Opinie o White Olive Elite Rethymno

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(507 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.6
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
5.2
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    to nie jest 5 gwiazdek

    Jerzy, Marki 21.07.2021 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Hotel - odnowiony , czysty ale daleko mu hoteli 5-cio gwiazdkowych, to raczej 3 gwiazdki. Restauracja to raczej stołówka. Częsta walka o jedzenie i długie oczekiwanie zanim coś doniosą. Masz jaka sadzone, ale brakuje boczku, jest boczek ale nie ma jajek. Naleśniki to towar deficytowy. Duża zaleta to bliskość plaży i tylko dla osób z hotelu. Wytarczająca ilość leżaków. Z basenu nie korzystaliśmy bo bliskość plaży nie powodowała takiej potrzeby. Pokoje bez widoku na plaża zapewniają widok na stojące śmietniki i bałagan, brać tylko te z widokiem na morze. Okolica - raczej jakich jakichkolwiek atrakcji. Dobry dojazd do Rythymno busem alko taksówką. 8 km Warto rozważyć opcje wynajęcia samochodu, najtańsza opcja 40 Euro za dobę.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    White olive Rethymno

    JACEK, LEGNICA 16.08.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Mam 56 lat i doszedłem do wniosku że za jakieś 10-15 lat będzie mi się to miejsce podobało.Jesc było co ale bez fajerwerków przez tydzień nie było czegoś super, plaża taka sobie,basen też nie do końca zagospodarowany ,położenie między czymś a niewiadomo czym

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje 2025

    Hubert 06.07.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    - mniej leżaków niż gości hotelowych (leżaki zajęte przez klientów od godziny 7, nikt z obsługi nad tym nie panował) - mała ilość dostępnych przekąsek i owoców w barze przy plaży - lody dostępne tylko podczas posiłków (lunch oraz obiad) - darmowe drinki wątpliwej jakości - godziny serwowania posiłków i napojów niezgodne z informacją na stronie hotelu - bar przy recepcji nigdy nie działał - obsługa miła i uśmiechnięta - położenie ok - podwójne, czyli dwa połączone, które się rozjeżdżały - plaża nie była sprzątana przez obsługę

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    kreta pobyt 7-14 maj

    Eugeniusz, Dąbrówka Wielka 03.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Hotel taki sobie na 3+ Wiedzialem czego moge sie tam spodziewac dlatego moje oczekiwania byly skromne mimo to oceniam pobyt ten jako najgorszy ze wszystkich wyjazdow z biurem Rainbow wszystko z powodu zlej organizacj a takze zlei pogody. Na plus trzeba zaliczyc obsluge, personel sprzataiacy i kuchnia, brak jakilkowiek rozrywki ,goscie zostawieni samym sobie .wszystko zrobione dla hotelu a goscie radzcie sobie sami.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Kreta 2025 wczasy.

    JAROSŁAW, Orzesze 03.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Wypoczynek mogę szczerze określić jako bardzo udany i satysfakcjonujący. Jednak było sporo niedociągnięć; nie ze strony samego hotelu i obsługi, poza umiejscowieniem hotelu (które jednak sam wybierałem w trakcie rezerwacji) ogólnie nie ma zbytnio się do czego doczepić, jednak największym minusem okazała się organizacja transferu z i na lotnisko w Chani. Zacznijmy od autokaru - totalna porażka taki może 15 letni a może i starszy o kierowcy szkoda mówić, ani dzień dobry ani pocałuj mnie tam gdzie słonko nie dochodzi totalny mruk, nie wspominając o tym że bagaże ludzie sami musieli sobie pakować bo księciunio nie po to przyjechał. W drodze powrotnej, ponad godzinny powrót, noc duchota, autokar nabity do ostatniego miejsca, na nieszczęście ten sam wraz z księciuniem z wyjątkiem że tym razem gość już nie ukrywał frustracji i rzucał nawet bagażami na lewo i prawo bo jak ludzie się sami pakowali to nagle zabrakło miejsca w bagażniku. W trakcie jazdy klima chodziła jak chciała ale głównie nie chodziła, sytuacja doszła do takiego stopnia że prawie zemdlałem z duchoty, z resztą raczej nie tylko ja, po dojeździe na lotnisko jeden z pasażerów nawet zwymiotował zaraz po wyjściu z autokaru. Na miejscu miał być rezydent na pożegnanie, oczywiście nie było no i ruszasz za stadem do przodu na lotnisko, po tym jak już udało mi się wydobyć swoje bagaże z bagażnika. Z boku przyjechał autokar taki z aktualnej epoki z ITAKI też na lot do Katowic, kierowca pod krawatem, pani rezydent też już na lotnisku, pasażerowie uśmiechnięci, zadowoleni. Wtedy właśnie pierwszy raz żałowałem że wydałem sporo monet na wczasy z RAINBOW.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Całkiem spoko

    Aleksandra, Opole 21.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Ogólnie hotel całkiem ok, plaża też, bardzo kameralna atmosfera. Mieliśmy pokój z basenem i to był duży plus, chociaż widać, że niektóre elementy, jak np. drabinka mogłyby zostać wymienione. Problemem była kuchnia i przekąski na barze - mały wybór, codziennie praktycznie samo i tez nie jakieś bardzo dobre. Wegetarianie mogą mieć spory problem z wyborem obiadu (nie mówiąc już o weganach). Drinki spoko, z przekąskami było gorzej, gotowe bułki, pizza z mięsem i owoce w porcjach. A i w okolicy nic nie ma, co prawda to jest urok tej wyspy, jest za to parking, więc dla wypożyczonego samochodu znajdzie się miejsce. Jeżeli ktoś potrzebuje internetu bądź zasięgu - tu nie ma co na to liczyć, WiFi bardzo kiepskie, a taki normalny zasięg istniał ledwo w jednym miejscu przy recepcji.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Rozczarowanie

    Beata 02.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel był dla nas wielkim rozczarowaniem, byliśmy na wczasach 11 dni i w Grecji byłam już kilkakrotnie więc mam porównanie. Hotel podobno ma 5 gniazdek, a standardem zasługuje na mocno naciągane 4 gwiazdki. Teren hotelu zaniedbany, kilka suchych palm to cała rosliność, plaża niesprzątana. Mieszkałam w pokoju z basenem i przez 11 dni nie widziałam aby ktoś go czyścił. To co najbardziej mnie zaskoczyło.to podawanie wina wieczorem w głównym barze w plastikowych kubkach , rozumiem w barze przy plaży ale nie wieczorem - przecież to Hotel z 5 gwiazdkami. To co zasługuje na pochwałę to obsługa w restauracji- jest rewelacyjna. Naprawde bardzo się starają i zasługują na pochwałę. Same pokoje to 3 gwiazdki - ale mieszaliśmy w tej starej części a podobno ta nowa jest lepsza, jednak wszyscy płacą tak samo więc i standard powinien być ten sam. Pokoje są sprzątane codziennie i to duży atut jednak zapach w pokojach i głośna klimatyzacja to już dramat. I to co mnie zaskoczyło to muzyka w korytarzu np. o 8.30 rano gdy część osób chce jeszcze spać . Podobno była tylko puszczana w korytarzu z pokojami posiadające dostęp do basenu. Masakra. Brak wieczornych animacji ale o tym wiedzielismy i nam odpowiadało. W hotelu głównie Polacy , ja nie polecę tego hotelu i na pewno do niego nie wrócę

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Uczucia "mieszane"...

    Marek z żoną 21.06.2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Pobyt 12-20.06.2022. / niedziela-poniedziałek/. Pierwsza uwaga dotyczy dni pobytu. Samolot ląduje w Chanii po godzinie 1-szej w nocy. Odległość hotelu od lotniska ponad 70 km, ale realny czas wynikający z odbioru bagażu i wysiadania gości z hoteli po drodze powoduje przyjazd przed 5-tą rano. Zakwaterowanie jak na tę porę sprawne. Odjazd spod hotelu po zakończeniu pobytu o godz. 23.30, a lot powrotny do Warszawy 3.45 w poniedziałek. Reasumując: pobyt trwa od poniedziałku do niedzieli wieczorem, czyli 7 dni, przy czym w ostatnim dniu do godz. 11-tej należy się wykwaterować z pokoju i bagaż oddać do przechowalni. Można jednak do momentu odjazdu korzystać z plaży, basenów i all inclusive w sensie wyżywienia i drinków. Hotel nie jest pięciogwiazdkowy, ale 4**** jak najbardziej. Pokoje i przyległości bardzo czyste, sprzątane wedle życzenia. Wybraliśmy pokój z widokiem na morze, przypadł nam na ostatniej kondygnacji z ogromnym tarasem, na którym głownie suszyliśmy ręczniki i kostiumy kąpielowe. W hotelu jest 1 winda dla gości, co mobilizowało nas do chodzenia schodami. Rodzice z małymi dziećmi i wózkami pewnie byli mniej szczęśliwi, ale w końcu to wakacje. Obsługa hotelowa niezwykle uprzejma i komunikatywna - oczywiście po angielsku, czasem pojedyncze słowa po polsku, a goście polscy w przewadze. Wyżywienie w formie "stołu szwedzkiego" obfite i tradycyjnie mało greckie., ale grzechem było by narzekać. Wina, piwo, soki , kawa, herbata serwowane przez przemiłych kelnerów i urocze kelnerki do stolików. Można jeść w klimatyzowanej restauracji lub na tarasie na zewnątrz. Podsumowując: hotel ok, wyżywienie ok, obsługa ok. Plaża brzydka, piasek brązowo-szary. Brudno na obrzeżach. Morze przepiękne i przyjazne, szumiące fale przez całą dobę. Leżaki na ogół wystarczająco dostępne, oczywiście poranne rezerwacje ręcznikowe funkcjonowały, ale nie było to zjawisko dokuczliwe. Otoczenie plaży i samego hotelu pozostawię bez komentarza, bo mi Rainbow nie wróg, więc opuszczamy kurtynę milczenia. Może tylko tyle, że w Polsce przy blokach miejskich bywa więcej zieleni, a betonu i chodnika podobnie. Czyli "uczucia mieszane". - jak w tytule. Niestety nie będę polecał tego obiektu znajomym i przyjaciołom. Natomiast ja i żona, jako osoby niezwykle dobrze adaptujące się do różnych warunków, spędziliśmy dobrze, acz leniwie czas krótkiego urlopu, spotkaliśmy fajnych ludzi z Polski i odbyliśmy jednodniową wycieczkę na przepiękne plaże Elafonisi i Balos, które bardzo polecamy raczej z biurem Rainbow lub lokalnym / dwie plaże w jednym dniu/, ponieważ na Balos wynajęte auta stały w dużej odległości od parkingu, a w dodatku trzeba do nich wrócić pod górę, a na zorganizowanej wycieczce powrót do Kissamos jest statkiem zarówno z Rainbow, jak i z Spiridion / locals/. I jeszcze trzy słowa o rezydentach Rainbow - mili, sprawni, komunikatywni.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Kreta White Olive

    DARIUSZ, Gdynia 14.10.2022 | Termin pobytu: październik 2022 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotelik mały, kameralny. pokój w dobrym standardzie, natomiast łazienka mimo że czysta to nie praktyczna. brak wieszaczków na ręczniki, prysznic bez drzwi, więc podczas prysznica cała łazienka mokra. W hotelu brak miejsca gdzie można wieczorami lub w przypadku braku pogody posiedzieć

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Wakacje w Blu

    Dorota 01.08.2021 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Byliśmy w hotelu 2 tygodnie w połowie lipca. Dla nas były to świetne wakacje,ale na to złożyło się wiele czynników, głównym z nich były wycieczki autkiem suzuki Jimmy. Zjeździliśmy prawie cała wyspę- 1200km. Co do hotelu: mieliśmy pokój z basenem- extra sprawa. Hotel czysty , zadbany, wyposażenie nowe. Obsługa bardzo serdeczna, przyjazna. Miłym zaskoczeniem były 2 studentki z Polski które pracowały w hotelu. SZCZEGÓLNE POZDROWIENIA DLA PANI MARTY . Plaża jest ok, kamyczki tylko przy wejsciu do wody, dalej piaseczek. Okolica hotelu- słaba, 1sklep, niedaleko fajna kawiarnia i. Do Rethymno autobusem, przystanek blisko. Jedzenie dla nas smaczne- można sie najeść do syta, dania do wyboru ale nie typu all - typowe: śniadanie,obiad , kolacja. Słaba infrastruktura poza pokojem , nie ma gdzie posiedzieć, stoliki z krzesłami zbyt daleko. Generalnie mało czasu spędzaliśmy w hotelu, stanowił naszą bazę wypadową. Jako ciekawostka! - atmosfera hotelu zdopingowała naszego rodaka do bicia rekordów pływackich w ,,brodziku'' , w pełnym wyposażeniu : lajkra, płetwy, czepek, aparat tlenowy w uszach, smart wath. Nie ukrywamy, ze była to dla nas największa atrakcja zapewniona przez hotel- trwały igrzyska, a my mieliśmy Tokio zapewnione. Plusem dla nas było bardzo mało Jassik i Alanków. Hotel kameralny.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem