Opinie o Porto Greco

4.6/6 (78 opinii)

Kategoria lokalna 4

4.6/6
78 opinii
Atrakcje dla dzieci
2.2
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.1
Pokój
3.9
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.5
Sport i rozrywka
3.3
Wyżywienie
5.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 0.5/6

    Zdecydowanie Nie Polecam !

    Po pierwsze należy zapytać kto uznał ten "hotel" za 4-ro gwiazdkowy ?? Otrzymałem dwa pokoje obok (zgodnie z życzeniem) ale nie z widokiem na morze ale na bardzo ruchliwą i głośną główną drogę - hałas całą dobę, przy czym drzwi balkonowe i okna nie izolowały od tego hałasu no stop!! Chciałem interweniować ale dzieci, które ze mną były powstrzymywały mnie (17-19 lat) im to tak nie przeszkadzało. Wejście do mojego budynku przez jakiś warsztat obok ??? Poza tym raz próbowałem zgłosić problem braku podanie napoju (nie drinka z Alko) 15 min przed 23 (ultra all inclusive ?!) ale szybko się przekonałem, że to bez sensu większość w recepcji to Pnie z Ukr i nie były zainteresowane moimi uwagami ale przy okazji zaobserwowałem że ich krajanie mają apartamenty tuż przy basenie? Poza tym jedzenie bardzo słabe praktycznie produkty niskiej jakości i ciągle to samo. Tak naprawdę powinienem wystąpić z roszeniem do Ranibow bo dwa lata wcześniej byłem z TUI w innym miejscu i było znacznie lepiej i taniej ?!

    Romuald, --- - 08.08.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    3/6 uznało opinię za pomocną

  • 0.5/6

    Najgorszy Hotel w jakim byłem

    Zacznę od pozytywów :) Przepiękna okolica klimatyczne miasto gdzie do rana trwają imprezki i jest co robić w tej miejscowości. Połączenie gór i morza. No i to tyle z plusów. Hotel najgorszy w jakim byłem. Począwszy od basenów przy których znajdują się porozwalane stare dosłownie obsrane leżaki.Kratki plastikowe przy basenie dla dzieci i dla dorosłych z dziurami. Wyłamane plastyki, przez które koleżanka rozwaliła sobie stopę. Wybraliśmy się w 10 osób i było mi wstyd dosłownie bo namówiłem wszystkich na ten hotel kierując się zdjęciami. Rzeczywistość na miejscu pokazała co innego. Różne umowy pokoje standardowe z widokiem na morze po renowacji w 2023 roku...Piękny chwyt marketingowy. Daliśmy się nabrać. To jest rudera! Otrzymaliśmy pokoje w budynku naprzeciwko recepcji. Widok z balkonu na ulicę. Do dziś zastanawiam się nad tym co podlegało tam renowacji. Toalety do, których nie można wrzucać papieru toaletowego. Po dwóch toaletach smród z kosza na cały pokój. Nieporozumienie. Znajomi otrzymali pokój niespełniający warunki umowy. Czytałem juz na fb oraz w innych wpisach, że taka praktyka w recepcji jest tam stosowana bez przerwy. Zgłosiliśmy tylko ten pokój jako niezgodność ponieważ trwało to dwa dni zanim zamienili ten pokój i daliśmy sobie spokój z reklamacją kolejnych pokoi żeby nie psuć sobie wakacji. Wiecie jaka była odpowiedź w recepcji na reklamacje z powodu niezgodności przydziału pokoju z umową biura Rainbow? Odpowiedź: Musieliśmy zakwaterować Państwa gdzie indziej ponieważ nie było nic wolnego w tym czasie. Cała ta rezerwacja pokoju niezależnie od wybranego standardu pokoju w biurze Rainbow to jedna wielka ściema. Finalnie otrzymasz to co jest po prostu wolne w tym dniu. Kolejna przykra sytuacja. W ramach all inclusive możesz korzystać z baru Scorpio. Czuliśmy się tam jak intruzi. Obsługa nastawiona na bieżący zysk z drinków w euro. Wchodząc np o godzinie 19:40 za każdym razem zerkają na zegarek, która godzina i czy jeszcze mogą cię wpuścić bo tam obsługują klientów all inclusive do 21:00. Siedzieliśmy w 10 osób przy stoliku i rozeszliśmy się na moment po lokalu żeby zrobić zdjęcie od razu pojawiła się karteczka na naszym stole rezerwacja. Prawie każdy stolik jest tam objęty rezerwacją ponieważ obsługa ściąga klientów z ulicy i zaprasza do stolika na drinka. No i nigdy w życiu nie widziałem tyle obsługi w takim lokalu. Armia ludzi. Więcej niż klientów. Dlatego żeby zarobić na siebie muszą naszym kosztem ściągać klientów innych klientów na drinka, który zapłaci w euro za drinka. Po co to al inclusive w tym miejscu skoro takie podjecie ? Miejsce i miasto polecam natomiast nie polecam tego hotelu!

    Artur - 27.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem