Kategoria lokalna 4
3.0/6
Generalnie hotel ok, aczkolwiek podejście osób pracujących na recepcji i biurze dramatyczne. Do sedna. Przyjechaliśmy z dziećmi ok 5.30 rano do hotelu. Osoba tam pracująca poinformowała nas zbywającym tonem, że doba hotelowa zaczyna się o godzinie 14. i generalnie nic go to nie obchodzi, że przelecieliśmy wcześniej. Możemy ewentualnie poczekać w holu. Przypominam, że mamy 2 dzieci- było wiele takich rodzin. Na marginesie-pytaliśmy w biurze stacjonarnym Rainbow o to czy otrzymamy pokój i opaski po przybyciu o tak wczesnej porze. Otrzymaliśmy informację, że zazwyczaj się otrzymuje... delikatny dramat odpowiedzi, nikt się nie pofatygował aby się zorientować w sprawie swoich klientów. Na kolejne pytanie czy jeżeli wylatujemy/ wracamy o 2 w nocy za tydzień ( powrót ) czy będziemy mogli liczyć na jakąś rekompensatę otrzymaliśmy odpowiedź, że przecież przylatujemy do hotelu raniutko, a to się zrekompensuje. Czyli.... przylecieliśmy raniutko, pokoju brak, ZAKAZ korzystania z basenu i atrakcji, a za posiłek ( śniadanie ) musieliśmy ekstra zapłacić- oficjalnie nie jesteśmy jeszcze gośćmi hotelu przecież. W ramach wylotu/ powrotu do Polski o 2 w nocy nikt nie przygotował suchego prowiantu, śniadania, kawy... nic. Dramat. Obsługa w barze średnia, jeden lobby bar na all inclusive, reszta płatna. Bardzo mocno wpływa to na ogólną opinię hotelu. Klimatyzacja w pokoju działająca, ale tak zagrzybiona, że szkoda poruszać w ogóle tego tematu. Można sobie skutecznie popsuć wakacje infekcją. Pokoje sprzątane codziennie, plus. Przy rozmowach z innymi gośćmi również wspominano o tym problemie. Duży plus to obsługa restauracji, szczególnie pani PEPE- ukłony w jej stronę, pracowała za trzech! Największy dramat to rezerwacja ręczników nad basenem, nikt z obsługi nie kontroluje tego, że niewielka ilość leżaków zajęta jest przez osoby, które w tym czasie spędzają czas nas morzem lub zwiedzają miasto. Pierwszego dnia widzieliśmy turystów* rezerwujących miejsce już ok 6-7 rano ( położenie recznika i tyle... ). W szanujących się hotelach obsługa tego pilnuje...
Dawid, Racibórz - 24.07.2023 | Termin pobytu: lipiec 2023
12/14 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Hotel zdecydowanie przereklamowany, pokoje typu motel, łóżka łączone rozjeżdżające się (parom odradzam),jedzenie i alkohol mocno przeciętne,obsługa przyzwoita,baseny ok ale za mało leżaków,plaża piaszczysta tuż przy hotelu,animacje żałosne, hotel położony pośrodku niczego. Nie polecam
Michał, - - 08.08.2023
3/3 uznało opinię za pomocną
2.5/6
Hotel bardzo przeciętny ale czysty. Jedzenie bardzo dobre. Bardzo blisko morza. Leżaki na plaży płatne 8 eur. Bar przy basenach otwierany dopiero od godz. 18:00 w dodatku płatny gdyż nie obowiązywały opaski all inclusive. Przyjechaliśmy do hotelu około 8:00 rano. Pomimo pakietu all inclusive musieliśmy płacić za śniadanie! (10 Eur za osobę gdyż check in był dopiero od 14:00 i do tego czasu nie dostaliśmy opasek i nie mogliśmy korzystać z restauracji i baru. Niewystarczająca ilość leżaków na basenach.
Sylwia, --- - 06.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
6/6 uznało opinię za pomocną
2.0/6
Jeżeli nie przeszkadza Ci hałas lądujących nad Twoją głową samolotów, to polecam. Jeżeli nie przeszkadza Ci hałas śmieciarki pod Twoimi drzwiami o 5:30, to polecam. Jeżeli nie przeszkadza Ci, że zaraz po śmieciarce podjedzie dostawa do kuchni i będą się tłukli (jesteśmy przed 6 rano), to polecam. Jeżeli nie przeszkadza Ci, że dostaniesz pokój w podpiwniczeniu, a Ty nie włączasz klimatyzacji (bo nie możesz), i musisz co wieczór ryglować drzwi z zewnątrz i wewnątrz, to polecam. Jeżeli nie przeszkadza Ci, że od g. 12:00 do 1:00 w nocy (13 godzin) spędzisz, czekając na wyjazd z hotelu na lotnisko, to polecam.
Robert, --- - 28.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
0/0 uznało opinię za pomocną