Kategoria lokalna: 5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel moim zdaniem na 4gwiazdki naciągane.Malo animacji dla dzieci ,brak placu zabaw co jest w ofercie.Jedzenie słabe
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu przebywaliśmy cała rodzina (2+2) podczas naszego ostatniego pobytu tj. 23-30 lipca. Zaczynając od początku: oczekiwanie na obsługę przez recepcjonistkę podczas przyjazdu pierwszego dnia i zameldowanie do pokoju trwało 1,5h - Pani Maria (będąc jedyna rejestratorka) ewidentnie nie ogarniała tego co ma do zrobienia, zaczynała kilka rzeczy jednocześnie, ewidentnie obsługa recepcji nie była przygotowana na przyjęcie większej liczby osoby (z nami z autokaru wysiadło max 10 innych par). Idąc dalej- Rezerwowaliśmy apartament z 2 pokojami niestety otrzymaliśmy jednej pokój z łazienką w bungalowie, kiedy zgłosiliśmy błąd otrzymaliśmy info aby kolejnego dnia pojawić się na recepcji z walizkami i otrzymamy dwa pokoje- oczywiście kolejnego dnia pokoju dla nas nie mieli, sprawa została zgłoszona do p. Klaudia która była tam opiekunka z ramienia biura podróży, po interwencji u managerki otrzymaliśmy informację że kolejnego dnia pobytu mogą nam zmienić obecny pokój na dwa inne ale o niższym standardzie ( nie zdecydowaliśmy się z obawy na niższy standard gdyż ten w którym przebywaliśmy nie należał do najlepszych) . Podczas naszego pobytu byliśmy świadkiem co najmniej 4 takich pomyłek w pokojach... Dodatkowo dwa dni przed końcem pobytu w pokoju pojawiły się karaczany!! Zgłosiliśmy sprawdzę do p. Klaudia i otrzymaliśmy info że ktoś obsługi pojawi się u nas w pokoju aby zająć się sprawą, niestety nikt z obsługi się nie pofatygował.. Plaża- ciężko ten wąski skrawek nazwać plaża, w dzień kiedy był większy przypływ musieli sprzątnąć leżaki aby nie wypłynęły na morze.. Z plusów: w ramach rekompensaty otrzymaliśmy bezpłatne przedluzenie doby hotelowej o 3h w dniu wylotu, animacje przy basenie (szczególnie balony i flamingi w basenie) ,wyżywienie ok, animacje wieczorne dla dzieci, przekąski na barach dostępne praktycznie większą cześć dnia, płytki basen dla dzieci ze zjeżdżalniami. Podsumowując hotel średni, cena nieadekwatna do jakości, hotel nie 5* tylko max 3,5 w naszej ocenie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jestem niezadowolona z pobytu , od samego przyjazdu dostaliśmy zły pokój (2osobowy)a byliśmy w 3 i mieliśmy dwa łóżka na którym spaliśmy w 3 osoby , pan w recepcji miał zmienić pokój na drugi dzień ,ale nie przekazał tej informacji nikomu innego po czym żaden pracownik nie wiedział dlaczego ma zmienić nam pokój i próbowali nam wmówić że otrzymaliśmy dobry pokój , po dwóch dniach w końcu udało się dostać większy pokój za który zapłaciliśmy . jedzenie było w miarę ok . baseny w tragicznym stanie , schodki do basenu mało co nie wylatywały z płytek animacje dla dzieci bardzo słabe ,praktycznie małe dzieci nie miały żadnych atrakcji , ubogi plac zabaw. Czystość pokoju też oceniam na bardzo mało , pokoje niby codziennie sprzątane a nie było widać że cokolwiek zrobione. Łazienka nie posprzątana ani razu. Ogólnie więcej nie skorzystam z biura rainbow nie polecam.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W skrócie: na właściwy pokój, zgodny z umową, czekałam 2 dni. Wmawiano mi kłamstwo. Pierwsze dwie noce spędziłam z 14-letnim synem na jednym tapczanie w malutkim cuchnącym pomieszczeniu.