egipcie. Hotel częściowo wyremontowany. Pokoje przed remontem masakryczne. Jak ktoś nie chce za dużo wydać na wyjazd, skorzystać z pięknej plaży i wody w morzy, ale chce minimum 2 dnichorować po zatruciu, to jego sprawa. Ale nie warto tam jechać. All inklusive, to SYF. Nawet Bar ma kilka drinków płatnych, które nie wiedzą jak przyrządzać. Zresztą lód w drinkach zatruty. MASAKRA. Na tej wyspie proszę wybierać tylko hotele 4*. NIe wolno mniej. Przeniosłem się z powodu nędzy w hotelu do hotelu 4* obok i już było pięknie. Przy wycieczce warto dopłacić różnicę. I uwaga na loty powrotne. Wypisują o 12, a wylot jest następnego dnia !!!!!

1.5/6

Katarzyna, Bytom 31.07.2022

Kavros Beach - opinia

Piękna okolica, wspaniała plaża, jednak wyżywienie w Kavros Beach i lokalizacja za bardzo ruchliwą drogą, bez przejścia dla pieszych, powoduje, że odradzam pobyt w tym hotelu.

1.5/6

Sebastian 21.08.2016
Termin pobytu: sierpień 2016

Ładny hotel, dobre położenie ale tragiczne, nieświeże jedzenie !!!

Hotel Kavros to kompleks trzech hoteli (1. Cześć główna z recepcją, 2. tzw. budynek z kopułką, który jest na osobnej działce z osobnym basenem oddzielony od części głównej jakimiś nieczynnym hotelem oraz 3.Kavros Garden, który znajduje się gdzieś za ulicą) My byliśmy w głównej części położonej tuż przy plaży, mieliśmy duży pokój na drugim piętrze z widokiem na morze, pokój był ładny i czysty. Hotel jest pięknie położony, ma fajny duży basen, plaża jest piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Na samej plaży jest trochę większych kamieni. W innych hotelach plaże są torcie bardziej zadbane, a kamienie są usuwane. Przy wejściu do morza okresowo fale nanoszą na brzeg małe kamyczki, które jednak nie przeszkadzają w kąpieli i są tylko przy samym wejściu. Z prawej strony patrząc na morze w dalszej odległości w wodzie jest kilka większych głazów, na które trzeba uważa gdy są fale, dlatego zawsze lepiej się kąpać z lewej strony. Na tym pozytywy się kończą, w hotelu podawane jest nieświeże jedzenie, wielu ludzi ulega zatruciom, nasze małe dziecko spędziło prawie trzy dni w szpitalu w wyniku spożycia jedzenia z tego hotelu. Także my i nasi znajomi mieliśmy problemy żołądkowe o różnym natężeniu. Biegunki, bóle brzucha, wymioty to codzienność w tym hotelu. Generalnie po trzech dniach przestaliśmy jeść w hotelowej stołówce i zaczęliśmy kupować jedzenie w sklepach i restauracjach w pobliżu. Restauracja hotelowa sprawiała bardzo złe wrażenie. Pomieszczenie, w którym wykładana była żywność, nie było klimatyzowane, a żywność stała tam przez cały okres podawana posiłku, temperatura w tym pomieszczeniu była znacząco wyższa niż na zewnątrz, co nie sprzyjało utrzymaniu świeżości. Jedzenie było częściowo nieświeże, było także bardzo niesmaczne, a sam zapach unoszący się w stołówce był zniechęcający, także proces przechowywania produktów służących do spożycia był naganny, jedzenie po dostawie stało na słońcu przed tylnym wejściem do kuchni. W kuchni wszyscy bez rękawiczek a naczynia w brudnych skrzyniach. Powszechną praktyką było przekładanie nie zjedzonych części potraw do kolejnych posiłków i robienie kolejny nowych potraw z elementów pochodzących z tych nie zjedzonych. Jedzenie oczywiście było bardzo monotonne ale to przy trzech gwiazdkach jest normalne. W hotelowych toaletach i na chodnikach natrafić można było na wymiociny, a wielu gość skarżyło się na jedzenie i problemy żołądkowe. Dodam tylko że od 15 lat co roku jeździmy na wakacje w różne miejsca i jeszcze nigdy nie byłem zmuszony wystawić opinii negatywnej, sam uważam że wiele negatywnych opinii jest naciąganych, a na miejscu okazuje się, że w zasadzie jest OK. W hotelu Karvro Beach nie jest OK., przestrzegam przed kupowaniem tego hotelu zwłaszcza ludzi z małymi dziećmi, bo dorośli jakoś sobie poradzą, a dzieci są bardziej wrażliwe i szybciej się mogą odwodnić po zatruciu. Jest to hotel, który jest warty uwagi ze względu na genialne położenie ale tylko w opcji bez wyżywienia. Jeśli chodzi o rezydentkę Rainbow, to kompletnie niepomocna, jej rola ogranicza się do oferowania wycieczek fakultatywnych po zawyżonych cenach, a gdy jest jakiś problem, to nie odbiera telefonów i umywa ręce.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem