Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Podróżnicy, KĄTY WROCŁAWSKIE 12.10.2018 Termin pobytu: sierpień 2018
wakacje na Krecie
Rodzinne wakacje w Grecji, na wyspie Kreta w sierpniu 2018 r. uważam za bardzo udane. Hotel Kavros Beach spełnił nasze oczekiwania. Dobre położenie hotelu zapewniło naszej rodzinie dotarcie samochodem do wielu uroczych zakątków zachodniej i południowo-zachodniej części wyspy, w szczególności plaża Balos czy Elafonisi. Infrastruktura Kavros Beach, zwłaszcza możliwość korzystania z atrakcji dwóch pozostałych hoteli uważam za bardzo dobre rozwiązanie (brak problemów ze znalezieniem wolnego leżaka czy miejsca na plaży). Plusem All inclusive było bezpłatne korzystanie z leżaków i parasoli przy basenie jak i na plaży, co nie jest tak powszechne w Grecji, zważywszy na wysokość opłat za ich wypożyczenie. Jedzenie smaczne, urozmaicone każdego dnia pojawiały się nowe potrawy. Pokoje hotelowe przestronne i codziennie sprzątane. Polecamy ten hotel zwłaszcza rodzinom, chociaż pary czy single też nie będą się nudzić. Niewątpliwie atutem była przystępna cena zaoferowania przez Rainbow i to w okresie wakacji.
4.5/6
EMILIA, TORUŃ 25.09.2022
Adam z żoną
Pobyt bardzo udany
4.5/6
Kazik 08.06.2024 Termin pobytu: maj 2024
więcej plusów niż minusów
Czytałem opinie przed wyjazdem i byłem nastawiony na bardzo kiepskie warunki. Nie jest tak źle. Hotel przeszedł modernizację i pokoje są w lepszym stanie. Również jedzenie nie jest złe i nie mieliśmy żadnych sensacji żołądkowych. Proszę jednak pamiętać ze to hotel 3 gwiazdkowy i nie ma w nim luksusów! Plusy: dłuuuuuga plaża, którą można iść wiele kilometrów w obie strony, przystanki autobusowe przy hotelu, życzliwa obsługa - zmienialiśmy pokój na życzenie i nie było (w maju!) z tym problemu, przepiękne zachody słońca widoczne z baru i basenu, dużo zieleni na terenie hotelu, przyzwoite sprzątanie pokoi, które trzeba zamawiać dzień wcześniej Minusy: komary - ale w części oddalonej od rzeczki uchodzącej za hotelem jest pewnie znacznie lepiej, darmowe alkohole rozlewane w małych ilościach (dla oszczędności), konieczność opłat 2 Euro za korzystanie z szafek - schowków na bagaż podręczny z dokumentami i pieniędzmi, kiedy chcieliśmy wyjść z hotelu pozbawieni już pokoju, czekając 12h (!) na transfer na lotnisko. Pani menadżer była niemiła, kiedy protestowaliśmy. Kawa tylko rano - potem bardzo zła herbata dostępna w jadalni. Byliśmy nastawieni na zwiedzanie i wycieczki - dlatego zadowoleni byliśmy z położenia hotelu - niedociągnięcia nie były problemem bo traktowaliśmy hotel jako miejsce do spania i posiłków