Kategoria lokalna 4
4.5/6
Hotel położony jest na dużym, zadbanym terenie z 1 i 2 piętrowymi budynkami. Pokoje wymagają remontu, ale wyposażenie jest całkiem nowe. Pokoje są sprzątane codziennie, ręczniki i pościel wymieniane co 3 dni. Jedzenie, jak to w każdym hotelu, każdy znajdzie coś dla siebie. Plaża jest mała i wąska, a do tego jako jedyna w okolicy brudna od zielska z morza. W hotelu wszyscy są mili. Animacji po polsku nie ma
Iwona - 17.07.2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel pięknie położony, bardzo zadbany ogród, jedzenie do zaakceptowania, plaża piaszczysta. Pokoje kiepskie😔 Obsługa ok👍
Aleksandra - 07.10.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
lokalizacja hotelu - super. sam hotel to naciągane 4*, ale tragedii nie ma. widoki rekompensują wszelkie niedoskonałości. jedzenie przeciętne bo mimo różnorodności (sushi, kalmary, ryby, kebab i inne) smakowały tak samo. na szczęście były dobre frytki. kawa "lurowata". obsługa w restauracji mało profesjonalna (nie wyszkolona). animacje codziennie to samo, zwłaszcza dla dzieci. wielki minus- nie uruchamianie klimatyzacji w restauracji co powoduje, że WSZYSCY są spoceni, obsłudze trudno pracować a gościom nie chce się jeść gorących dań.
Monika, Dęblin - 24.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
0/0 uznało opinię za pomocną
4.5/6
W hotelu Dessole Malia byliśmy z mężem w połowie czerwca. Pobyt uważamy za udany. Sam hotel, mimo że do najnowszych nie należy, spełnił nasze oczekiwania: schludny, codziennie sprzątany pokój, wygodne łóżka, działająca klimatyzacja umiejscowiona w przedpokoju (nie wiało bezpośrednio na łózko, co było częste w innych hotelach), a przede wszystkim bliskość cudownego morza i piękny, wspaniale utrzymany ogród - to atuty tego miejsca. Jedzenie było bardzo smaczne i różnorodne. Nie sposób było wszystkiego spróbować . Podobno zdarzały się sytuacje, że Polacy zgłaszali zepsutą klimatyzację czy lodówkę, które nie zostały naprawione do końca pobytu. My mieliśmy szczęście, bo wszystko działało jak należy. Natomiast jeśli chodzi o organizację wycieczki, to biuro Rainbow się nie spisało. Skrócono nam pobyt o jeden dzień (wylot o 21.25), natomiast powrót zaplanowano o 3.50 8. dnia, podczas gdy pokój musieliśmy opuścić o 12.00. Dwanaście i pół godziny tułalismy się bez możliwości wykąpania się i odpoczynku. Do hotelu chętnie wrócimy, ale biuru Rainbow należą się słowa prawdy. Gdybyśmy wiedzieli w chwili zakupu wycieczki o szczegółach podróży, nie zdecydowalibyśmy się na taki wyjazd.
Jolanta - 20.06.2024
3/3 uznało opinię za pomocną