Opinie klientów o Minerva Dore

3.9 /6
11 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.8
Obsługa hotelowa
4.7
Plaża
5.3
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
3.9
Sport i rozrywka
3.2
Wyżywienie
2.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Malgorzata 24.09.2016
Termin pobytu: kwiecień 2017

Hotel Minerva Dore.

Bylam w hotelu Minerva Dore 21-31 08 2016r. Hotel jest polozony rewelacyjnie,blisko do plzay,blisko tawern i do przystanku autobusowego do i z Chani,ktora trzeba odwiedzic w ciagu dnia wieczorem o zachodzie slonca! Pokoje duze,codziennie sprzatane,ale niestety,jedzenie na poziomie przezycia szczegolnie sniadania i lunche,bo kolacje byly w miare dobre. All inclusive nie jest takie jak powinno byc niezbyt mila obsluga- jak chcialm dwa piwa to nie dostalam ja dostalam jedno a kuzynka musiala leciec po drugie....to bulo przy barze obok basenu. Kucharz mily,panie sprzatajace tez...szkoda,ze maja opcje all bo powinno byc bez wyzywienia albo HB i inna cena. Ogolnie wyjazd udany,bo to moje miejsce,ale hotel dla osob malo wymagajacych. Gosia

4.0/6

Michał, KRAKÓW 10.10.2016

Pobyt wakacyjny

dosyć sympateczny hotelik , niezłe położenie ale nie all inclusive

3.5/6

Joanna, Gdynia 21.07.2016

pobyt udany z małymi minusami

Hotel - wrażenie pozytywne, czysty, codziennie sprzątane pokoje. Dobra baza wypadowa po zachodniej części Krety, blisko przystanek autobusowy. Blisko do plaży choć i tak korzystalismy najczęściej z basenu, synek uwielbiał pluskać się w brodziku. Minus za jedzenie, brak owoców, braki jedzenia gdy poszło się później choć nadal w godzinach wydawania posiłków.

3.5/6

glibowska 15.07.2016
Termin pobytu: lipiec 2016

niezgodnosc oferty posilkowej na umowie z oferta w hotelu

niestety czujemy sie oszukani gdyz oferta all nie ma nic wspolnego z faktem jaki tam wszyscy zastalismy! notoryczny brak posilkow,woda z kranu ,brak napojow ,praktycznie wszyscy klienci podczas naszego pobytu byli zmuszeni do stolowania sie poza hotelem tak wiec koszty nieprzewidzianie wzrosly i to sporo!!! w tek kwocie mielibysmy naprawde bogate w posilki wczasy i to w hotelu 4 gwiazdkowym a nie 3.... nie po to decydujemy sie na oferte all by tak to wygladalo...co do napojow alkoholowych tez byl problem ,jakby przyslugiwal tylko jeden kubeczek 40ml ...nie sympatyczni barmani...nie bylo takze takich lunchow jak w opisie w umowie ,rano w poludnie i w wieczor parowki na rozny sposob ,tlusty bekon i kukurydza...troszke arbuza ,jogurtu i miodu ale szczyt szczytem ze o to trzeba bylo walczyc:)tzn stac pol godz wczesniej zeby wystarczylo....a czy urlop jest po to zeby budzic sie czy dzieci o 7?sam hotel w porzadku,czysto ,panie sprzatajace dbaja,wymieniaja posciel,reczniki itd basen ok ,i lokalizacja tez bardzo dobra:) blisko plaza i inne ciekawe miejscowosci.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem