Opinie o Kavros Beach

4.3/6 (631 opinii)

Kategoria lokalna 3

4.3/6
631 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 1.0/6

    koszmar

    Odradzam pobyt w tym hotelu każdemu. Poczytajcie opinie o hotelu na Google (tam zdecydowana większość osób podziela moje zdanie). Nie popełnijcie mojego błędu i naprawdę kilka razy się zastanówcie zanim go wybierzecie. Zaczynając od początku: oferta dotyczy hotelu Kavros beach i reklamowana jest jako hotel z genialną lokalizacją mniej niż 100m od plaży. Po przyjeździe okazuje się, że jeśli nie dopłaciło się do lepszego pokoju to zostaje się zakwaterowanym 700m dalej, nie przy plaży, a po drugiej stronie lokalej autrostady. Zgodzę się, że w ofercie jest napisane, że pokoje ekonomiczne znajdują się w części Kavros Garden, ale jest to wprowadzanie klientów w błąd reklamując ofertę jako hotel zlokalizowany na plaży. Pomijając ten fakt to jeśli chodzi już o sam pokój dostaliśmy skandaliczną norę w której odór unosił się od samego wejścia, po zobaczeniu łazienki wrażenie było jeszcze gorsze. Przeciekająca, zagrzybiala wanna, panująca wilgoć i pleśń na fugach. Kolejnego dnia zgłosiliśmy problem rezydentce i pokój został wymieniony na lepszy, natomiast obsługa hotelu nie była tym faktem pocieszona. Starsza Pani z recepcji wyraźnie nieszczęśliwa ze swojego życia, plująca jadem (z czymś takim się jeszcze nie spotkałam). Jej antypatia była wyraźnie skierowana w naszą stronę. Rezydentka mówiła o możliwości przedłużenia pokoju (wylot o 2:40 w nocy) o co zapytaliśmy ową panią - burknęła tylko, że nie ma takiej opcji, nie ma żadnych wolnych miejsc i co najwyżej możemy sobie zostawić walizki w recepcji. Pech chciał, że w nocy, przed wyjazdem, zauważyliśmy na recepcji klucz do naszego pokoju i kilku innych, być może to przypadek choć w zaistniałej sytuacji nie chce mi się w to wierzyć. Przechodząc do samej oferty All inclusive (ponownie polecam poczytać opinie Google o hotelu) - jedzenie w hotelu Kavros to KOSZMAR. Zatrułam się kosmicznie, nie wchodząc w szczegóły już druga noc była walka o życie (ponownie odsyłam do Google gdzie wiele osób spotkał ten sam los). Od tej pory nie tknęłam już nic z tej pseudo stołówki. Moj narzeczony mimo, że się nie zatruł podziela opinie. Nie jesteśmy wymagający, ale oczekujemy jakości od najprostszych składników, a w tym wypadku nawet ser żółty smakował jak papier). Codziennie stołowaliśmy się w tawernie obok Kavros Garden która nawiasem mówiąc bardzo polecam. Nasz wyjazd uratowała owa tawerna i lokalizacja hotelu - codziennie organizowaliśmy sobie wycieczki - polecam serdecznie organizację ich na własną rękę bo jeśli rainbow organizuje je na takim poziomie jak owa ofertę to lepiej trzymać się z daleka.

    Aleksandra - 17.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    2/2 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Hotel

    Pokoje ok w miarę czyste sprzątane codziennie bez robaków. Wieczorem smród kanalizacji. Plaża ok lezakow sporo basen ok. Jedzenie takie sobie na śniadanie słaby wybór reszta ok głodni nie byliśmy jednak coś w tym hotelu jest bo jechaliśmy w piątkę i wszyscy byliśmy chorzy wymioty biegunka pomimo że braliśmy probiotyk. Nigdy więcej tam nie pojedziemy bo zapewniano nas że się tam zmieniło a jednak nie. Miejscowość ok wypożyczalnie ok.

    Znajomizdzieckiem - 13.09.2019

    3/4 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Pokoje hotelowe

    Beznadzieja, dziwne duże pokoje z jakaś dostawka. Aneks kuchenny nie wiem komu ma służyć bez wyposażenia. Na posiłki trzeba przejść przez ruchliwą drogę -masakra. Łazienka brudna i totalny syf, kąpiel w wannie wymaga odwagi...Totalna porażka

    Nie - 26.09.2024

    0/0 uznało opinię za pomocną

  • 1.0/6

    Jedyny plus to położenie hotelu, dobre miejsce do zwiedania wyspy. Pozostawania w hotelu nie polecam ciągły smród z szamba. Rezydentka już na pierwszym spotkaniu informuje, że wiedzą zarówno o smrodzie jak i o tym że zachoruje co najmniej połowa "wypoczywających", ale nic z tym nie mogą zrobić, jedynie gdy tylko pojawią się objawy należy od razu dzwonić do rezydentki (liczą ile jest przypadków) i do lekarza.Hotel nie jest przyj Jedyny plus to położenie hotelu, dobre miejsce do zwiedzania wyspy. Pozostawania w hotelu nie polecam ciągły smród z szamba. Rezydentka już na pierwszym spotkaniu informuje, że wiedzą zarówno o smrodzie jak i o tym że zachoruje co najmniej połowa "wypoczywających", ale nic z tym nie mogą zrobić, jedynie gdy tylko pojawią się objawy należy od razu dzwonić do rezydentki (liczą ile jest przypadków) i do lekarza. Hotel nie jest przyjazny turystom, Panie w recepcji po polsku mówią gdy im się podoba, na stołówce na turystów patrzą jak na zło konieczne. Jedzenie świeże jedynie na początku wydawania, wtedy nawet pojawiają się tabliczki co jest podawane, gdy skończy się np. kalmary w bemarze następnie podawano już paluszki rybne lub świeżą sałatę z sałaty rzymskiej zastępowano wymyśloną przez kucharza składającą się z pozostałości z wcześniejszych posiłków. Mistrzostwem było żądanie zapłaty za gorącą wodę po 21.30 gdy przestawała pracować jadalnia (6Eur). Radziłabym sprawdzać o której i kiedy jest wylot z hotelu, ponieważ nas wykwaterowana z pokoi na 15 godzin przed wylotem (kartka na drzwiach informująca że należy opuścić pokój do godz. 12 pojawiła się o 8 rano) . Odjazd z hotelu ustalono na 23.55 w dn. 19.09.18 aby nie był to dzień następny, dojazd na lotnisko 40 minut a odlot o 3.40 - 20.09.18 następnego dnia. Proszę nie wierzyć w zapewnienia że jest możliwość dokupienia na miejscu doby hotelowej, bo nikomu się to nie udał, recepcja zawsze twierdziła że hotel jest pełny mimo że pokoje stały puste. azdny turystom, Panie w recepcji po polsku mówią gdy im się podoba, na stołówce na turystów patrzą jak na zło konieczne. Jedenie świerze jedynie na początku wydawania, wtedy nawet pojawiają się tabliczki co jest podawane, gdy skończy się np. kalmary w bemarze następnie podawano już paluszki rybne lub świerzą sałatę z sałaty rzymskiej zastępowano wymysloną przez kucharza składającą się z pozostałości z wcześniejszych posiłków. Mistrzostwem było żądanie zapłaty za gorącą wodę po 21.30 gdy przestawała pracować jadalnia (6Eur). Radziłabym sprawdzać o której i kiedy jest wylot z hotelu, ponieważ nas wykwaterowana z pokoi na 15 godzin przed wylotem. Odjazd z hotelu ustalono na 23.55 aby nie był to dzień następny, dojazd na lotnisko 40 minut a odlot o 3.40 następnego dnia. Proszę nie wierzyć w zapewnienia że jest możliwość dokupienia na miejscu doby hotelowej, bo nikomu się to nie udał, recepcja zawsze twierdziła że hotel jest pełny mimo że pokoje stały puste. Nie polecam, odradzam

    Joanna, Łódź - 15.10.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    50/70 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem