Kategoria lokalna: A
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Polecamy pobyt w hotelu. Miła obsługa, codziennie sprzątanie w pokojach. Hotel posiada dwie restauracje, w których podawane są posiłki. Nigdy nie mieliśmy problemu ze znalezieniem wolnego leżaka.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
, hotel pięciogwiazdkowy ale według naszej oceny słabe 4 , pokój ok, czystość ok , serwis room czasami kulał( niedokończone prace porządkowe) jedzenie monotonne , brakowało często dań , kelnerzy zabierali szybko talerze, baseny fajne , atrakcje były .
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
poniżej ocena tego hotelu i komentarz ,obiektywna bo co roku jeżdzę za granicę do różnych krajów, na Krecie drugi juz raz
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W pokoju na start wyciek, załatwiony od ręki. Pokoje mieliśmy w starej części nad śmietnikami, totalna tragedia, nie mogliśmy otworzyć balkonu ani razu bo smród. Jedzenie było 5/10 z kilkoma lepszymi pozycjami ale bardzo monotonne. Dużą pułapką są drinki. Na all inclusive ma się tylko tanie przesłodzone, cokolwiek lepszego trzeba dokupić all inclusive plus za 20 eu/dzien/osoba. Fajna możliwość wypożyczenia na miejscu auta, wychodzi dużo taniej objazdówke zrobić niż wycieczki fakultatywne. Hotel położony zdala od wszystkiego więc bez auta/wycieczki ciężko zrobić coś więcej niż smażing i plażing. Na duży plus odległość od leżaka do morza ~10m. Fajne atrakcje dla dzieci.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Witam, moje tegoroczne wakacje zaczęły się od kłopotów z wylotem, na trzy tygodnie przed wyjazdem (19,05) Rainbow wysyła informację o braku lotów w środy w tym sezonie wakacyjnym. Przy próbie zmiany wylotu na inny termin brak pokoi hotelowych.Po kilku nerwowych dniach wybraliśmy lotnisko w Poznaniu, Dojazd do lotniska ponad dwie godziny, czyli czas plus koszt paliwa przy obecnych cenach.Kolejna niespodzianka po przybyciu na miejsce.Obsługa przyjęła nas mile, pobrali opłatę i oświadczyli, że pokój otrzymamy o godz 12, byliśmy na miejscu ok 7 rano czasu greckiego. po 12,30 udaliśmy się po klucz do pokoju i ku naszemu zdziwieniu obsługa nic o tym nie wie, a pokoje będą o 15???? Po wyrażeniu swojego niezadowolenia zaczęto szukać rozwiązania.Po godzinie 13 wręczono nam klucze.Był to nasz pierwszy wyjazd z tym organizatorem wyjazdu i nie wiem czy nie ostatni. To jest zbyt duży stres gdy oczkując na wymarzone wakacje otrzymać informację "nie lecimy" a w tym momencie cały wyjazd był opłacony z wszystkimi gwarancjami.Na szczęście pozostałe dni upłynęły spokojnie w pięknym otoczeniu i przyjaznej atmosferze..Pozdrawiam Agnieszka z ekipą.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w hotelu Kiani w połowie czerwca, hotel bardzo ładny na uboczu, z dala od hałasu z licznymi atrakcjami dla dzieci.Bardzo sympatyczna Pani animatorka (Milena), którą moja córeczka wspomina do tej pory. No i chyba na tyle plusów. Jedzenie monotonne niby z menu dla dzieci, ale ile trzylatka może jeść spaghetti, pizze i frytki (główne dania dla dzieci):-( No i na koniec jak dla mnie najgorsze. Jeździmy już od kilku lat na wakacje za granicę i pierwszy raz musiałam sprzątać w pokoju. Serwis w tym hotelu to koszmar, panie NIBY myły podłogę (podobno codziennie:-)), WC nie ruszały, a ścielenie łóżka to tragedia - a spanie na pisaku nie należy do przyjemności!!!!
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Dzień Dobry.Chciałem podzielić się opinią na temat Hotelu Kiani Beach Kreta Chania.1.Nigdzie na hotelu nie ma oznaczenia 5* więc jest to celowe wprowadzenie klienta w błąd, jeśli ktoś był w hotelu 5* bardzo się rozczaruje.2 Miałem pokój w nowej części-warunki super 2 łazienki łóżko małżeńskie na dole dzieci spały na antresoli super.3 Położenie basenów bardzo blisko morza jednocześnie można leżeć na leżaczkach nad morzem i pilnować dzieci bawiących się nad basenem z słodką wodą super.4 To na tyle pozytywów jedzenie standardowa hotelowa pasza na poziomie 3* codziennie to samo napoje z nalewaków typu Cola Fanta Sprite strach pić wspólne z orginałem mają tylko nazwę, piwo żółta gazowana ciecz bez smaku n/n firmy wino to samo masakra,do drinków najtańsza wódka 30 procent bez nazwy.Wykupiliśmy opcję Ultra 5 eruo osoba/dzień było lepiej normalne drinki.5.Hotel położony na peryferiach wsi z dużym parkingiem i autobusem do Chani co godzina.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel składa się z 2 osobnych budynków, oddziela je ulica, zakończona parkingiem dla plaży ogólnodostępnej. Hotel oddalony od najbliższej miejscowości około 4-5km. 1 dnia otrzymaliśmy pokój w którym, prócz łazienki wyhodowany był grzyb, brudno i śmierdziało stęchlizną (nawet łyżeczka w zestawie do kawy była brudna od czekolady albo czegoś podobnego). Obiecany za dopłatą widok na morze okazał się niewielkim wycinkiem. Ponadto zacieki na suficie w łazience. Grzyb na kratce ściekowej pod zlewem, na fugach w narożnikach. WC brudne w środku rdzawy kolor na dnie (to nie była woda) Na 2 dzień po interwencji naszej i rezydentki zmieniono nam pokój na nowy (w pełnym tego słowa znaczeniu). Pokój był czysty, nowoczesny z pełnym widokiem na morze. Niestety zawiódł internet. W starej części Hotelu jest, ale jedynie na folderach. Nie pomogło nawet próbowanie połączyć się z tarasu na dachu budynku. Pokój przestronny. Jeżeli zależy ci na internecie, nie polecam, bo go nie ma. Próby połączenia się z siecią komórkową za pomocą komórki, zakończyły się fiaskiem. Poza 1 dniem, który wywarł negatywne wrażenie, reszta zasługuje na 3,5- 4 gwiazdki ( w Polskiej numerologi). Jedzenie w starej częsci hotelu bardzo przeciętne (barowe). W nowej części hotelu, znakomite, duży plus. Pochwała dla organizowanych animacji dla dzieci i dorosłych. Dla każdego coś miłego!!
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy w Kiani Beach w drugiej połowie września 2024. Miesiąc przed wylotem przełożono nam termin o tydzień wcześniej (oczywiście za naszą zgodą). Po przyjeździe na miejsce okazało się że otrzymaliśmy pokój przy samym wejściu do hotelu ( całą noc słychać było rozmowy osób przyjeżdżających i wyjeżdżających, turlające się walizki, podjeżdżające pod okno autokary i załadunek. Do tego na ścianie pokoju umieszczone były klimatyzatory i ten hałas był już nie do zniesienia. Mogliśmy zamknąć okno i spać przy klimatyzacji jednak smród grzyba był nie do wytrzymania. Poprosiliśmy Panią rezydent następnego dnia o wymianę pokoju. Pani rezydent wykonała telefon i kolejnego dnia kazała nam się zgłosić w recepcji. I na tym jej pomoc się skończyła. W recepcji zaproponowano nam pokój po drugiej stronie przy kolejnej ścianie z klimatyzatorami. Nie skorzystaliśmy. Przed wyjazdem w Polsce wykupiliśmy dwie wycieczki z biurem podróży Rainbow. Wycieczka na Balos i Gramvousa - cudowna. Druga wycieczka miała się odbyć do wąwozu Samaria na dzień przed naszym powrotem do Polski. Z internetu dowiedzieliśmy się że tydzień przed planowanym terminem wycieczki w wąwozie doszło do tragicznego wypadku i wąwóz został zamknięty do odwołania. Nikt się jednak z nami nie kontaktował więc dzień przed wyjazdem próbowałam skontaktować się z Panią rezydent czy wycieczka się odbędzie. Niestety Pani Joanna nie odbierała telefonu i nie oddzwoniła, w związku z czym uznaliśmy że wycieczka się odbędzie planowo. Zamówiliśmy w hotelu lunch boxy na kolejny dzień. Zbiórka zaplanowana była na godz. 6.00. O godzinie 19.00 wieczorem zadzwoniła Pani rezydent i poinformowała, że jednak wycieczki nie będzie a środki zostaną zwrócone w terminie 14 dni. I tutaj nastąpiło nasze rozczarowanie biurem podróży. Byliśmy zawiedzeni takim potraktowaniem. Można nas było poinformować wcześniej, skorzystalibyśmy z innych wycieczek. Pani Rezydent Joanna - porażka. Sam hotel nie zasługuje na 5*, to na pewno. Część Kiani II i III nowa i wyglądała ok. Część Kiani I brudna, w basenie piasek którego nikt nie raczył sprzątać. Jedzenie w hotelu różne - raz lepsze, innym razem gorsze. Ale zawsze można było coś dla siebie znaleźć. Kolejna porażka to animacje - nie działo się generalnie NIC poza snującymi się po całym kompleksie animatorami, którzy nie wiedzieli co ze sobą zrobić. Poznaliśmy fajnych ludzi i dzięki temu spędziliśmy bardzo miło czas ale nikomu nie polecę ani hotelu ani Biura Podroży Rainbow. Jestem bardzo rozczarowana
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Mały hotel położony przy kamienistej plaży z wejściem do morza. Wyżywienie poniżej przeciętnej po tygodniu mdliło nas podczas posiłków. Codziennie to samo tylko kolory się zmieniały. Nie wiem czemu ale w restauracjach jedzenie było bardzo dobre, obsługa bardzo miła a w tym hotelu podczas obiadów lub kolacji czułem się okropnie. Dla mnie było tam po prostu biednie woda sodowa w określonych godzinach, żenada. Pięć gwiazdek to chyba oni w życiu nie widzieli. Hotel jest nie sklasyfikowany przypuszczam że dostałby co najwyżej trzy. Śmiać mi się chciało jak nowi turyści chwalili kucharzy pierwszego dnia pobytu. Również byliśmy pod wrażenie kuchni greckiej. Niestety okazało się że na więcej ich nie stać. Śniadania typowo angielskie. Sałatki greckie okropne, nawet pomidory potrafili czymś oblać tak aby były niejadalne. Mało owoców, ciasto przez 11 dni było to samo tylko w innym wydaniu. Generalnie wyjazd uważam za udany ponieważ zwiedziliśmy dokładnie zachodnią cześć wyspy. Jeżelibyśmy mieli cały pobyt spędzić w tym miejscu to zapewne wróciłbym rozczarowany. Jeżeli chcecie spokoju i odpoczynku to warto wybrać się na południe wyspy. Zupełnie inny klimat.