Opinie o White Olive Elite Rethymno

Kategoria lokalna 5

5.3/6
(444 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.0
Obsługa hotelowa
5.7
Plaża
5.0
Pokój
5.5
Położenie i okolica
4.5
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
3.6
Wyżywienie
5.3

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Rzetelna, szczera opinia :

    Olga, Poznań 12.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024

    Szanowni Państwo opinia będzie długa ALE warta przeczytania. Po pobycie w hotelu White Olive Elite Rethymno jestem lekko rozczarowana aż tak pozytywnymi opiniami o w/w obiekcie, nie wiem czy jest to kwestia tego czy osoby będące w tym hotelu są pierwszy raz za granicą czy w Grecji? Niemniej jednak hotel nie zasługuje na 5 gwiazdek a na pewno nie za te pieniądze… Zacznijmy od początku, hotel jest usytułowany w małej cichej miejscowości (w Polsce można porównać do małego miasteczka) i to jest ogromny plus hotelu. W miejscowości jest kilkanaście sklepów, tawern, apteka, wypożyczalnia samochodów itp. Nie rozumiem oburzenia wczasowiczów, którzy oburzają się faktem, że Sfakaki „to dziura”. Jest to faktycznie mała grecka wioska, natomiast można dojechać do większego miasta zaledwie 10km od Sfakaki – do pięknego Rethymno (naprawdę piękne miasto, w którym można się zakochać!). Jak dla mnie położenie hotelu na bardzo duży plus, jeśli myślicie Państwo o wypoczęciu. Hotel jest faktycznie wyremontowany, odnowiony, czysty, nowoczesny to na duży plus. Przyjechaliśmy do hotelu o ok. 3 w nocy, zakwaterowanie przebiegło szybko i bez problemu, pokój z mężem dostaliśmy na poziomie -1 w własnym dostępem do basenu. Pokój faktycznie jest zgody z opisem przez Rainbow, natomiast minusem pokoju jest łazienka, dotyczy to przede wszystkim prysznica, szyba od kabiny jest tak wąska, że każda kąpiel kończy się „powodzią” w łazience (to jedyny minus pokoju). Pokój jest sprzątany codziennie z wymianą ręczników, pościeli itp. przez, moim zdaniem najmilszą obsługę, która pracuje w hotelu. Serwis sprzątający w hotelu to naprawdę najsympatyczniejsze osoby w WOER, (pozdrawiamy serdecznie naszą rodaczkę Panią Sylwię i wszystkie osoby w serwisie sprzątającym😊). Opcja All Inclusive, na cały tydzień hotel „dał od siebie” 2 butelki wody, nic, poza tym. Nie oczekuje codziennie butelki wina, kwiatów i nie wiadomo czego od hotelu, ale naprawdę hotel takiej rzekomo renomy i nie mógłby uzupełniać chociaż 1 butelki wody dziennie? Plaża – mała, hotelowa plaża, z leżakami i parasolami. Fakt faktem nie sprzątana (nie była brudna) po prostu tak jakby plaża miejska i był oddzielony fragment dla użytku hotelu. MORZE cudowne, rekompensuje wszystko co negatywne. Zalecam wziąć obuwie do wody, ponieważ, wejście i wyjście z morza jest lekko kamieniste. Rezydentka – Pani Maja jak najbardziej okej, jeśli ktoś z Państwa ma pytania, można było napisać do Pani Mai, udzielała jakichkolwiek informacji. Z mężem wykupiliśmy z biura wycieczkę do Chanii, osobiście uważam, że Rethymno piękniejsze, natomiast minusem wycieczki było to, że była za krótka, wycieczka z naszego hotelu zaczynała się o 14.30 natomiast powrót był o 23.00 uważam, że jest to zbyt mało czasu, aby zwiedzić i chłonąć życie w Chanii. Z dużych minusów tyczy się : JEDZENIE - DRAMAT! Dodam tylko, że z mężem zwiedziliśmy kawał świata (tyczy to się również Grecji i wysp greckich). Śniadania w hotelu są najgorsze jakie kiedykolwiek jadłam w jakimkolwiek hotelu na świecie. Tak śniadania w hotelach zazwyczaj są dość monotonne, ale w tym hotelu śniadania są codziennie takie same, zimne, niesmaczne (2 razy w warzywach znalazłam włosa, zalecam kucharkom zakładanie czepka lub związać je w kucyk), po spożyciu zimnych, sadzonych jajek lub czegoś podobnego do jajecznicy goście deklarowali wizytę w toalecie… Dużym plusem śniadań były greckie oryginalne sery, to plus ze śniadań. Natomiast obiady i kolacje (pierwsze dwa dni byłam zachwycona i nie rozumiałam negatywnych opinii – przepraszam najmocniej… zgadzam się z nimi w 10000%) nie można powiedzieć, że były niedobre, ale powtarzające się co 2-3 dni, monotonne. Na pewno raz na pobyt były kalmary, mule i jakaś ryba – tak jakby Kreta nie leżała nad morzem tylko na pustyni i dostępu do świeżych ryb oraz owoców morza byłby nieosiągalny? Plusem posiłków były naprawdę dobre desery i świeże owoce. Na pewno Państwo w tym hotelu nie spróbujecie prawdziwych greckich posiłków, smaków, przypraw – GRECJA SŁYNIE Z PYSZNEGO JEDZENIA! Tym bardziej, jest to dla mnie śmieszne, ponieważ, Pani Dyrektor jest Polką więc wydawałoby się, że skoro w zarządzie hotelu jest nasza Rodaczka to logiczne, że my Polacy chcielibyśmy w HOTELU 5* posmakować prawdziwego greckiego jedzenia. Natomiast drodzy Państwo w Rethymno jest wiele pysznych greckich tawern, knajp z prawdziwym greckim gyrosem które można smacznie zjeść! Kolejną negatywną kwestią dla mnie jest obsługa hotelowa, przede wszystkim Barman na plaży, przysięgam, że większego buca dawno nie spotkałam. Barman był tak nadęty, antypatyczny, że napiwek w wysokości 200 Euro może spowodowałaby lekki uśmiech na twarzy… Ja rozumiem, że praca z ludźmi jest ciężka, każdy ma prawo mieć gorszy dzień lub czas w swoim życiu (ale jeśli Barman go ma – to powinien iść na urlop albo na terapię, bo ewidentnie Panu się pracować nie chce). Nie oczekuje, że obsługa hotelowa będzie koło mnie „skakać i przynosić mi drinki na plaże”, ale w hotelu 5* aby przez cały tydzień zastanawiać się czy podejść po drinka i/lub napój do Barmana to również żenujące. Pozostała obsługa hotelu bez problemów. Najbardziej żenujące (spotkałam się z tym pierwszy raz na wakacjach), że wieczorne napoje serwowane są w kubach plastikowych albo papierowych???!!! Naprawdę hotelu 5* nie stać, aby kupić szklanki i filiżanki ze szkła???!!! Widziałam kilkukrotnie jak Panie w sukienkach się oblały, bo kubeczek papierowy od kawy nie wytrzymał… Wstyd… Osobiście uważam, wakacje za udane oprócz kilku w/w DUŻYCH mankamentów. Czy poleciłabym ten hotel? Tak jeśli oczekujecie Państwo monotonii i nie przeszkadza Wam kompletnie nic. Nie polecę go osobom które lubią czuć się komfortowo w 100% na wakacjach. Fakt faktem są droższe hotele, ale ten nie należy do tanich, wybierając go spodziewałam się że będzie lepszy. A nie był. Niemniej jednak ponownie wrócimy na Kretę, ale nie do tego hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    ponad 3 godziny transfer do hotelu!!!

    Józef 07.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025

    Hotel nowy , położony w małej miejscowości w której niewiele się dzieje. Ogólnie oceniam pozytywnie, czysto, pokoje sprzątane porządnie, nawet pościel nam zmieniali w trakcie pobytu. jedzenie też ok . obsługa pomocna, kelnerzy na stołówce bardzo sprawni. Jedyny minus to tylko niestety Rainbow!! 70 km transferu z lotniska do hotelu zajęło im ponad 3 godziny !!! lot trwał krócej! zero organizacji, kierowca jechał około 20 minut do jakiegoś hotelu , w którym nikt nie wysiadał!!! kolejne 10 minut chodził po autobusie i szukał czy ktoś czasem nie schował się pod siedzeniem, i dzwoniąc gdzieś chyba aby sprawdzić czy kogoś nie zostawił. transfer powrotny również 2:40 godziny🤦 kilka lat temu przeżyłem podobną sytuację z rainbow i od tamtego czasu korzystałem z innych biur , i niestety znowu plama. było nas 6 osób do tej miejscowości, można wynająć busa, a nie wozić nas nocą po całej Krecie , po hotelach do których nikt nie jechał!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    White Olive Hotel Rethymno

    Łukasz 19.06.2024

    Spędzaliśmy urlop w hotelu White Olive Hotel Rethymno na początku czerwca 2024r. To już 3 hotel sieci, której byliśmy gośćmi w Grecji. Hotel ładnie położony z bezpośrednim dostępem do morza i hotelowa plażą. Na plaży leżaki i parasole dostępne dla gości bezpłatnie. Hotel posiada 2 nieduże baseny, w tym jeden dostępny bezpośrednio z kilku pokoi hotelowych na parterze. Bar przy plaży oferuje w ciągu dnia przekąski i napoje w tym alkoholowe. Hotel czysty, zadbany. Obsługa uprzejmą i pomocna. Śniadania w stylu europejskim, lunche i kolacje z akcentami Greckimi. Podczas tygodniowego pobytu Hotel zaoferował wieczór z muzyką na żywo i drugi z muzyka i pokazem tańca greckiego. Obsługa uprzejma i pomocna. Hotel należy do kompaktowych. Przestrzeń została wykorzystana do maksimum. Gdyby tu zakończyć hotel dostałby 4.5 gwiazdki na 5. Niestety podczas całego! pobytu trwał remont części hotelu i od 7:00 do godziny 15:00 towarzyszyło nam wiercenie i kucie, słyszalne na całym obiekcie i basenie. Każdego dnia, łącznie z niedziela. Trzeba zaznaczyć, że wakacje kupowaliśmy na 1.5 tyg. przed wylotem, więc biuro podróży, do którego hotel należy, doskonale musiało znać sytuację.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Pobyt w porządku, choć kilka zastrzeżeń jest

    Maciej, Warszawa 12.11.2023 | Termin pobytu: październik 2023

    Posiłki smaczne i zróżnicowane, obsługa restauracji bardzo sympatyczna i uśmiechnięta. Pokój hotelowy ładny, jednak zbyt wąska szyba prysznicowa powodowała, że po każdym prysznicu podłoga łazienki była zalana. Obsługa recepcji nie była pomocna, tutaj bardzo duży minus. Pierwszej nocy na dachu pokoju mieliśmy gołębie, co spowodowało nieprzespaną noc. Po zgłoszeniu problemu na recepcji, powiedziano nam 'nic nie da się z tym zrobić, za taki pokój państwo zapłacili'. Niestety nie jest to prawda, gdyż nie zamawialiśmy pokoju z gołębiami na dachu i uważam, że taki problem da się rozwiązać. Przy ostatnim sprzątaniu, obsługa zabrała nam naszą własność (wierzę, że przez przypadek została zawinięta w pościel i zabrana do pralni). Ponownie zgłosiliśmy ten incydent na recepcji i ponownie usłyszeliśmy 'nic nie da się z tym zrobić, jak się znajdzie to się znajdzie'. Zatem obsługę recepcji oceniam bardzo nisko. Hotel graniczy z plażą, więc tutaj bardzo duży plus. Wycieczki fakultatywne atrakcyjne, choć co do ich organizacji również mieliśmy kilka zastrzeżeń. Mieliśmy kontakt z dwiema Rezydentkami. Jedna z Pań przemiła, pełna pasji do pracy, chętnie dzieliła się swoją wiedzą opowiadając o historii, ciekawostkach, codzienności mieszkańców wyspy. Uczyła nas nawet kilku słów w języku greckim. Druga z Pań zgoła odmiennie, nie opowiedziała nic oprócz suchych faktów, które można było sobie samemu przeczytać w typowym przewodniku.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem