Opinie o Silver Beach

5.3/6 (636 opinii)

Kategoria lokalna 4

5.3/6
636 opinii
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
4.7
Pokój
5.2
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 3.0/6

    Duże rozczarowanie

    Hotel kameralny, bardzo ładny i świetnie położony. Teren hotelu również mogę opisać w samych superlatywach. Ogromnym rozczarowaniem jest oferta wycieczki proponowana przez Biuro podróży RAINBOW, ponieważ już w ofercie podano nieprawdziwe dane tj. termin pobytu określony na 8 dni. Co jest zwykłym oszustwem, ponieważ tak naprawdę pobyt trwał naciągane 7 dni. Dotarliśmy do hotelu 3 czerwca o godzinie ok. 3,30 rano, a jak się potem okazało nasza doba hotelowa zaczęła się już w niedzielę (dzień wcześniej). Samolot powrotny mieliśmy 10 czerwca o godzinie 4 rano, jednak pokój hotelowy musieliśmy zdać do godziny 12, czyli wiele godzin błąkania się po hotelu i okolicy. A co śmieszne kolacja również się nam nie należała i Pani z obsługi hotelowej wręcz zabrała nam z rąk talerze. Wstyd i brak podstawowych zasad kultury. Po rozmowie z rezydentką usłyszeliśmy, że przykro jej bardzo, ale tak nam się niefortunnie loty złożyły, że praktycznie straciliśmy ponad dobę pobytu, za który zapłaciliśmy. Biuro podróży RAINBOW nieprawdziwa ofertą wprowadza w błąd osoby chcące skorzystać z oferty. Gdybym wiedziała, że tak to wygląda, nigdy bym z tej oferty nie skorzystała, tym bardziej, że w tej cenie było naprawdę bardzo wiele ofert i nie w wersji all inclusive light. Dodam jeszcze, że w pokojach była zepsuta klimatyzacja i pomimo iż barek i prysznice przy basenie miały być otwarte do godziny 19, zamykano je już o 18.

    Adriana - 12.06.2019

    57/66 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Przeciętnie jak na Grecję

    Tygodniowy pobyt rodziny 3+1 w lipcu - otrzymaliśmy pokój z 2 dostawkami bez kołder wyłącznie z samymi prześcieradłami. Hotel podzielony na 2 części. Gości z rainbow lokowano w starej niewyremontowanej części hotelu. Nasz pokój nie posiadał sprawnej klimatyzacji. O usterce informowaliśmy w recepcji. Menadżer hotelu nie przeprosił za złe przygotowanie pokoju i próbował rozwiązać problem przez kilka dni. Dopiero 2 dni przed powrotem do Polski zaproponowano nam wymianę pokoju. Standard pokoju bardzo słaby jak na 4 gwiazdki. Zdjęcia pokoju nie są adekwatne do rzeczywistości. W oknach brak moskitiery, co było dość uciążliwe przy niedziałającej klimatyzacji. Pokoje sprzątane codziennie oprócz przedostatniego dnia pobytu. Ręczniki wymieniane, co 2 dni. Jeśli chodzi o wyżywienie - tragedia!! Wszystko zimne, bez smaku, bez opisu, montonne. Bardzo ubogi wybór świeżych owoców i warzyw jak na Grecję. Napoje - soki owocopodobne i woda tylko do 21. Za wszystkie drinki wymagana dodatkowa opłata. Na plaży mała ilość leżaków. Plaża kamienista, raczej ciężko bez butów, ale wyłączenie dla gości hotelowych. Jedynym plusem hotelu jest położenia. Łatwy dojazd do Chani i pobliskich miasteczek. Z 7 dniowego pobytu został nam zabrany 1 dzień, ze względu na nocny wylot. Koszt pobytu nieadekwatny do jakości.

    Turysta - 04.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    3/3 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki.

    Hotel w ładnymi basenami (głównie w pełnym słońcu, nawet parasole nie pomagają), bezpośrednio przy kamienistej plaży z dość stromym zejściem do wody. Swobodny dostęp do leżaków. Położony na odludziu, ale jedna tawerna i sklep 5 minut od hotelu. Do rozrywek około pół godziny pieszo. Jedzenie bez szału, ale głodny nie chodzisz. Alkohole lokalne tylko do 21.00. Do 18.00 drinki 5 euro, później 10.00 euro-chętnych niewielu :). Pani z recepcji miła tylko do momentu kiedy gość nie chce czegoś co jej nie odpowiada. Pierwszy raz w życiu spotkałam się z sytuacją, kiedy Pani z recepcji darła się na mnie. Nie wiem nawet kiedy skończyła bo wyszłam. Chodziło o zamianę pokoju. Mimo zaznaczenia w rezerwacji otrzymaliśmy pokój z jednym łóżkiem a nie z dwoma. Zamianę zaproponowano dopiero po 3 nocach a alternatywą było spanie przez jedną dorosłą osobę na sofie (metr na dwa). Z rozmów z gośćmi wynikało, że nie tylko my mieliśmy taki problem. W 4 gwiazdkowym hotelu to nieporozumienie. W końcu pokój nam zamieniono, ale niesmak pozostał. Pokoje też znacznie się od siebie różniły. Pierwszy był znacznie mniejszy - choć ogólnie trzeba przyznać, że nie był mały. Drugi był dużo przestronniejszy z nowszą łazienką i dwoma balkonami. Także ja tam nie wrócę, ale jak ktoś szuka spokoju, nie przeszkadza mu kamienista plaża, może trafi lepiej.

    Marzena - 27.09.2024  | Termin pobytu: wrzesień 2024

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 3.0/6

    Kreta 2015

    uroki Krety rekompensują niedogodności pobytu

    Iwona, Gdynia - 20.11.2015

    16/21 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem