Opinie klientów o Kiani Beach

5.1 /6
414 
opinie
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.6
Pokój
5.2
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Daniel, Brwinów 12.09.2022

Mogło być o wiele lepiej. Figloklub to ściema.

Wybrałem się z 5 letnim synem na "męską" wyprawę. Skuszony "Figloklubem", wyobrażałem sobie, że oprócz codziennych wycieczek, grania w piłkę i spędzania miłego czasu, raz na jakiś czas mój syn będzie miał okazję pobawić się z dziećmi w Figloklubie. Przezyć super przygody z rówieśnikami, pod okiem "doświadczonych" animatorów. Niestety, tutaj czekał nas największy zawód. Dwie Panie Animatorki nie znały nawet imion dzieci z którymi spędzały czas. Poziom ich zaangażowania, nie mówiąc już o kreatywności czy energii którą można zarazić dzieci, był równy zeru. Siedziały z dziećmi "za karę" i bardziej przypominało to przechowalnie dzieci dla dorosłych którzy chcieli chwilę odpocząć niż animacje z folderów biura turystycznego. Sam hotel, jego lokalizacja i organizacja oceniam poprawnie. Oczywiście nie jest to 5 gwiazdkowy hotel - bardziej 3. Czasem długo trzeba było czekać na sztućce, wode, dokladke jedzenia etc. ale nie dlatego, że obsługa się obijała (wręcz odwrotnie, dwoili się i troili - czapka z głowy dla nich), lecz dlatego, że niektóre aspekty - restauracja i bar - były po prostu źle zorganizowane. żeby nie było tak negatywnie dodam, że lokalizacja praktycznie na plaży, i widok z pokoju jest niezapomniany.

3.0/6

Mariola, Brodnica 04.06.2019

Kani Brach poniżej oczekiwań

Hotel poniżej oczekiwań, pierwszy zaproponowany pokój na parterze z widokiem na mur (bez balkonu), kolejny jeszcze gorszy(miałam wykupiony pokój rodziny, a zaproponowano nam na jedną noc norę), zepsuty prysznic, nie działająca klimatyzacja, pełno robactwa (muchy, komary itp.) i obrzydliwy zapach wilgoci. Odzież po 3 godzinach w walizkach śmierdziała na odległość. Po kolejnej interwencji w recepcji, Pani Menager skontaktowała się z rezydentką, od której na pytanie gdzie mamy spać bo chyba w holu, usłyszałam odpowiedź, że to mój wybór i że o mnie o ona już słyszy od rana. W końcu zaproponowano nam pokój na jedną noc z puli której nie wykupił Rainbow. Kolejny pokój był do zaakceptowania, jednak niesmak pozostał. Zapomniałam dodać, iż na lotnisku nie otrzymaliśmy żadnych kopert od biura, brak informacji o spotkaniu, brak kontaktu do rezydenta. Dopiero wieczorem w trakcie rozmowy telefonicznej Pani rezydent łaskawie przysłała wiadomość sms o spotkaniu do mnie i pozostałych gości. Generalnie pokoje dla gości z Rainbow są niższego standardu. Hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek najwyżej na 3, brak lobby z prawdziwego zdarzenia, życie wieczorne tylko w barze przy basenie, drinki które były w opcji all słabej jakości mogę stwierdzić iż były to kostki lodu z napojem, nie czułam alkoholu. Przekąski w trakcie dnia to kanapki i długa kolejka do naleśników. Brak plaży, bo to co jest to nie plaża tylko wąski pasek piachu z kamieniami. Leżaki niby na plaży, a de facto przy basenie, gdzie nie dało się wypocząć ponieważ docierał hałas z basenu. Nie polecam nikomu.

3.0/6

Małgorzata, Belchatow 31.07.2015

Fatalny hotel świetna obsługa i jedzenie

Hotel powinien mieć 3 gwiazdki. Zamiast 4 osobowego pokoju dostałam 3 osobowy a po dostawieniu łóżka nie można było się poruszać w pokoju. Brak szafek na ubrania. Pyszne jedzenie i świetna obsługa polskiej ekipy na miejscu.

3.0/6

MARCIN, JABLONNA 11.08.2022

Lipiec 2022, allinclusive, rodzina 2+2 dzieci 11 lat

Hotel w ofercie ma 5 gwiazdek natomiast dla nas porównując go do innych hoteli na Greckich wyspach (rowniez na Krecie) to 3,5 max 4 gwiazdki. Bardzo monotonne śniadania w zasadzie cały czas to samo, obiady troche bardziej urozmaicone, kolację najlepsze z tych 3 posiłków (bez szalu). Przekąski w trakcie dnia podobnie bardzo monotonne. Bar z napojami: kawa z ekspresu na plus, alkohole typowo lokalne co ciekawe kilka razy w barze zabraklo coli jezeli ktos pije z nia drinki to mial problem... 2 baseny w 2 częściach hotelu (po różnych stronach ulicy), szału nie ma ale generalnie OK, leżaki zawsze były dostępne. Plaza piaszczysta z elementami drobnych i grubszych kamieni natomiast zejście do morza to przy hotelu raczej mocno kamieniste, dopiero ok.500 od hotelu można było znaleźć mniej inwazyjne wejście do morza. Pokoje sprzatane codziennie, generalnie dość małe, stare meble raczej klimat przełomu wieku, mały balkon ale stolik i krzesla się mieszczą. Wieczorne animacje najsłabsze jakie widziałem w hotelach (byliśmy 6 razy), może 1 dzień z pokazem dla dzieci na plus no i codzienne opóźnienia w starcie od 20 do 40 minut :( Generalnie mam kilka hoteli do których na pewno wrócę z rodziną natomiast ten do nich nie należy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem