Opinie klientów o Silver Beach

5.3 /6
560 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.5/6

ANETA, GDANSK 03.10.2021

Wakacje w GRECJI

Bardzo przyjemny pobyt. Zaciszny hotel z dostępem do plaży. Możliwość spacerów po okolicy i brzegiem morza. Wygodny dojazd do Chanii autobusem. Bardzo miły, kompetentny personel, czyściutko jak rzadko się zdarza. Smaczne jedzenie, wystarczająco urozmaicone. Zazwyczaj nie wracamy w te same miejsca, ale do Silver Beach chętnie wrócimy.

4.5/6

Krzysztof Stanisław, Poznań 30.09.2021

Pobyt w hotelu Silver Beach Kreta

Ogólnie hotel zdecydowanie lepszy niż na zdjęciach. My trafiliśmy na jeden z gorszych pokoi, ale udało się go zmienić po 2 dobach bez problemu. Dziwne, że są tak duże różnice w komforcie pokoi, cena jest jednakowa a komfort różny. Podróżowaliśmy w trzy pary i dwie trafiły na prawdziwe apartamenty z doskonałymi warunkami a nam trafił się" pokój w akademiku". Wyżywienie bardzo dobre ale jednak na "stołówce pracowniczej" a nie w restauracji hotelu 4 gwiazdkowego. Sam hotel bardzo odosobniony, bez jakichkolwiek rozrywek, więc nie dla ludzi oczekujących zabawy, knajpek,życia nocnego itp. totalna cisza. Nam pasowało . Do miasteczka z rozrywką autobus co 20 min za 1,5 euro.Plaża bezpośrednio przy hotelu z leżakami, parasolami, bez tłoku , bardzo fajna chociaż kamienista. Ludzi bardzo mało- byliśmy 5-12 wrzesień. To nie jest hotel do którego chcielibyśmy wrócić ,ale jesteśmy w miarę zadowoleni z pobytu.

4.5/6

IULIIA, Kraków 01.09.2020

Dobra

Zgłosiłam o tym ze nie działa klimatyzacja. Niestety nie naprawili .Polecam z dziecmi . Basejny super. Personal miły .

4.5/6

Maciej, Warszawa 29.08.2022

Udany pobyt

Pobyt udany. Miejsce prawie bez zastrzeżeń. Nie wiemy tylko dlaczego Rainbow nie korzysta z całości hotelu (wg. informacji z recepcji hotelu klienci Rainbow nie mieli możliwości wynajmu pokoi w nowszym pawilonie bo biuro nie podpisało umowy). Wyżywienie jak na all inclusive bardzo dobre. Pewne zastrzeżenia do napojów. W pobliżu kilka tawern więc jak komuś znudzi się wyżywienie hotelowe zawsze może coś zmienić. Przystanek i podstawowe sklepy w zasięgu marszu. Dojazd do Chanii bez problemu. Możliwość korzystania z wypożyczalni samochodów (w hotelu dwie, w pobliskich miejscowościach - kilkanaście).
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem