Kategoria lokalna: A
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel funkcjonuje jak 4 gwiazdkowy mimo że kategoria i ceny wskazują na 5 gwiazdek. W hotelu o najwyższym w Polsce standardzie nie powinno być zróżnicowania i wyróżnień tzw gości vipowskich noszących złote opaski ,oczywiście za dodatkową opłatą . Tylko Ci specjalni goście mogą korzystać ze specjalnej obslugi , drinków oraz korzystać z przywilejów jakie oferują wszystkim swoim gościom hotele 5 gwiazdkowe.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogromny 2 mniejsze baseny dla dzieci wyżywienie bardzo dobre teren dość zaniedbany. 3 restauracje , w głównej przy recepcji ciągle czegoś brak . mało szklanek łyżeczek . ogólnie przy barze zawsze trzeba było się prosić o szklankę na wodę bo nigdy nie było wystawionych . Na plus smażone na świeżo naleśniki. czystość nie jest na najwyższym poziomie ogólnie oceniam dobrze
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dobre położenie u morza. Dobra robota animatorów z Rainbow. Jest co zobaczyć wokół. Morze przepiękne.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój ładny , czysty, minus prysznic bo woda wylewała się na łazienkę. Średnia opcja all inclusive . Oczywiście za opłatą można było napić się normalnego alkoholu. Cena jaką zapłaciłem nie adekwatna do tego co otrzymałem.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dzisiaj kończę swój urlop w Kiani Beach i jestem wieloma aspektami rozczarowana. Położenie hotelu jest cudowne, baseny spore a pokoje przestronne (oraz nowe). Chaos z all inclusive jest niewyobrazalny. Kazdy z barmanow mowil co innego na temat tego co jest wliczone w "podstawowy" pakiet. Wersja VIP płatna i gdybym otrzymała jasne informacje co mogę, a czego nie mogę - na pewno bym się zdecydowała na samym początku na tę opcję. Gdy poprosiłam o 22 butelkę wody, powiedziano mi, że wersja podstawowa tego nie obejmuje. Zawsze w hotelach są dystrybutory z wodą, lub butelki są przynoszone w dniu sprzątania przez załogę. W kraju gdzie gorąco jest nawet w nocy jest to dla mnie niewyobrażalne. Jedzenie okropne, a nie jestem wymagająca. Mały wybór, ziemniaki niedogotowane, mięso twarde, dania zimne. Gdyby hotel miał 4 gwiazdki, nie miałabym z tym problemu. Hotel rzekomo ma 5, więc wszystko powinno być super. Miły wyjazd, odpoczęłam i zobaczyłam piękne miejsca, ale ten hotel to porażka.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel przyjazny rodzinom z dziećmi od 3 roku życia, bardzo uprzejma obsługa, całkiem dobrze działający internet (jak na inne hotele). Pobyt był udany, aczkolwiek daleko do innych miast, trzeba wypożyczyć auto.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu byliśmy w sierpniu, hotel zdecydowanie nie 5* jest to raczej 4*. Hotel to tak naprawdę 2 hotele przedzielone lokalną drogą, każda część ma swój basen, swoją restaurację i bar - można korzystać z obu części. Większy ruch panuje w części znajdującej się przy morzu. Baseny dość małe ale z racji wielkości hotelu nie zatłoczone, w sierpniu brak większych problemów ze znalezieniem leżaka nawet w 1 linii. Plaża częściowo kamienista, przyjemna. Jedzenie niestety monotonne i często dość średnie w smaku, dużo owoców w tym pyszne arbuzy. Drinki niestety słabe, hotel oferuje za opłatą 20 euro dziennie plan premium, gdzie dostępne są rabaty na wycieczki, lepsze napoje i drinki z lepszych alkoholi. Drinki zarówno standardowe jak i płatne bardzo słabe nie polecam. W hotelu 2 sklepiki w tym 1 market. W odległości 100 m od hotelu sklep ze wszystkim. W sklepie w hotelu jak i w okolicy dużo podróbek odzieży. Bliska okolica dość nudna, ok 30 minut spaceru miasteczko ze sporą ilością tawern. Do pobliskiego miasteczka można dojechać autobusem lub taksówką koszt 7 euro. Do Chani kursuje autobus lub można pojechać taksówką koszt 27 euro. W hotelu dużo rodzin z dziećmi. Ogólnie polecam hotel z racji bliskiej odległości od lotniska, bliskości Chanii, standardu pokoi, basenów i plaży, jeśli ktoś nastawia się na imprezowanie nie jest to obiekt dla niego. Na minus monotonne jedzenie i drinki.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel jest niewielki i moim zdaniem nie zasługuje na miano 5 *. Myślę że osoby lubiące spokój, bądź mające małe dzieci odnalazłyby się w nim doskonale. Niestety dla osób, które kochają podróże i nie potrafią usiedzieć w miejscu położenie okazuje się być problematyczne bowiem w pobliżu niewiele się dzieje, a do Chani nie ma dobrych połączeń z hotelu (bus jedzie dwa razy dziennie w godzinach porannych, a wracać należy taksówka - 25 euro). Nie mogę narzekać na czystość oraz jakość obsługi. Wszyscy pracownicy są bardzo uprzejmi, pomocni i zawsze uśmiechnięci, a w szczególności Pani Angelica, która jest menadżerem baru przy basenie 😍. Nie ma co liczyć na animacje bowiem oprócz wieczornych atrakcji na terenie hotelu nic się nie dzieje 🙄 Jedzenie ok, choć bez rewelacji.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel słaby, jak na 5* to nie ma rewelacji. Jedzenia mało, cały czas takie samo, bemary często puste, trzeba prosić o dołożenie. Obsługa lipa, stoły nie sprzątane na bieżąco, naczynia brudne. W barze przy basenie pomimo all inclusive woda butelkowana płatna za 1 €, wybrane drinki również płatne. Animacje porażka - coś tam się dzieje, ale do godz.23,potem zamykają bar.Nie polecam!
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel czysty, blisko do Chani, obsługa bardzo dobra i pomocna, nienajgorsza infrastruktura (dwa baseny kryte, dwa odkryte, dwie siłownie, 3 restauracje, 2 bary, wypożyczalnia aut zarówno w hotelu jak i w najbliższej okolicy). Dopłaciliśmy w Rainbow za pokój z bocznym widokiem na morze, mieliśmy widok na parking, natomiast sam pokój był w dobrym standardzie. Taki sobie poziom animacji dla dzieci, słaby dla dorosłych. Największą słabością była bardzo przeciętna kuchnia: 3 restauracje w różnych częściach hotelu, z reguły różne dania w czasie tych samych posiłków, a ciężko było znaleźć coś jadalnego pośród dań na ciepło. O posiłek na ciepło trudno było również dlatego, że te serwowano letnie…Jeszcze jeden kamyk, tym razem do ogródka organizatora - wypożyczyliśmy za pośrednictwem rainbow samochód, którego stan techniczny urągał regułom bezpieczeństwa. Zdecydowanie nie polecam z korzystania z rainbow jako pośrednika (auto było podstawione przez jakiegoś lokalnego podwykonawcę). Byliśmy rodziną 2+1 (11 lat). Najważniejsze pytanie-czy wrócę do tego hotelu? Obawiam się, że nie.