Kategoria lokalna 3
1.0/6
To co przeżyłem to "wielkie nieporozumienie". Osiem godziń czekania na zakwaterowanie. Codzienne proszenie się o ręczniki , 20 leżaków przy basenie , basen malutki , brak lodu do napojów , przy wejściu do pokoju widok na śmiecie , kolejki na stołówkę, wieczny brak czegoś na stołówce: np. sztućcy , talerzy, szklanek. Nigdy nie narzekam , ale nie polecam. Wstyd dla biura podróży "Rainbow" a byłem z nimi nie raz.
Mirek - 21.05.2018 | Termin pobytu: maj 2018
3/9 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Pomimo że jedzenie nie było najgorsze było monotonne i bez urozmaicenia dlatego jeśliśmy z tego powodu w restauracji w mieście nawet śniadanie było każdego dnia takie same.... Do tego płatna klimatyzacja lejąca się woda w łazience z sufitu i wiele błędów w opisie rainbow, brak jakiej kolwiek wody mimo że standard 3 gwiazdek to zapewnia, brak szklanki naczynia w pokoju pytając obsługę o kieliszek do wina odelegowali mnie z plastikowym kubkiem żenada.... alkohol i jakość słaba
RAFAŁ, SALTSJOBADEN - 31.08.2021
1/1 uznało opinię za pomocną
1.0/6
Bywałam w tym obiekcie wcześniej, niestety zamiast iść do przodu...cofają się. Stołówka TRAGEDIA, dosłownie nie ma co jeść (nie wspomnę o piciu) a poza tym dwa tygodnie wcześniej byłąm w innej części Krety i nikt tak nie wydziwiał z obostrzeniami jak tu, ABSOLUTNY brak zainteresowania klientem, pokoje brudne (kilka lat temu remontowane), obiekt bez prawdziwego opiekuna, menadżera, idą na ilość a nie na jakość. Jak można tak traktować klienta w dzisiejszych czasach ????? Kto im dał 3,5 gwiazdki ???? może 2 bym dała na obecną chwilę.
Agnieszka, Warszawa - 24.07.2021
0/0 uznało opinię za pomocną
0.5/6
Hotel Summer Beach nie istnieje - w rzeczywistości nazywa się Fereniki i ma opinię jednego z najgorszych na Krecie. Zacznijmy od wydawania kluczy. Zajmuje się tym jedna osoba - bardzo niemiły Grek, pozbawiony jakiejkolwiek wiedzy o pokojach hotelowych które wydzielał ( łóżka małżeńskie dla osób nie będących parami) . Samo wydawanie kluczy trwało od godziny 14 - do 18. Z pięciu pierwszych osób które otrzymały klucze wszyscy wrócili z reklamacjami. Na recepcji rozpętało się piekło, dodatkowo podsycane opowieściami osób które ten "hotel" opuszczały. Pokoje na tzw parterze w terminie IV-V nie do zaakceptowania - zimno, wilgoć, stęchlizna. Część osób otrzymała piloty do klimatyzacji i ogrzewała w ten sposób pokoje. Pokoje na wyższych piętrach - lepsze. Serwis hotelowy nie istnieje! W ciągu tygodnia pobytu ani razu nie wymieniane ręczniki i pościel. Papier toaletowy pozostawiony na parapecie na korytarzu. Sprzątanie polegało na wyrzuceniu papieru z kosza. Jedzenie - bardzo słabe - na stołówce ciągłe braki sztućców, rano filiżanek, brudne talerze i szklanki. W barach notoryczny brak ouzo, czasami piwa i wina. Czynny jeden nalewk - co powodowało ogromne kolejki po napoje do kolacji. Baseny miały być trzy były dwa - oba brudne i niesprzątane. Brak brodzika. Hotel dla osób nastawionych na zwiedzanie, dobry jako baza wypadowa do Chanii, Rethymnonu, Samarii, Elafonissi i laguny. Jako miejsce na wypoczynek zdecydowanie odradzam.
Agnieszka, Piotrków Trybunalski - 26.05.2017 | Termin pobytu: maj 2017
2/2 uznało opinię za pomocną