Opinie o Kavros Beach

Kategoria lokalna: B

4.3/6
(684 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.4
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.8
Wyżywienie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Raczej średnio.

    Damian, Pustków 28.08.2021

    Nie polecam w tej cenie. Za 4 osoby na 6/7 dni płaciliśmy 10 700. Te 7 dni to ściema, przyjazd w środę o 21, wyjazd w kolejną środę o 9.Pokój ekonomiczny po drugiej stronie ulicy ( bardzo ruchliwej). Pokoje nie sprzątane w trakcie pobytu, standard umiarkowany. Pani w barze mówi po rosyjsku, zamiadt po angielsku myśląc że Polska to Rosja. Bar czynny tylko do 22, a z alkoholi to tylko brandy, raki i uzzo (poza winem i piwem). Jedzenie nie doprawione i monotonne, średniej jakości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Opinia o hotelu

    Aleksandra 01.10.2022

    Hotel słaby. Pokoje w których mega śmierdzi od klimatyzacji. Sprzątanie pokoi tylko po zgłoszeniu w recepcji. Psująca się klimatyzacja, światło. Jedzenie codziennie to samo, niesmacznie, przyprawione prawie wcale, brak wyboru w daniach. Najlepiej jesc na mieście żeby nie było rozstroju żołądka. Napoje rozwodnione, syntetyczne, niesmaczne. Lody na deser zawsze tylko jeden smak albo czekolada albo truskawka. Słodkie, niskiej jakości.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    19

    Wyjazd rozczarowujący

    Dominika, Warszawa 01.06.2022

    Przyjechałam do hotelu z partnerem, byliśmy na miejscu tydzień. Mimo dopłaty za podwyższony standard pokoju zostaliśmy zakwaterowani w pokoju z uszczerbionymi i nieszczelnymi drzwiami, co powodowało wizyty mrówek i komarów w zatrawazających ilościach. Po interwencji że strony biura udało nam się zmienić pokój. Na taki w którym kable na dachu przy większym podmuchu wiatru obijały się o antenę głośno hałasując. Naprawa zajęła obsłudze pół dnia, po zgłoszeniu musieliśmy się o nią przypominać. Jedzenie niesmaczne, monotonne. Recyglingowane w stopniu kłującym po oczach - makarony do zup w sałatkach, mięso w zapiekankach, ciasta z dwóch wcześniejszych dni pokruszone i przykryte kremem tiramisu itp. Ostatecznie żywiliśmy się na własną rękę. Lody - 1-2 smaki, na czas dostępności pudelko wyciągnięte z zamrażarki na wierzch, roztapiające się. "Soki" bardzo słabej jakości. Barman niemówiący po angielsku i nieumiejacy otworzyc butelki z winem. Na plus: Do każdego posiłku świeże warzywa (pomidor, ogórek, papryka, czasem cebula i oliwki) i całodobowy dostęp do wody (dystrybutor). Basen w porządku - czysty, dosyć duży. Plaża bardziej żwirowa niż piaszczysta.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wakacje rodzinne.

    Edwarda, Czeladź 12.10.2019

    Pobyt rodzinny 7 osób dorosłych i 1 dziecko.Hotel ładny,serwis sprzątający -raz na 7 dni wymieniono nam ręczniki, chodniczek łazienkowy przez 7 dni nie wymienionych.Szczytam wszystkiego było jedzenie-zatrucie pokarmowe całej rodziny.Produkty nie świeże i kilkakrotnie przetwarzane,rozcieńczane dźemy , mleko,owoce i ciasto mrożone. Dobrze że w pobliżu były knajpki i możena było iść zjeść coś świeżego.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    22

    Nie polecam

    Edyta 16.10.2014

    Jedynym plusem tego hotelu jest jego położenie - bezpośrednio przy plaży. Hotel jest też doskonałą bazą wypadową do zwiedzania wyspy. Wyżywienie - koszmar!!! Jedzenie niesmaczne, a przede wszystkim nieświeże. 90% gości hotelowych miało zatrucia pokarmowe. I nie ma się co dziwić, skoro np. jeśli kończyło się mleko, to obsługa baru dolewała do niego wody, bezpośrednio z kranu - na oczach gości zresztą. Po kilku dniach większość gości przechodziła na wyżywienie poza hotelem, bo tego co podawano w restauracji hotelowej naprawdę nie dało się jeść. Pokoje w nowszej części całkiem przyzwoite, jednak dużym mankamentem tego hotelu są bardzo cienkie ściany, przez które słychać dosłownie wszystko. Hotel jest zresztą nazywany "papierowym". Obok hotelu kury, gęsi, kozy. Zwierzęcy koncert od godz. 3.00 nad ranem. No i wszechobecny zapach kanalizacji, ale to chyba przypadłość całej miejscowości, nie tylko tego hotelu. Hotel absolutnie nie zasługuje na 3* - odradzam pobyt w nim.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    koszmar

    Aleksandra 17.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Odradzam pobyt w tym hotelu każdemu. Poczytajcie opinie o hotelu na Google (tam zdecydowana większość osób podziela moje zdanie). Nie popełnijcie mojego błędu i naprawdę kilka razy się zastanówcie zanim go wybierzecie. Zaczynając od początku: oferta dotyczy hotelu Kavros beach i reklamowana jest jako hotel z genialną lokalizacją mniej niż 100m od plaży. Po przyjeździe okazuje się, że jeśli nie dopłaciło się do lepszego pokoju to zostaje się zakwaterowanym 700m dalej, nie przy plaży, a po drugiej stronie lokalej autrostady. Zgodzę się, że w ofercie jest napisane, że pokoje ekonomiczne znajdują się w części Kavros Garden, ale jest to wprowadzanie klientów w błąd reklamując ofertę jako hotel zlokalizowany na plaży. Pomijając ten fakt to jeśli chodzi już o sam pokój dostaliśmy skandaliczną norę w której odór unosił się od samego wejścia, po zobaczeniu łazienki wrażenie było jeszcze gorsze. Przeciekająca, zagrzybiala wanna, panująca wilgoć i pleśń na fugach. Kolejnego dnia zgłosiliśmy problem rezydentce i pokój został wymieniony na lepszy, natomiast obsługa hotelu nie była tym faktem pocieszona. Starsza Pani z recepcji wyraźnie nieszczęśliwa ze swojego życia, plująca jadem (z czymś takim się jeszcze nie spotkałam). Jej antypatia była wyraźnie skierowana w naszą stronę. Rezydentka mówiła o możliwości przedłużenia pokoju (wylot o 2:40 w nocy) o co zapytaliśmy ową panią - burknęła tylko, że nie ma takiej opcji, nie ma żadnych wolnych miejsc i co najwyżej możemy sobie zostawić walizki w recepcji. Pech chciał, że w nocy, przed wyjazdem, zauważyliśmy na recepcji klucz do naszego pokoju i kilku innych, być może to przypadek choć w zaistniałej sytuacji nie chce mi się w to wierzyć. Przechodząc do samej oferty All inclusive (ponownie polecam poczytać opinie Google o hotelu) - jedzenie w hotelu Kavros to KOSZMAR. Zatrułam się kosmicznie, nie wchodząc w szczegóły już druga noc była walka o życie (ponownie odsyłam do Google gdzie wiele osób spotkał ten sam los). Od tej pory nie tknęłam już nic z tej pseudo stołówki. Moj narzeczony mimo, że się nie zatruł podziela opinie. Nie jesteśmy wymagający, ale oczekujemy jakości od najprostszych składników, a w tym wypadku nawet ser żółty smakował jak papier). Codziennie stołowaliśmy się w tawernie obok Kavros Garden która nawiasem mówiąc bardzo polecam. Nasz wyjazd uratowała owa tawerna i lokalizacja hotelu - codziennie organizowaliśmy sobie wycieczki - polecam serdecznie organizację ich na własną rękę bo jeśli rainbow organizuje je na takim poziomie jak owa ofertę to lepiej trzymać się z daleka.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel

    Znajomizdzieckiem 13.09.2019

    Pokoje ok w miarę czyste sprzątane codziennie bez robaków. Wieczorem smród kanalizacji. Plaża ok lezakow sporo basen ok. Jedzenie takie sobie na śniadanie słaby wybór reszta ok głodni nie byliśmy jednak coś w tym hotelu jest bo jechaliśmy w piątkę i wszyscy byliśmy chorzy wymioty biegunka pomimo że braliśmy probiotyk. Nigdy więcej tam nie pojedziemy bo zapewniano nas że się tam zmieniło a jednak nie. Miejscowość ok wypożyczalnie ok.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pokoje hotelowe

    Nie 26.09.2024

    Beznadzieja, dziwne duże pokoje z jakaś dostawka. Aneks kuchenny nie wiem komu ma służyć bez wyposażenia. Na posiłki trzeba przejść przez ruchliwą drogę -masakra. Łazienka brudna i totalny syf, kąpiel w wannie wymaga odwagi...Totalna porażka

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    50

    Joanna, Łódź 15.10.2018 | Termin pobytu: wrzesień 2018

    Jedyny plus to położenie hotelu, dobre miejsce do zwiedania wyspy. Pozostawania w hotelu nie polecam ciągły smród z szamba. Rezydentka już na pierwszym spotkaniu informuje, że wiedzą zarówno o smrodzie jak i o tym że zachoruje co najmniej połowa "wypoczywających", ale nic z tym nie mogą zrobić, jedynie gdy tylko pojawią się objawy należy od razu dzwonić do rezydentki (liczą ile jest przypadków) i do lekarza.Hotel nie jest przyj Jedyny plus to położenie hotelu, dobre miejsce do zwiedzania wyspy. Pozostawania w hotelu nie polecam ciągły smród z szamba. Rezydentka już na pierwszym spotkaniu informuje, że wiedzą zarówno o smrodzie jak i o tym że zachoruje co najmniej połowa "wypoczywających", ale nic z tym nie mogą zrobić, jedynie gdy tylko pojawią się objawy należy od razu dzwonić do rezydentki (liczą ile jest przypadków) i do lekarza. Hotel nie jest przyjazny turystom, Panie w recepcji po polsku mówią gdy im się podoba, na stołówce na turystów patrzą jak na zło konieczne. Jedzenie świeże jedynie na początku wydawania, wtedy nawet pojawiają się tabliczki co jest podawane, gdy skończy się np. kalmary w bemarze następnie podawano już paluszki rybne lub świeżą sałatę z sałaty rzymskiej zastępowano wymyśloną przez kucharza składającą się z pozostałości z wcześniejszych posiłków. Mistrzostwem było żądanie zapłaty za gorącą wodę po 21.30 gdy przestawała pracować jadalnia (6Eur). Radziłabym sprawdzać o której i kiedy jest wylot z hotelu, ponieważ nas wykwaterowana z pokoi na 15 godzin przed wylotem (kartka na drzwiach informująca że należy opuścić pokój do godz. 12 pojawiła się o 8 rano) . Odjazd z hotelu ustalono na 23.55 w dn. 19.09.18 aby nie był to dzień następny, dojazd na lotnisko 40 minut a odlot o 3.40 - 20.09.18 następnego dnia. Proszę nie wierzyć w zapewnienia że jest możliwość dokupienia na miejscu doby hotelowej, bo nikomu się to nie udał, recepcja zawsze twierdziła że hotel jest pełny mimo że pokoje stały puste. azdny turystom, Panie w recepcji po polsku mówią gdy im się podoba, na stołówce na turystów patrzą jak na zło konieczne. Jedenie świerze jedynie na początku wydawania, wtedy nawet pojawiają się tabliczki co jest podawane, gdy skończy się np. kalmary w bemarze następnie podawano już paluszki rybne lub świerzą sałatę z sałaty rzymskiej zastępowano wymysloną przez kucharza składającą się z pozostałości z wcześniejszych posiłków. Mistrzostwem było żądanie zapłaty za gorącą wodę po 21.30 gdy przestawała pracować jadalnia (6Eur). Radziłabym sprawdzać o której i kiedy jest wylot z hotelu, ponieważ nas wykwaterowana z pokoi na 15 godzin przed wylotem. Odjazd z hotelu ustalono na 23.55 aby nie był to dzień następny, dojazd na lotnisko 40 minut a odlot o 3.40 następnego dnia. Proszę nie wierzyć w zapewnienia że jest możliwość dokupienia na miejscu doby hotelowej, bo nikomu się to nie udał, recepcja zawsze twierdziła że hotel jest pełny mimo że pokoje stały puste. Nie polecam, odradzam

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    nie polecam

    Karolina, Radzyń Podlaski 23.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023

    nie polecam hotelu - chyba ze na prawdę za dobrą cenę i ograniczone wymagania( my ewidentnie przepłaciliśmy) porządek w pokojach tragiczny. toaleta na nasz przyjazd nie była posprzątana a łóżka dostaliśmy osobne mimo ze było zaznaczone małżeńskie przez całe cztery dni nie widzieliśmy żadnego wolnego lezaka bo ręczniki leżały cały dzień a często nawet nikt z nich nie korzystał. jedzenie 2/10 - z napoi przy jedzeniu można było korzystać w osobnym barze wiec trzeba było się nachodzić i wystać w kolejce. jedynym plusem jest basen który jest duży i czysty.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem