Opinie o Minerva Dore

Kategoria lokalna 3

3.9/6
(11 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
3.9
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
2.6

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    6.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    30

    super

    marek 15.05.2016 | Termin pobytu: maj 2016

    hotel bardzo ładnie położony w stosunku do morza, obsługa ok, pomimo że cmentarz za płotem to prakycznie go nie widać, bardzo estetyczny i biały Polecam bo cena atrakcyjna w stosunku do oferty

    5.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    bardzo dobry

    Bożena 30.07.2016 | Termin pobytu: sierpień 2016

    Hotel jest ok:) Warunki adekwatne do posiadanych 3 gwiazdek. W 100% Zgadzam sie i potwierdzam w 100% opinię P.Moniki. Podobno w tej okolicy jest mało hoteli z tak dużym basenem..

    5.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    Świetne położenie

    Monika 28.07.2016 | Termin pobytu: sierpień 2016

    Byliśmy w tym hotelu 8 dni, pokój był duży z balkonem, ładnie urządzony z aneksem kuchennym i telewizorem, bardzo dbano o czystość w hotelu, pokoje były sprzątane każdego dnia. Hotel był położony bardzo blisko morza. Basen był duży i czysty. Ogólnie wyjazd zapamiętamy bardzo dobrze i chętnie byśmy tam wrócili.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Oferta All inclusive mija sie z prawda

    ZauroczonaKreta 23.08.2016

    Personel w hotelu, wlascicielka i panie dbajace o czystosc - rewelacja. Pokoje i basen super. Lokalizacja bardzo korzystna, blisko do morza, tuz obok przystanek autobusowy, wiec latwo mozna dostac sie do Chania, do Platanias jest ok. 1000m. Jedyny minus i to duzy to jedzenie. Jak na oferte all inclusive to to byla farsa. Kucharz robil co mogl, ale co z tego. Zastanawiamy sie, czy nie zglosic reklamacji do biura, ktore chyba powinno za takie pieniadze zadbac o tak wazne strony swoich ofert turystycznych. Wycieczki fakultatywne tez dosyc drogie, jedzenie w trakcie nie jest zapewnione nawet odplatnie (pomijajac ewentualnie "sniadania"), wszystko we wlasnym zakresie, co z racji "all inclusive" chyba jest troche nie fair. Podsumowujac: sam hotel i jego personel - bez zarzutu, ale oferta przedstawiana przez biuro jest niestety przeklamana.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem