Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
ANETA, GDANSK 03.10.2021
Wakacje w GRECJI
Bardzo przyjemny pobyt. Zaciszny hotel z dostępem do plaży. Możliwość spacerów po okolicy i brzegiem morza. Wygodny dojazd do Chanii autobusem. Bardzo miły, kompetentny personel, czyściutko jak rzadko się zdarza. Smaczne jedzenie, wystarczająco urozmaicone. Zazwyczaj nie wracamy w te same miejsca, ale do Silver Beach chętnie wrócimy.
4.5/6
Krzysztof Stanisław, Poznań 30.09.2021
Pobyt w hotelu Silver Beach Kreta
Ogólnie hotel zdecydowanie lepszy niż na zdjęciach. My trafiliśmy na jeden z gorszych pokoi, ale udało się go zmienić po 2 dobach bez problemu. Dziwne, że są tak duże różnice w komforcie pokoi, cena jest jednakowa a komfort różny. Podróżowaliśmy w trzy pary i dwie trafiły na prawdziwe apartamenty z doskonałymi warunkami a nam trafił się" pokój w akademiku". Wyżywienie bardzo dobre ale jednak na "stołówce pracowniczej" a nie w restauracji hotelu 4 gwiazdkowego. Sam hotel bardzo odosobniony, bez jakichkolwiek rozrywek, więc nie dla ludzi oczekujących zabawy, knajpek,życia nocnego itp. totalna cisza. Nam pasowało . Do miasteczka z rozrywką autobus co 20 min za 1,5 euro.Plaża bezpośrednio przy hotelu z leżakami, parasolami, bez tłoku , bardzo fajna chociaż kamienista. Ludzi bardzo mało- byliśmy 5-12 wrzesień. To nie jest hotel do którego chcielibyśmy wrócić ,ale jesteśmy w miarę zadowoleni z pobytu.
4.5/6
IULIIA, Kraków 01.09.2020
Dobra
Zgłosiłam o tym ze nie działa klimatyzacja. Niestety nie naprawili .Polecam z dziecmi . Basejny super. Personal miły .
4.5/6
Maciej, Warszawa 29.08.2022
Udany pobyt
Pobyt udany. Miejsce prawie bez zastrzeżeń. Nie wiemy tylko dlaczego Rainbow nie korzysta z całości hotelu (wg. informacji z recepcji hotelu klienci Rainbow nie mieli możliwości wynajmu pokoi w nowszym pawilonie bo biuro nie podpisało umowy). Wyżywienie jak na all inclusive bardzo dobre. Pewne zastrzeżenia do napojów. W pobliżu kilka tawern więc jak komuś znudzi się wyżywienie hotelowe zawsze może coś zmienić. Przystanek i podstawowe sklepy w zasięgu marszu. Dojazd do Chanii bez problemu. Możliwość korzystania z wypożyczalni samochodów (w hotelu dwie, w pobliskich miejscowościach - kilkanaście).