Opinie o Summer Beach

4.2/6 (526 opinii)

Kategoria lokalna 3.5

4.2/6
526 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.6
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
5.0
Pokój
4.4
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.3
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
3.9
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 0.5/6

    Nigdy więcej

    O ile pokoje są po remoncie i trudno pisać o braku czystości to cała reszta to dramat. Jestem na Krecie 2 razy w roku od 3 lat. Byłem w różnych hotelach ale w takim słabym jeszcze nigdy. Chociaż cena była niska bo tylko 1400 zł ale i tego żal (pobyt ostatni tydzień kwietnia 2018). Do Grecji ja jadę głównie po słońce i jedzenie. W tym hotelu jedzenie to całkowita, niepodważalna masakra. Zimne, monotonne, niesmaczne. Czegoś takiego w Grecji jeszcze nie jadłem. Inne negatywne opinie są całkowicie zasadne

    Nie - 19.05.2018

    2/4 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Bardzo słaba organizacja

    Na stołówce po jedzenie czeka się w kolejce od 10 do 20 minut. Nie ma czasu zobaczyć co jest dostępne do zjedzenia, bo na swoją kolej czeka się w progu. Na początku stołówkę / nakładanie na talerz obsługiwały 2 osoby, kolejka była przez całą stołówkę na zewnątrz. Dopiero po interwencji zwiększyli ilość osób ale kolejki i tak są. Podobno to rozwiązanie z powodu Covid ale można to rozwiązać w dużo lepszy sposób. Na pewno nie powinno się to nazywać 'all inclusive', zwłaszcza że są 3 dwugodzinne tury na jedzenie. Bardzo ubogi wybór dań, brak typowo greckich przypraw do wyboru, tylko Sól, pieprz i oliwa, tak więc sałatka Grecja jest bez smaku. Prośbę o zmianę pokoju na bardziej cichy uszanowali ale od dwóch dni odsyłają nas i mówią, że dadzą znać jak coś się zwolni. Dodam, że dostaliśmy pokój na parterze, na rogu budynku przy głównej ulicy i przy chodniku prowadzącym do basenu, więc hałas towarzyszy nam cały wyjazd. Zaproponowali zmianę na pokój z dopłatą 15 euro /doba - odmówiliśmy.

    Rozczarowana - 07.06.2021

    1/1 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Porażka

    Nie polecam! Od początku czyli opóźnionego wylotu przez co starciliśmy jeden dzień... po całą resztę. Chamstwo obsługi (niedouczony pan na recepcji bardzo się ociągał, był chyba wkurzony że nie dają mu spać po 6 rano, na koniec ze złością rzucał resztą- bo jak można nie mieć zgodnych na podatek), wszechobecny smród bo zaraz przy wejściu jest szambo. Pokoje sprzątane byle jak, notoryczny brak ręczników i papieru toaletowego- ale o kasę na koniec się pokojówka bezpośrednio upomniała. W "restauracji" kolejki jak za komuny, ciągły brak talerzy, sztućców i szklanek... jesli juz donieśli to brudne i obtrzaskane. Jedzenie takie sobie. w barze przy basenie kolo 14 były braki. Wody ciepłej a chwilami nawet zimnej nie było więcej niż była. Jedynie w ciągu dnia można było się szybko umyć. Ogólne wrażenia to SMRÓD, SMRÓD I JESZCZE RAZ SMRÓD. Nie oczekiwalam cudów bo wymagajaca nie jestem ale to przeszlo moje najsmielsze oczekiwania. Jedyny plus to widoki.

    Mariusz - 08.06.2018  | Termin pobytu: czerwiec 2018

    7/20 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Stracone marzenia

    Przez cały rok żyliśmy marzeniami o przepieknym pobycie na Krecie w Giorgiopoli - wykupiliśmy ten pobyt już w 2017 roku . Czujemy się nie tylko oszukani ale i upokorzeni . Nasz pobyt po przyjeżdzie oceniamy na mniej niż zero to skandal żeby od przyjazdu dopiero czwarty pokój spełniał oczekiwania. Jak można przydzielać pokoje w sąsiedztwie odpowietrzaczy szamba , narazając nas na wdychanie biogazu tak bardzo szkodliwego dla zdrowia , ten zapach był wyczuwalny nawet przy basenie na co narzekali goście hotelowi. Kiedy poprosisz o pomoc to straszą cię policją . Nigdy tam nie wrócimy. Znamy wiele miejsc takich gdzie świadczenie usług turystycznych jest nie tylko biznesem ale i pasją zawodowa służącą zadowoleniu klientów.

    Leszek, Sosnowiec - 09.10.2018  | Termin pobytu: wrzesień 2018

    3/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem