Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Czesław, Płock 03.09.2019
Hotel godny polecenia
Hotel zasługuje na cztery gwiazdki. Pokoje są duże wygodne. My mieliśmy pokój studio narożny z dwoma balkonami i widokiem na morze oraz basen. W pokojach nowe systemy klimatyzacji - Obsługa miła i pomocna zarówno w recepcji, jak również w restauracji i osoby sprzątające. Posiłki smaczne i w naszej ocenie wystarczający asortyment. Przesympatyczny szef kuchni. Położenie hotelu dla osób ceniących spokój, chociaż do pobliskiej Chanii autobusy kursują często. Nigdy nie czekaliśmy dłużej niż 15 min. cena za przejazd 2,20 euro od osoby, czas przejazdu ok. 20-25 min. Największą wadą wg naszej oceny była plaża a właściwie morze. w okresie pobytu 14-28 sierpnia mieliśmy 4 dni spokojnego morza a i wówczas widoczność w wodzie nie przekraczała 3 - 4 metry, nie udało nam się nawet wówczas zobaczyć jakiś ciekawych ryb. Plaża i zejście do wody kamieniste, konieczne buty - my używaliśmy płetw.
4.5/6
Katarzyna, Opole 19.06.2022
Bardzo dobry hotel
W hotelu jest czysto, pokoje są sprzątane codziennie. Serwowane jest bardzo dobre i świeże jedzenie, jest również wybór dla wegetarian . Obsługa bardzo miła i pomocna. Jeśli ktoś szuka miejsca rozrywkowego to ten hotel nie należy do takich miejsc. Blisko, około 5 minut pieszo od hotelu są dwie knajpki , w których można zjeść i posłuchać muzyki na żywo. Na plaży leżaki i parasole dostępne cały czas bez dodatkowych opłat.
4.5/6
Katarzyna, ŁÓDŹ 28.09.2020
Miły wypoczynek z obostrzeniami
Piękna plaża, wspaniałe morze. czysty, ładny hotel w spokojnej okolicy. Wspaniała obsługa w barze. Reżim związany z koronawirusem wymusił obostrzenia dotyczące serwowania posiłków. Jeden z kelnerów chodził z gościem hotelowym i nakładał mu jedzenie. Odczuwało się ich objojetno- nieprzychylny stosunek. Dla gości to tez nie był komfort , ze musza na wszystko czekać i się prosić np. o podanie kolejnej filiżanki herbaty.
4.5/6
Tomasz 10.05.2024 Termin pobytu: kwiecień 2024
Kreta - wyjazd z dziećmi
Kreta - maj, bardzo dobre warunki do zwiedzania wyspy, brak tłumów, wspaniałe kolory. Opieka rezydentki bardzo dobra, pomocna i zaangażowana. Hotel na zewnątrz ładny, pokoje skromne, bez luksusów, czyste. Jedzenie dość monotonne, ale smaczne. Obsługa hotelowa bardzo dobra. Wynajęliśmy auto na 4 dni i to był strzał w 10, tylko tak można zwiedzić wyspę, szczególnie z dziećmi.