Opinie o Oya Beach Resort (ex. Serita Beach Resort)

Kategoria lokalna: 5

5.1/6
(112 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
4.1
Pokój
4.7
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Podzielam opinię Pani Elżbiety

    Łukasz, Lublin 26.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Podzielam całkowicie opinię/opis Pani Elżbiety z lipca 2025. Świetnie to Pani opisała. Od siebie dodam - a potem +. Nie bardzo rozumiem dlaczego ten hotel ma 5*. Dopłaty 15E za dobę to już całkiem absurd. Dość głośno na basenie głównym, choć sam hotel na odludziu. Standardowe zajmowanie leżaków z samego rana. Infrastruktura trąci myszką - zamek od pokoju i klamka zardzewiałe, prysznic i bateria cała w kamieniu. Wszystko rozwodnione, lody najgorsze jakie w życiu jadłem. Byliśmy w restauracji włoskiej, żałuję, że tylko z tego skorzystaliśmy. Ta pizza basenowa, a ta z pieca z restauracji to dwie różne rzeczy. Bufet, jak to w hotelu, tu sporo do wyboru, łosoś, owoce morza, okra, zawsze inna zupa. Jak dla mnie wędliny greckie są niesmaczne i jakościowo złe. Cały hotel we Francuzach i ich różnych wersjach poglądowych, sporo Polaków. To powinno dać do myślenia kucharzom, żeby nie było tych a la angielskich/amerykańskich potraw. Pokój mieliśmy na -1. Zero widoków i okien. Poza tym, standardowo, dziadostwo po grecku :) Super personel! Warto skorzystać z minipociągu po okolicy. Po lewej fajna plaża i kilka sklepików (jeden trochę ukryty prowadzony przez Angielkę i Greka z normalnymi cenami powiedzmy). Spore baseny i pokoje. Woda w butelkach i jest donoszona przez sprzątających do pokoju. Warto kupić fajki, można w sklepiku w hotelu - są trochę tańsze (WOW) i wino. Nie zabierają bransoletek w dzień wymeldowania, wiec można ze wszystkiego korzystać - to spory plus godny tych 5*. Na tablicy Rainbowa jest bład, bo wymeldowanie jest o 12.00, a nie 11.00 Czy wybrałbym ponownie ten hotel? Nie!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Wakacje Kreta

    nieznajoma 26.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, ze znajomymi

    Hotel fajny, jedzenie urozmaicone i bardzo dobre. Hotel nie jest przygotowany na taką liczbę gości, kolejki w barach wieczorami, brak niektórych napojów o 22.00, Plaza ładna choć wejście do morza bardzo utrudnione, kamieniste dno.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Serita - pobyt rodzinny

    Elżbieta 16.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Pierwszy raz w Grecji, ale zgadzam się w 100% z opinią, że standard grecki hotelu jest nieadekwatny do ilości gwiazdek (w porównaniu z polskim standardem). 5 gwiazdek Hotelu Serita opisywany w ofercie jako "Elegancki hotel znany z wysokiego standardu", tak w rzeczywistości to jakieś 3 gwiazdki i standard jak z Polski lat 80-90. Ale po kolei: - Pokój nr 339 - w budynku głównym (są też bungalowy) - z widokiem na basen dla dorosłych i morze. Wyposażenie - jak na zdjęciach z oferty, z tym że lata świetności mebli dawno minęły. Ale łóżka wygodne. Pokój niewielki, a łazienka skrajnie mała. Jedna osoba się ledwo mieści. - Czystość - pozostaje wiele do życzenia. Sprzątanie do drugi dzień z wymianą ręczników. Niby uprane i czyste, ale plamy na nich są widoczne, a ich biel zmienia się w szarość. Podłoga przecierana mopem przez Pana sprzątającego od niechcenia. Na balkonie na krzesełkach ślady odchodów ptaków. Zlew i wanna trochę zapuszczona. Dla mnie minusem było to, że jest zakaz wrzucania papieru do sedesu. Tylko do specjalnego kosza, który na szczęście był opróżniamy przez obsługę codziennie. Woda z kranu jest słonawa, co może być niekomfortowe dla niektórych przy myciu np. zębów. - Baseny - 2 z głębszą wodą i mały dla dzieci (tego nie oceniam). Przy większym, głównym basenie jest puszczana muzyka, są prowadzone animacje. Animatorzy są francuskojęzyczni. Ale po angielsku też dają radę. Niby basen jest czynny od 10.00 (wtedy jest zdejmowany łańcuch otaczający samą nieckę basenową), to leżaki pozajmowane od samego rana. Przed 9 już wszystko zaręcznikowane. Woda nie za ciepła, ale da się pływać. Przy mniejszym basenie (taki bardziej dla dorosłych) nie ma muzyki, więc jest spokój. Nie ma też tutaj żadnych animacji. Z leżakami różnie bywa. Jak trafi się na grupę emerytów z Francji - z samego rana na wszystkich leżakach są już poukładane ręczniki. Ale jak wyjechali - to i po 10 były jeszcze wolne miejsca. Sytuację ratują dodatkowe leżaki (bez materaców), ale przy samym basenie nie ma gdzie ich stawiać, więc pozostaje trawnik. Ma to swoje plusy, bo pod drzewkami jest cień i nie trzeba się smażyć cały czas na słońcu. Woda w basenie nieco chłodniejsza niż w tym większym. I głębsza. - Jedzenie i picie - codziennie na śniadanie serwowany był tzw. english breakfast - czyli jajka (jajecznika, omlety, na miękko), fasola, ziemniaki, bekon, kiełbaski, grillowane pomidory z serem, pieczarki. Oczywiście były także wędliny, sery, płatki śniadaniowe, gofry i naleśniki, owoce i ciastka. Odstępstw od standardowej oferty śniadaniowej było niewiele. Lunch i kolacja - zdecydowanie bardziej zróżnicowane. Przez tydzień - codziennie inne główne ciepłe dania (kilka do wyboru), ale tylko 1 propozycja zupy (warto popróbować, bo np. nasza cebulowa, a ich cebulowa, to jak dwie różne potrawy) Generalnie jedzenie smaczne, zawsze pod dostatkiem. Napoje samodzielnie nalewane z dystrybutorów, łącznie z winem (białe, czerwone i różowe) oraz piwem. Alkohole dostępne tylko przy lunchu i kolacji. Oczywiście w barach na terenie hotelu - przy basenach - alkohole i napoje dostępne od 10 (w zależności od baru, albo do 18.00, albo do 24.00). Woda z dystrybutorów - słonawa. Jak dla mnie - nie nadaje się do picia. Inne napoje bezalkoholowe także z posmakiem słonawym. Nawet pepsi. Jeżeli woda - to tylko butelkowana (dostępna w pokojach i uzupełniana przez obsługę). W głównej restauracji zawsze można znaleźć miejsce. Ale jeśli ktoś chce zjeść na tarasie - trzeba czasami poczekać na wolny stolik. Przy wejściu zawsze stał kelner/kelnerka i kierowali do konkretnych stolików. - Obsługa - bardzo sympatyczna, profesjonalna. W recepcji zawsze można się czegoś podpytać. Na stołówce Panie na bieżąco sprzątały brudne naczynia, nakrywały stoliki. Bez problemu można porozmawiać po angielsku. Wiele osób zna także francuski czy niemiecki. - Plaża - to chyba najsłabszy element. Nie za wielka, Leżaków z materacami też nie za wiele, ale są też dodatkowe bez materaców. Zdecydowanie lepsza dostępność, ale i tutaj zdarzały się sytuacje zaręcznikowania leżaków. Woda super czysta i dosyć płytka, ale dno bardzo kamieniste . Bez butów do wody to raczej bez szans. I należy uważać na jeżowce. Na kamieniach przy pseudo molo można je bez problemy wypatrzeć. W wodzie w szczelinach kamieni też się zdarzały. - Okolica - bardzo spokojna. Jak ktoś szuka rozrywki, dyskotek - to raczej nie tutaj. Raz dziennie z przystanku przy hotelu jeździ autobus do Hersonisson i Heraklionu (na przystanku rozkład aktualny). Warto się wybrać. Do Hersonissos bilet 2 euro. Na piechotę też można - około 30-40 min w jedną stronę, ale bez Google maps to ciężko, bo nie ma oznaczeń. W sklepach w mieście ceny zdecydowanie niższe niż w sklepikach znajdujących się przy uliczce nadbrzeżnej obok hotelu. - Goście hotelowi - przeważnie Francuzi. Ale są także Anglicy, Grecy, Polacy. Zdarzają się goście z Niemiec, czy Holandii. Ogólnie pobyt uważam za udany. Można wypocząć i odciąć się od ciągłego hałasu oraz życia w biegu. Spokój, cisza, Grecy sympatyczni. Ale jeśli będzie ponownie Grecja - to tylko plaża piaszczysta, ewentualnie żwirkowa. Kamienista jest już dla mnie nie do zaakceptowania.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Słaby hotel, fatalna obsługa rezydenta

    Justyna, Jankowice 21.07.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Nie wiem kto temu obiektowi dał 5 gwiazdek to nie porozumienie. Nie polecam i bym tam nie wróciła. Pokoje stare, brak ręczników na basen, restauracje alla karta nigdy nie dostępna jednym słowem porażka , obsługa nie miła i nie pomocna. Pani Rezydent miała się zająć miejscami na kolację tego nie zrobiła też niej nie jesteśmy zadowoleni zresztą inni goście z Polski również.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel raczej na pierwsze wakcje

    Natalia 11.06.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2025 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Ogólnie hotel fajny. Ale byłam w innych hotel, często wyjeżdżam wiec wiem że są lepsze hotele. Co na plus pogoda, świetna obsługa z rainbow, jedzenie powiedzmy że ok. Plus z ala carte darmowe tylko trzeba od razu rezerwować najlepiej w dzień przylotu bo może być problem. Na Plus również naleśnikarnia i jedzenie w restauracji obok w ciągu dnia. Na minus czystość no tutaj ewidentnie jest problem. Jeśli chodzi o czystość to praktycznie wszystko nie tak pokoje sprzątane średnio do wszystkiego się można przylepić od krzesełka po szklanki. Ratownik a raczej jego brak też dla mnie na minus. Byliśmy początek czerwca to lezaki jakieś dało się jeszcze znaleźć ale w sezonie pełnym tego nie widzę. Na pierwsze wakacje polecam hotel i w jakimś last minute. Ale na kolejne gdzie już się było w innych dobrych hotelach i w normalnej cenie nie polecam.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    wakacje

    DANUTA, Psary 12.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Hotel moim zdaniem na 4gwiazdki naciągane.Malo animacji dla dzieci ,brak placu zabaw co jest w ofercie.Jedzenie słabe

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    To nie jest hotel 5*

    Piotr, Warszawa 05.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    To nie jest hotel o standardzie 5*, a za taki Rainbow pobiera sobie opłatę. Standardy w Grecji są niższe ale w tym przypadku to zawyżanie zbyt duże. Bywaliśmy w 4* i naprawdę niektóre trzymały poziom. Pokoj rodzinny to zwykły mały pokoj z wstawionym przeszkleniem. Bardzo mała łazienka z starym prysznicem (wymieniony na naszą prosbę), pleśnią przy korku, płytkach. Sprzątanie pobieżne po sprzątaniu trzeba bylo wietrzyć dziwny zapach starej scierki. Plac zabaw w opłakanym stanie - jedynie korzystaliśmy z huśtawka Animacji dla dzieci - otwierany na godzinę domek z brudnymi zabawkami i kredkami - o 20.45 minidisco [4 piosenki) dramat Dobry spektakl raz w tygodniu z występek animatorów w części koncertowej. Plaza 3 razy mniejszą niż na zdjęciach i kamienista - piasku tam nie było. Wilgotna czesc plaży, woda czysta ale bez butów nie da sie wejsc. Nie sprzątane leżaki - trzeba samemu je przetrzeć . Jedzenie w standardzie hotelu 3 *, smaczne ale ubogie, raz podane Krewetki, jeden rodzaj najtańszych Oliwek. Czesc pokoi dla Polaków i Czechów o niższym standardzie, dla Rosjan i Francuzów o lepszym standardzie (lewa strona hotelu) 3 razy miły koncerty na żywo solistki i gitary/keyboardach. Okolica biedna, brudna (zupełnie inna niż np Melia) daptak to droga. W pobliżu można wynająć samochód 2x taniej i gdziekolwiek sie ruszyć bo wieczorami (jeśli sie nie pije na allegro inclusive to nie ma innych atrakcji np do spacerowania) Hotel nie dla dzieci poniżej 3 roku. Ostre krawędzie zjezdzalni do głębokiej wody. Recepcja i obsługa przyjmuje do wiadomości z rozmowy ale nie realizuje - na czyste ręczniki czekaliśmy 3 dni (3codziennie zglaszalam). Woda w kranie niezdatna do picia, ani mycia zębów.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Seriata- nasz pobyt

    Jedrzej, Torun 06.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W hotelu przebywaliśmy cała rodzina (2+2) podczas naszego ostatniego pobytu tj. 23-30 lipca. Zaczynając od początku: oczekiwanie na obsługę przez recepcjonistkę podczas przyjazdu pierwszego dnia i zameldowanie do pokoju trwało 1,5h - Pani Maria (będąc jedyna rejestratorka) ewidentnie nie ogarniała tego co ma do zrobienia, zaczynała kilka rzeczy jednocześnie, ewidentnie obsługa recepcji nie była przygotowana na przyjęcie większej liczby osoby (z nami z autokaru wysiadło max 10 innych par). Idąc dalej- Rezerwowaliśmy apartament z 2 pokojami niestety otrzymaliśmy jednej pokój z łazienką w bungalowie, kiedy zgłosiliśmy błąd otrzymaliśmy info aby kolejnego dnia pojawić się na recepcji z walizkami i otrzymamy dwa pokoje- oczywiście kolejnego dnia pokoju dla nas nie mieli, sprawa została zgłoszona do p. Klaudia która była tam opiekunka z ramienia biura podróży, po interwencji u managerki otrzymaliśmy informację że kolejnego dnia pobytu mogą nam zmienić obecny pokój na dwa inne ale o niższym standardzie ( nie zdecydowaliśmy się z obawy na niższy standard gdyż ten w którym przebywaliśmy nie należał do najlepszych) . Podczas naszego pobytu byliśmy świadkiem co najmniej 4 takich pomyłek w pokojach... Dodatkowo dwa dni przed końcem pobytu w pokoju pojawiły się karaczany!! Zgłosiliśmy sprawdzę do p. Klaudia i otrzymaliśmy info że ktoś obsługi pojawi się u nas w pokoju aby zająć się sprawą, niestety nikt z obsługi się nie pofatygował.. Plaża- ciężko ten wąski skrawek nazwać plaża, w dzień kiedy był większy przypływ musieli sprzątnąć leżaki aby nie wypłynęły na morze.. Z plusów: w ramach rekompensaty otrzymaliśmy bezpłatne przedluzenie doby hotelowej o 3h w dniu wylotu, animacje przy basenie (szczególnie balony i flamingi w basenie) ,wyżywienie ok, animacje wieczorne dla dzieci, przekąski na barach dostępne praktycznie większą cześć dnia, płytki basen dla dzieci ze zjeżdżalniami. Podsumowując hotel średni, cena nieadekwatna do jakości, hotel nie 5* tylko max 3,5 w naszej ocenie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Bardzo słano

    MALGORZATA, STARACHOWICE 13.09.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel napewno nie na 5 gwiazdek . Góra 2.Bardzo brudno w pokojach ,łazience,ręczniki nie wymieniane.Codziennie myta tylko podłoga,wszędzie czuć zapach zatęchlizny .

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Zimna woda w basenach – rozczarowanie!

    DARIUSZ, BYDGOSZCZ 26.10.2025 | Termin pobytu: wrzesień 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Byliśmy w Serita Beach Resort z rodziną i niestety pobyt okazał się sporym rozczarowaniem. Główny problem to lodowata woda w basenach – zarówno w głównym, jak i w tym dla dzieci. Mimo pięknej pogody i wysokich temperatur, woda była tak zimna, że praktycznie nie dało się kąpać. Po zgłoszeniu tego na recepcji usłyszeliśmy tylko, że „baseny nie są podgrzewane” – szkoda, że nie było o tym żadnej informacji przy rezerwacji. Poza tym hotel jest ładny, jedzenie w porządku, ale brak możliwości korzystania z basenu skutecznie zepsuł nam wakacje. Nie wrócimy i nie polecamy osobom, które liczą na relaks przy ciepłej wodzie.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem